عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عیدای همگیتون مبارک عزیزانم.

چهارشنبه تیر ۱۶ ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ق.ظ


رمضان نوشت: امسال دَمِ غروب آخرین روز ماه مبارک رمضان، حال عجیبی داشتم، روزه‌ها طولانی بود، من گرچه بیشتر روزا خونه بودم و فعالیت بدنی خاصی نداشتم اما این چند روز آخر همش سَرَم درد میگرفت دَمِ اذون، حالا نمیخام بگم شق القمر کردم روزه گرفتم، اولاً پدر بزرگ نود و دو ساله‌م روزه رو کامل گرفت امسال و ثانیاً میدونم روزه‌ی من و امثال من چیزی جز تشنگی و گرسنگی نیست، اما به هر حال، توی دل ما آدمای گناهکار و رو سیاه هم بضی وختا غوغایی به پا میشه، همین دَمِ غروبی داشتم با خودم فکر میکردم امسال هم ماه رمضان چ زود رفت و ما بی بهره و نصیب، وارد شدیم و بی بهره و نصیب داریم خارج میشیم ازش، خدا رو شکر که توفیق داد و همین گرسنگی و تشنگی لااقل نصیبمون شد و مث بعضیا نبودیم که میگن ما گرسنه‌مون میشه و تاب تحمل تشنگی رو نداریم پس روزه هم نمیگیریم، حداقل سرِ این سفره بودیم این ماه، گرچه به دلیل گناهکاری خودمون توفیق نشد از برکات این ماه به طور کامل استفاده کنیم. 

عید نوشت: عید رو بهتون تبریک میگم و برای خودتون و خانواده‌های محترمتون، آرزوی سلامتی و موفقیت و عاقبت به خیری دارم. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۳)

  1. سلام استاد
  2. حالتون خوبه ؟
  3. عید شما هم مبارک باشه . بنظر منم ماه رمضون امسال خیییلی زود گذشت .
  4. استاد مدنی بیست شدم !!! تو کلاس فقط من بیست شدما !
  5. خاستم بهتون بگم خوشحالتون کنم .
  6. استاد چرا دیگه پست نمیذارید . اون موقع که آیه میذاشتین خیلی خوب بود .
  7. وبلاگتون احساس آرامش به آدم منتقل میکرد .
پاسخ:
  1. و علیکم السلام.
  2. ممنونم از جنابعالی.
  3. بله، همینطوره.
  4. به سلامتی، إن شاء الله اگه تلاش کنید هدف‌های بزرگ‌تر هم دور از دسترس نخواهد بود.
  5. خیلی لطف کردید، خوشحال شدم.
  6. اگر توفیق باشه إن شاء الله باز هم خواهم گذاشت.
  7. الا بذکر الله تطمئن القلوب.
سلام استاد
خدا قوت
ممنونم.... گرچه عید گذشت
اما امیدوارم هر روزتون عید باشه
پاسخ:
سلام، ممنونم ازجنابعالی، بر جنابعالی هم مبارک. لطف کردید تشریف آوردید.
عیدتون مبارک
پاسخ:
بر جنابعالی هم مبارک. ممنونم از جنابعالی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">