عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نام درس

دانشگاه

20 ها

19 ها

افتاده

آئین دادرسی مدنی 2

آیت‌الله بروجردی

1

1

داشته

نکات:

1 – نمرات این درس، اعلام شده‌اند و هم اکنون از طریق سایت دانشگاه قابل مشاهده هستند؛ در صورتی که از طریق وبلاگ قصد اعتراض به نمره‌ی خود را دارید قبل از اعتراض، اینجا را بخوانید؛ (اعتراض خود را هم اینجا ذیل این مطلب ننویسید، ذیل همان مطلب و با رعایت نکاتی که در آن مطلب نوشته‌ام بیان بفرمائید) مخصوصاً مواظب باشید که اگر پس از نوشتن اشکالات برگه‌تان، جمع‌بندی بر این باشد که اشتباهی در تصحیح رخ نداده ارفاق‌های صورت‌گرفته در تصحیح، پس گرفته شده و نمره‌ی شما به همان میزان کاهش داده خواهد شد.

2 – نمرات، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو!!!!!! لحاظ شده است؛ نمراتِ پائین‌تر از پنج، به پنج افزایش داده شده است. ضمناً به کسانی که در همه‌ی جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد، نمره‌ی فعالیت‌ کلاسی نیز لحاظ شده است. دانشجویان محترمی که علی‌رغم همهٔ این موارد باز هم موفق به کسب نمرهٔ قبولی نشدند یا از نمرهٔ خود راضی نیستند و فکر می‌کنند باید نمرهٔ بیشتری کسب می‌کردند خودشان بدانند که در برگهٔ امتحانی چه دسته‌گل‌هایی به آب سپرده‌اند !!!

3 – سطح نمرات: متوسط؛ با توجه به سطح سؤالات، پایین‌تر از حد انتظار.

4 - موارد خاص: 

1 – 4: تفاوت نوشت: یکی از دانشجویان محترم نوشته ممنونم، خوب بودن سؤالا، خوب میشه نمره‌م، دیگری نوشته اگه می‌دونستم اینهمه ساده میخای بیاری اینهمه شب بیداری نمی‌کشیدم!!!! یکی دیگه نوشته اونقد ساده آوردی ک من امتحانمو خراب کردم!!! نفر سوم نوشته استاد هیچوقت نمی‌بخشمت، این سخت‌ترین امتحانی بود ک در تمام طول عمرم دادم و این بدترین برگه‌ی امتحانی بود ک در تمام طول عمرم نوشتم!!!! نفر آخر هم بدون اینکه چیزی در خصوص این موارد نوشته باشه نمره‌ی امتحانش شد 2.75 !!!! حالا ببینید ک معلمِ بنده خدا چ باید بکنه با ایییینهمه تفاوت نظرات!!!! هیچ شخص ناراضی‌ای هم اشکال کار رو در خودش نمی‌بینه!!!!! همه معلم رو متهم و بلکه محکوم میکنن!!!!

2 – 4: اضافه نوشت : چرا وختی می‌نویسم فلان موضوع رو توضیح ندید الکی توضیح اضافه می‌دید و افاضه‌ی فضل می‌کنید؟ این توضیحات اضافه بضی وختا اشتباهاتتون رو آشکار میکنه و باعث کسر نمره میشه!!!! از ما گفتن!!!!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۳)

استادطبق قوانین دانشگاه دانشجو حق دارهازطریق سایت دانشگاه اعتراضات رو بیان کنه شما هم درقسمت اخیر نکته ۳طریق اعتراضات ب این اشاره کردین ولی متاسفانه به اون اعتراضات ترتیب اثر نمی دهید ومصداق حق الناسه بخدا . دلنوشته ای خواست بگوید
پاسخ:
در سایت دانشگاه ب اعتراضات صورت گرفته جواب دادم. اینجا در وبلاگ هم اگر قراره اعتراضی صورت بگیره باید در مکان مقرر و ب شیوه‌ی مقرر باشه ک متأسفانه جنابعالی رعایت نفرمودید اون شیوه رو و ب همین خاطر منم از قرار دادن اشکالات برگه‌ در وبلاگ خودداری می‌کنم.
  1. سلام استاد...
  2. در وحله ی اول بگم که این کامنتی که گذاشتم به هیچ وجه نشانه ی اعتراض به نمره نیست چون خودم میدونستم نمرم چند میشه هرچند انتظار نداشتم همون نمره رو وارد کنید بدون هیچ گونه ملاحظاتی...
  3. اما...استاد چرا فقط درس شما اینجوریه...یعنی هم درطول ترم و هم پایان ترم درس میخونم ولی نتیجه نمیگیرم...و برای بقیه درسا که خیلی کمتر از درس شما وقت میذارم خیلی نتیجه ی بهتری میگیرم...خیلی ببخشیدا ولی یه جای کار میلنگه خودمم نمیدونم کجاشه...هدف مقایسه نیست فقط تعجب نوشت 😂بود...
  4. هرچند با تمام این اوصاف و سخت گیریهای به نظر من غیر موجهتون دلم برای کلاساتون تنگ میشه...
پاسخ:
  1. سلام.
  2. من متأسفانه متوجه منظور فرمایش جنابعالی در این قسمت نشدم. چ ملاحظه‌ای منظور نظر جنابعالی هست ؟ نمره‌ی هر دانشجو عبارتست از نمره‌ی برگه + نمره‌ی فعالیت کلاسی. غیر از این ملاحظه‌‌ی دیگری در کار نیست.
  3. والا منم اگه بخام ب سبک خود جنابعالی استدلال کنم باید بگم بدون اینکه قصد مقایسه داشته باشم توی همین امتحان هم دانشجویان محترمی بودن ک در مجموع نمره‌ی 18 یا 19 یا 20 گرفتن و از قضا نوشتن توی برگه هاشون ک سؤالات ، بسسسسسسیار راحت بوده ؛ پس منم باید عرض کنم ک نمیدونم کجای کار میلنگه. واقعن هم همینطوره ، سؤالات بسیار ساده بودن و اکثرشون بارها و بارها در هنگام تدریس و پرسش کلاسی پرسیده شده و مرور شده بودن.
  4. ممنونم از نظر لطف جنابعالی.
باسلام لطفا بفرماین دردرس ا.د.م اشتباهاتم کجابوده فقط انتظار ۲۰ داشتم واسه این درس
پاسخ:
و علیکم السلام . لطفن در قسمت مربوطه از وبلاگ ک لینکش رو در همین متن قرار دادم و با شرایطی ک اونجا نوشتم اعتراض کنید تا پاسخگوی جنابعالی باشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">