عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ب مشروح مکالمات من و اون بزرگواری ک این خبر رو از دانشگاه ب من رسوند توجه بفرمائید :

ایشون : روز چارشنبه کلاس شما تشکیل نمیشه.

من : چرا ؟

ایشون : ما توی اون کلاس داریم ثبت نام می‌کنیم.

من : خب توی کلاسای دیگه‌ی ساختمون اداری برگزار میکنم.

ایشون : کل ساختمون اداری مشغول ثبت نام هست یا کلاساش قفله.

من : توی ساختمون ادبیات برگزار میکنم کلاس رو.

ایشون : کلاسای ساختمون ادبیات ، توشون رنگ شده و اینا نمیشه.

من : توی فضای سبزی !!!! محوطه‌ای !!!! 

ایشون : ها ؟؟؟؟؟

خلاصه از من اصرار از ایشون انکار !!!! آخر من راضی شدم !!!!!

+ اون قسمت فضای سبز و اینا رو مزاح کردم.

++ تمام قواعد مربوط ب حضور و غیاب و بقیه‌ی موارد ، ک قبلن نوشتم ، در مورد جلسات هفته‌ی بعد ، ب تمام و کمال ، رعایت میشه.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۶)

فردا دکتر رحیمی نمرات و میزنن به حدی نگران از افتادن ه این درس هستم که خواب به چشمم نمیاد استاد...

پاسخ:
چن شد نمره‌تون بالاخره ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

صاحب این *** *** *** ** *** ** **** *** **** * ******** * ******** ** *** ****** * *** ** ** ******** * ******** ******* ***  *** **** ** ** *** ** *** *** ** *** **** * *** ** ** **** **** ******* * ** ** ***** * ***** * ***** * ***** ** **** * *** ** ** *** ****** ***** *** ** **** * ** **** ******* * *** ******* * **** ** ****** ** ** *** **** *** * *** ** ***** ***** **** ***** ** ** ***** *** ******** * ** *** * *** ***** * **** ****** * **** ***** ** ** ****** ***** * **** ***** ****** ***** ** ** **** * ***** **** **** ** **** *** ** ***** *** *****
*** ****** **** **** ****** ****         ***** ****** *** *** *****
**** ** ** ***** **** ****** ****        ** ** ******* *** *** *****
****** ** ****** ** **** ****** * *** *** ** ** ***** * ***** **** **** **** ** *** ******** * *** ** **** ** **** **** **** * * ** **** ******** *** ** ** ***** **** * ****** ***** * ********* ***** * *** ***** ** ****** **** * ******** ***** ***** * ***** *** ****** * ***** *** ****** * ***** ******* **** *** ** ******** * *** ***** * ******* ******
** ** ****** ** ***** *** ** *** *** ****        ** ********* ***** *** ** **** * **
**** ***** ** **** ** *** ***** ** *** ** ***** ***** *** ******
**** ******
**** ** ** **** *** **** * ** *** *** ******** *** ** *** *** ** ** *** ***** ****** ***** ***
** ** ** ** ***** *** *****       ***  **** *** **** ** *****
***** *** *** *** **** ******* ** **** * * ** *** **** ***** ***** ****** ****** **** *** ***** **** ** * * **** ** **** ****** ******* ***** ** **** ****** *****
** ******** *** ** ** *** ***** *** ***
**** **** ** ** *** *** ***** ***** ** ***** ******** ** ***** ******** **** * **** ***** ***** * *** ****** *** *** ****** *** **** *** *** ****** ** ***** *****
**** ****** **** *** ****                           **** ***** **** *** ****
*** ** ** ** *******  ****                      *** *** ** ** ***** ******
** ********** *** *** * * ** **** ***** ** ** **** ****** ***** *** * ******* **** *** ** ***** ******* ** *** ** ** ** ***** *** *** *** **** ** ***** ****** ****** ** ***** * ** **** ** *** **** **** *** *****
  **** ******        
** *** ** ******** ** ***** ** ** ***  ** ****** ** ** ****** * ******** * ** **** ****** ** ****** **** ***** *********** ****** ***** *** ***** ** ***** ****** **** ** ** **** ** ** ** *** **** ******* ***** * ****** *** *** ******* ** *** ** **** ***** * ** **** *** * *** ** **** * ** ****** * ** ****** *** ******* **** *** ******** *** **** ****** **** **** * *** ***** *** ** ** *****
**** *** * *** *** **** *** **** *** *** * ****** *** ** **** *** *** *** **** * ***** **** ** **** * ** *** ***** ** *** ***** ******* ******* *** ** *** *** *** ** ****** * * **** ** **** **** ** ******** *** ** ** ** *** *** *** ******* ** **** ***** ****** ** ** ** ***** * *** ** *** * *** ** **** * **** ** **** ** *****
** **** *** *** *****                     ** *** *** ** ** ******
** **** ***** *** ***** *** **** ** *** *** **** * ** *** *** **** ***** ** **** ** *** ****** ***** ***** ** ***** ** **** ** **** ** ** *** ****** ** ****** ***** *** * ***** ** ** *** * *** *** * **** ** ***** ***** ***** * ***** *** ** *** *** ** ***** ** **** **** ***** *** ****** *** *** ** ** *** *** *******                                                                                     *** **** *** ** **** ***                  ** * **** ** *** **** ***
** *** ********* ***** **** **** ***** ** ** ***** *** ******* ****** ******* ** ***** ** ** ****** ** **** ** ******* **** **** ** ***** ******** ** ****** * *** *******
*** ** ** ** **** *** *** **** ** ** ***** ****** ** *** *** **** ** ***** **** ** ********** ***
* ** ** *** **** **** *** ** ** ***** *** **** ****** ********* *** ** ** ** *** **** * **** ****** ***** *** ****
** ** ** ** ** ****** *** ******     ** ***** ** *** ** **** ******
    **** ******
*** **** ** ** *** *** *** ** *** *** ** **** ******* **** ** **** ** *** ******* **** ** ******** **** *** **** ****** **** ***** *** ***** ** ********* ** ***** *** ***** **** * ** ****** ***** ***** ** ** ** ****** ***** **** * ***** *** ****** *** ** *** ** ****** **** ***** **** *** ** **** ** **** *** ** *** ** ***** **** ***** ** **** **** ***** ******** ***** ****** * ****** ***** * *** *** * ***** **** ***** * ***** *** ***** * ***** ******** * ***** ******** * ***** ********* ** *** ***** ** ** *******
** * ** ***** **** ** ****                 *** **** **** ***** ****
** ** ***** *** **** * ******* **** *** *** *** ** **** ** *** * ** ***** **** **** ** **** *** **** *** ***** *** *** **** ****  ****** ***** ****** ****
** ******* *** **** ** ***** ***** *** ** * ** ***** ** ** ** ***** *** ***** **** *** **** *** ***** **** ** *** *** **** ***** * *** ** ** *** ***** ** **** **** *** * ** ** ***** **** ****** * * ** *** **** ***** ** ****** ****** *
**** **** *** *** ** *** ** **** * ** ******* **** ** ** ****** *** ******* * ******* ***** *** *** ** **** *****  * **** **** ** ** **** **** *** ***** * **** ** **** ** **** **** ***** * **** ** **** ** *** ** ** ***** *** *** * ***** ** ** *** ***** *******
*** ** **** ******* ****                     *** ***** *** *** *** ****
*** ** **** *** *** ****                   ***** ***** ** *** ******
**** ***** ** *** **** ** ********* **** ** **** ** ********* *** **** **** ** *** **** ***** ******** ** *** ** ** ***
***** ********* ** *** ***** ** * *** ***** * ****** ** ******* ******* ****** ***** ** *** ** ** **** ***** * ** ** ***** * ****** * **** * ***** *** * *** ** **** ***** ** ** ******** * ********** ***** ** *** ***** ******** ****** ** ***** ** ***** * **** * ****** **** * ***** ********** **** * ***** ** *** ***** * ***** ** ** **** ******* *
* **** *** ** **** **** **** *** **
**** ******
** * *** ****** ******** * *** *** **** ** ****** ******** * *** ******** ** *** ***** * *** ***** ** **** ***** *** ** **** ***** *** ** ********* * *** ***** *** ** **********
**** ** ***** ***** ** ****                                                  ****** **** ** ** ****** **
** **** ****** *** ******* * ** ****** ****** *** *** *** ***** ***** **** ******** **** ** *** ***** ****** * ******** *** *** ***** **** ** ****** *** ** **** *** **** ***** * *** ** ***** **** * **** ****** ** **** ** ***** * *** *** ****** **** ******* *** ** ***** *** * **** **** * **** ****** ** ******* * *** ** *** *** **** **** *******
** ********* ************** *** ****** ***** **** ** **** ****** ** ********** ******* ****** *** *** ******* *********  ******* ******* ****** ******** ** ******** **** ** *** ************* ************ *





پاسخ:
در این مرقومه‌ای ک زحمت کشیدید و اینجا قرار دادید شاید جملاتی ک نوشته‌ی خود جنابعالی باشه ب اندازه‌ی انگشتان دو دست نباشه ، بابت اون معدود جملات ، از جنابعالی ممنون و متشکر هستم. پاسخ خودم رو هم قبلن خدمت جنابعالی عرض کردم ک البته مقبول جنابعالی نبوده است ، ولی ب هر حال از اینکه لطف کردید از باب تذکر مطالبی رو بیان فرمودید بسیار متشکرم ، هیچکس نیست ک بی نیاز از نقد باشه.

ضمنن چون من نمیخام از طریق وبلاگ من کسی به متن اصلی نوشته برسه ، با عرض معذرت از جنابعالی و با عذرخواهی بابت اینکه متنی ک زحمت تغییر دادن اون رو متقبل شده بودید پاک میکنم ، اقدام ب حذف مطلب شما کردم ، می‌خواستم اون قسمتی ک راجع ب خودم بود رو نگه دارم ولی متأسفانه دیدم هر چی جستجو میکنم کمتر جملاتی رو پیدا میکنم ک در متن اصلی نباشه و اینجا باشه (مثلن زحمت کشیدید و واژه‌ی «رعایا» در متن اصلی رو تبدیل فرمودید ب «دانشجویان»؛ غیر از تغییرات ظاهریِ اینچینی ، متن همون متن بود و مطلب همون مطلب. ب همین دلیل ، مجبور ب حذف مطلب ، بصورت کامل شدم)

برای جنابعالی آرزوی سلامتی ، موفقیت و بهروزی دارم.
واقعا جا داره به این دوستمون تبریک بگیم که تونستن شما رو راضی کنن من از همینجا اعلام میکنم این دوست  عزیزمون کاری سخت تر از پاس کردن یه درس شما رو انجان دادن 
پاسخ:
دیگه اونجورم ک جنابعالی میفرمائید نیست !
  1. سلام بر تو ای بزرگوار
  2. خیلیییییییییییییی خوشحال شدیم اخه ویلون و سرگردون میشدیم تا چهارشنبه بعد عالیه عالیه خیلی هم خوب ، چشم جلسات دیگه تمام وکمال حتما میایم قربون خدا برم ک دعاهامونو شنید خدایاااااااا هزار مرتبه شکرت ، 
  3. خیلی ممنون استاد ک بالاخره قبول کردید 
  4. با تشکر فراوان 
پاسخ:
  1. سلام.
  2. بر احساسات خودتون مسلط باشین لطفن !
  3. نمیتونستم قبول نکنم ؛ وگرنه اگه می‌تونستم ، قطعن قبول نمی‌کردم ! 
  4. خواهش می‌کنم.
  1. سلام استاد . شب تون بخیر . 
  2. استاد نمیدونین وقتی پست قبلی رو دیدم و متوجه شدم قراره بعد از سه سال یکم مهر  ماه مثل قدیما برم سر کلاس چققققققددددددررررررر خوشحال شدم !!!یکم مهر بوی عجیبی داره که سه ساله از استشمامش محرومم. 
  3. و اما امسال خاستیم یه نفسی بکشیییم که ..... بازم ضد حال زدنا هنوز وارد دانشگاه نشده شروع شد...
  4. بعد میگن چرا بی انگیزه اید؟؟

پاسخ:
  1. سلام ؛ شب جنابعالی هم ب خیر.
  2. با نظرتون در مورد اول مهر موافقم.
  3. چی بگم والا !!!! من تمااااام تلاش خودمو کردم ؛ گفتم بیشتر اصرار کنم فردا میگن این یه چیزیش میشه !!!!
  4. توی خونه بهتر میتونید درس بخونید و ب امورات علمی برسید ؛ مغتنم بشمارید این چند روزی رو ک ب تعطیلاتتون اضافه شد.
اووووخیییییییییی دلم خنک شد
پاسخ:
خدا رو شاکر هستم ک این اتفاق ، باعث خنکیِ دلِ جنابعالی شد. برای جنابعالی آرزوی سلامتی دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">