عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

      فک کنید توی سالن دانشکده، پسرا و دخترای هم رشته دور هم جَم بشن و راجع به این مسائل حرف بزنن:
      کدوم دانشجوی دختر یا پسر، با جنس مخالفش رابطه داره یا قراره رابطه داشته باشه!!!
      کدوم دانشجوی پسر با کدوم دانشجوی دختر، رابطه داشتن ولی الان میونه‌شون شکرآب شده!!!!
      کی با کی ازدواج کرد!!!
      کی با کی قراره ازدواج کنه!!!!
      کی از کی طلاق گرفت!!!
      کی داره از کی طلاق میگیره!!!
     هر خونواده چن تا بچه بهتره داشته باشه!
     فرزند کمتر زندگی بهتر یا فرزند بیشتر زندگی بهتر؟!!!
     کدوم استاد، تیپش از بقیه بهتره!!!!
     و مسائلی از این دست....

     صرفنظر از اینکه حراست گیر بده یا گیر نده، و صرفنظر از اینکه از نظر شرعی مشکل داشته باشه یا نداشته باشه، از نظر من یه همچین اجتماعی با همچین مباحثی، واقعن یه اجتماع سخیف، مبتذل و پیش پا افتاده هست که اصصصلن ارزش وخت گذاشتن و شرکت کردن نداره. در بهترین حالت، اتلافِ وختِ محض هست و در بدترین حالت، مشتمل خواهد شد بر گناهانی از قبیل دروغ، تمسخر، تهمت، غیبت وووو

      پسرا به کنار، مطططططمئن هستم بسیاری از دخترا، به هیییییییییچ قیمتی حاضر نیستن توی سالن دانشکده، در یه جمع مختلط شرکت کنن و توی همچین مباحثی اظهار نظر کنن، در واقع شأن خودشونو بالاتر از این میدونن که بخان خودشونو سبک کنن و اینطور در دسترس پسرا قرار بگیرن.

      خیلی از پسرا هم که حاضر نیستن با شاه فالوده بخورن و توی عالَمِ واقعیت، اصلا حاضر نیستن توی همچین اجتماعی شرکت کنن و در خصوص این مسائل، اظهار نظر کنن.

      اونوخ جالبیش اینجاس همین دخترا و همین پسرا، خییییییلی راحت توی فضای مجازی، توی گروه‌های تلگرامی مختلط عضو میشن و در خصوص همین مسائل و مسائل مبتذل‌تر از این موارد ساعت‌ها به گفت و شنود میشینن با اجناس مخالف!!!! ینی با جنس مخالف!!!!

      هر هفته حاضرن توی درس من منفی بخورن بخاطر نخوندن درس، اما این مباحث سخیف گروه‌های مختلط یا غیر مختلط رو حاضر نیستن ترک کنن و بنشینن درسشون رو بخونن.

       نتیجه‌ی اخلاقی : دوستان و سروران ارجمند، موضوع خییییییلی ساده‌س، اونایی که برای خودشون حریمی قائل نیستن و دوس دارن مدام در دسترس باشن، به کنار، موضوع بحث من اصن همچین اشخاصی نیستن. اما اونایی که برای خودشون حریمی قائل هستن بدونن که فضای مجازی، هیییییییییچ تفاوتی با فضای واقعی نداره، همون آدمایی که توی فضای واقعی حیا میکنید خییییییلی از حرفا رو جلوشون بزنید همون آدما هستن که توی فضای مجازی حضور دارن، هیچ فرقی نداره!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱)

وبلاگ خیلی خوب و مفید داری اگر امکان دارد چند نمونه از کارنامه رتبه های برتر ارشد حقوق خصوصی 95 را در وبلاگ قرار بدهید(درصدها را بیان کنید با رتبه)
پاسخ:
سلام علیکم، ممنونم از نظر لطف جنابعالی. قبلاً در وبلاگ قرار گرفته است، این لینک رو مشاهده بفرمایید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">