عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ردیف

نام درس

روز و ساعت

جنسیت

کلاس

1

متون حقوقی 2

شنبه 10 الی 12

خواهران

303

2

حقوق تجارت 1

شنبه 12 الی 13

خواهران

306

3

آیین دادرسی مدنی 3

شنبه 14 الی 16

خواهران

303

4

ادله‌ی اثبات دعوی

شنبه 16 الی 18

برادران

303

5

آئین دادرسی مدنی 1

یکشنبه 8 الی 10

برادران

311

6

متون حقوقی 2

یکشنبه 10 الی 12

برادران

302

7

حقوق مدنی 2

یکشنبه 14 الی 16

خواهران

306

-

پاسخ به مراجعات

یکشنبه 16 الی 17

-

-

8

حقوق تجارت 3

یکشنبه 17 الی 19

برادران

303

 

*******

با استعانت از ذات مقدس حضرت باری تعالی و ضمن تبریک به دانشجویان محترم بابت نزدیک شدن به پایان امتحانات ترم نخست و نیز تبریک مضاعف بابت نزدیک شدن به شروع ترم تحصیلی جدید، برنامه‌ی تدریس نیمسال دوم سال تحصیلی 95 – 94 را به شرح فوق اعلام می‌نمایم؛ در این زمینه چند نکته قابل ذکر است:

اولاً  این برنامه بر اساس اطلاعات فعلی است که در دسترس من قرار دارد؛‌ معنای این سخن این است که این برنامه قطعی نیست و امکان تغییر در برنامه‌ی ذیل نامحتمل به نظر نمی‌رسد.

ثانیاً ضمن تشکر از دانشجویان محترمی که از طریق وبلاگ، ابراز تمایل می‌نمایند تدریس درس خاصی به من واگذار شود در این زمینه دو نکته را لازم به توضیح می‌بینم:

نکته‌ی اول اینکه برنامه‌ریزی درسی از وظایف خاص مدیریت محترم گروه است که با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و درخواست دانشجویان، انجام می‌شود، این امر بدان معنا است که چنین اختیاری برای مدرسان، پیش‌بینی نشده است که پس از طراحی برنامه تقاضا نمایند کلاس خاصی برای ایشان ارائه گردد، لذا ضمن تشکر مجدد از نظر لطف دانشجویان، اجابت چنین درخواستی یا انجام چنین تقاضایی از مدیر گروه برای من ناممکن است.

نکته‌ی دوم اینکه همه‌ی اساتید محترم دانشگاه، نورچشم و عزیز هستند و تفاوتی نمی‌کند درسی خاص را با چه استادی بگذرانید؛ در هر حال، درس با هر استادی هم که ارائه شود زحمت اصلی به عهده‌ی دانشجو است؛ در ضمن اینکه درس خاصی با من ارائه نشده را به فال نیک بگیرید؛ حداقل برای یک ترم هم که شده از دست سخت‌گیری‌های من راحت هستید!

پانوشت (1): بدین وسیله به دانشجویان محترمی که بر خلاف میلشان مجبورند در ترم بعد، وجود مرا تحمل کنند و تلاش‌های احتمالی‌شان برای اینکه من در خدمتشان نباشم ممکن است (گفتم ممکن است؛ توجه داشته باشید) ره به جایی نبرد! این ضایعه‌ی دردناک را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از خدا برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل، مسئلت می‌نمایم و امیدوارم بتوانم در شادی‌هایشان جبران کنم!!!

پانوشت (2): نیز از طریق همین تریبون به دانشجویان محترمی که این سعادت نصیبشان شده که من ترم بعد در خدمتشان نباشم (و حداقل یه ترم هم که شده نفس راحتی بکشن!!!!) صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزو دارم خداوند این نعمت را از آن‌ها سلب نکند!!

پانوشت (3): هر گونه تغییر احتمالی بعدی به محض قطعی شدن (و البته به محض دسترسی به شبکه‌ی جهانی اون‌تِرنت!) از همین طریق، اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

شوک نوشت : امیدوارم اون بزرگوارانی ک هنوز امتحاناتشون تموم نشده و الان می‌بینن ترم بعد ، درسی رو با من خواهند داشت ، دچار شوک عصبی نشن !!!!! از همین الان ، و از طریق همین تریبون ، مسؤولیت هر گونه پیش‌آمدِ بد در این زمینه رو از خودم سلب می‌کنم !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۹)

سلام و عرض خسته نباشید، استاد ببخشید، برنامه ی درسی شما برای این ترم مشخص شده یا نه؟
پاسخ:
سلام ، ممنونم ازجنابعالی ، بله، مشخص شده . 
سلام.اخه وقتی میخواستم گزینه ی برای عموم قابل مشاهده باشه رو بزنم اخطار اومد که به صورت خصوصی ارسال کنید منم خصوصی ارسال کردم بعدا یکی از دوستام گفت استاد خصوصی جواب نمیده و گفت عمومی ارسال کن و دوباره عمومی ارسال کردم
پاسخ:
سلام ؛ ممنونم از توضیحی ک ارائه فرمودید.
استاد دق مرگمون کردی پس کی نمرات رو میزنیداخرین استادی هستی ک نمره نزدی سرعت العمل رو بزن بالا جون خودت
پاسخ:
ممنونم از کامنت جنابعالی.
  1. خیلی خرسندم ازینکه این ترم افتخار دارم شاگردتون باشم.
  2. ترمای قبل نتونستم زحمتاتونو جبران کنم اما این ترم تمام تلاشمو میکنم
  3. .جزوات و کتابای تست دکتر شهبازی رو از کجا باید تهیه کرد؟
  4.  اول ک میخواستم ب شکل عمومی ارسال کنم اخطار زد ,به شکل خصوصی ارسال کردم
پاسخ:
  1. برای من هم افتخاری‌ست ، ممنونم از نظر لطف جنابعالی.
  2. ب امید خدا.
  3. جزوه‌ی حقوق مدنی رو ک توی اینترنت هست و میتونید دانلودش کنید ، توی گوگل سرچ کنید. کتاب تستش هم ک انتشارات میزان چاپ کرده و توی کتابفروشیای حقوقی هست ، میتونید تهیه‌ش کنید.
  4. الان ک عمومی اومده پس چرا ؟
سلام.
پاسخ:
و علیکم السلام ؛ همین ؟
استاد من حتما این ترم باید آ.د.م 1 رو بردارم و الا بدبخت میشم :(
یعنی فقط با آقایون ارائه شده ؟؟!!!!
اگه اینطوریه فردا باید یه کفش آهنی بپوشم برم به جنگ آموزش که یه فکری به حال من بکنن :(
از تفکیک جنسیت کاملا خوشم میاد و راضی هستم اما گاهی واقعا مشکل ساز میشه !!!!!!!!!
پاسخ:
حتمن واسه خواهران هم ارائه شده ، منتها سعادت ب شما رو کرده ، درس خواهران با من نیست !!!! از قضا تفکیک جنسیتی ایندفه کاملن ب نفع شما شده و نه تنها « مشکل ساز » نشده ، بلکه مشکلی رو هم برداشته از پیش پای شما !!!!
  1. سلام استاد خسته نباشید 
  2. اول از اینکه دست خط خوب نیست معذرت میخوام در امتحان ادله ..
  3. استاد ببخشید تدریستون در ترم آینده از کی شروع میشه
پاسخ:
  1. سلام ، مونده نباشید.
  2. خدا رحم کنه ب من از همین حالا !!!
  3. از طریق وبلاگ اعلام خواهم کرد.
سلام.خوشحالم که سعادت دارم این ترم شاگرد تون باشم ا.د.م 3 و متون حقوقی 2 .ترمای قبل نتونستم زحمتاتونو جبران کنم و شرمندم اما این ترم تمام تلاشمو میکنم
پاسخ:
سلام ، من هم از اینکه میتونم ب امید خدا در ترم بعد در خدمت شما باشم خوشحالم ، ایشالا ک موفقیت آمیز هم باشه نتیجه در نهایت.
اگه خدا کمک کنه و بتونم دادرسی سه رو بردارم و به خاطر تداخل کلاسی موکول نشه به ترم آخر یا معرفی به استاد، این سعادت رو داشتم که هر سه تا دادرسی رو با شما بگذرونم!!!
پاسخ:
(قسمت رسمی قضیه) : اختیار دارید ؛ سعادت از ماست.
(قسمت غیر رسمی قضیه) : فعلن ک فقط دوتاس !!! ایشالا ک کم سعادتی گریبانگیر ما بشه و تداخل کلاسی مانع این امر بشه !!! (مزاح بود)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">