عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قابل توجه دانشجویان محترم درس مدنی 7

سه شنبه آبان ۴ ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ

اون قسمت از طرح درس حقوق مدنی هفت رو که آماده شده در کانال تلگرامی قرار دادم، در صورت تمایل، برای مشاهده اون، به کانال مراجعه بفرمایید، ضمناً آدرس کانال، در پست اول وبلاگ قرار داده شده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۲)

  • نازنین مهراد اقدم
  • باسلام،وخسته نباشید خدمت استاد محترم وعزیز
    میخواستم ازتون در مورد اینکه دروس حقوق مدنی و تجارت و آیین دادرسی مدنی برای ازمون وکالت باید چطور و از چه کتابی مطالعه کنم. باتوجه به اینکه بنده مثلا درس حقوق مدنی که میخونم از کتاب های دکتر کاتوزیان یا کتاب دکتر صفایی واقعا نمیشه تستها روحل کرد خصوصاً تستهای مدنی که خیلی پیچیده هستند. ببخشید سوالم خیلی کلی و طولانی شد.دلیل پرسش از شما هم این است که چون شما دکترای حقوق خصوصی دارید و وکیل هم هستید .ممنونم
    پاسخ:
    سلامٌ علیکم.
    مراجعه بفرمایید به طبقه‌بندی موضوعی موجود در حاشیه سمت چپ وبلاگ. مطالب مخصوص به سایر آزمون‌های حقوقی. اونجا هم خودم مطلب نوشتم و هم تجارب نفرات برتر هست. مطالعه بفرمایید اگر باز سؤالی بود در خدمت جنابعالی هستم. 
    سلام استاد

    1- ببخشید می تونم بپرسم برای مدنی 7 چه منبعی رو معرفی کردین ؟

    2- میشه طرح درس مدنی 7 رو روی وبلاگ قرار بدین ؟ آخه من تلگرام ندارم !!

    3- درس مدنی 7 فایل صوتی داره ؟ اگه داره می تونم بپرسم که چه زمانی امکانش هست که روی سایت قرار بدین ؟

    4- ممنون و خسته نباشید .
    پاسخ:
    سلام علیکم. 
    1. کتاب دورهٔ مقدماتی عقود معین، جلد دوم، استاد کاتوزیان. 
    2. والا نیاز به یه سری اصلاحات داره، بعید میتونم فعلاً در کوران ترم بتونم اصلاحش کنم و بگذارمش روی وبلاگ. 
    3. بله داره، ولی نمیتونم در مورد زمان دقیق گذاشتنش توی وبلاگ، سخنی بگم. 
    4. خواهش میکنم، عذرخواهی میکنم از جنابعالی که بخاطر مشغله های مختلف، امکان اجابت درخواستتون در کوتاه مدت، فراهم نشد. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">