عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قابل توجه اعضای محترم کلاس مدنی 6 خواهران

يكشنبه آبان ۳۰ ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ب.ظ

با توجه به اینکه کلاستون از نظر مباحث تدریس شده، عقب‌تر از کلاس آقایون هست و با توجه به اینکه، در هفته‌ی جاری کلاس فوق‌العاده نداشتید، بنا بر توافق قبلی‌ای که انجام دادیم، روز شنبه ششم آذر، رأس ساعت 17، جلسه‌ی فوق‌العاده برگزار خواهد شد. 

حضور در کلاس فوق‌العاده هم الزامی است و غیبتش هم محاسبه خواهد شد. 

هر چند قبلاً در این زمینه، توافق صورت گرفته بود و دیگه نیازی هم به اطلاعیه مجدد نبود، اما به منظور اتمام حجت، اون دسته از اعضای کلاس که این اطلاعیه رو می‌بینن، موظف هستن به سایر اعضای محترم کلاس، از هر طریق ممکن، یادآوری کنن. با تشکر.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۳)

نام فرستنده رو دقت نکردین!
پاسخ:
دقت کردم!!!! منتها توی سایت بلاگ، اسم ارسال کننده‌ی کامنت، قابل ویرایش نیست. 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
من سر کلاس مدنی شش حاضر نبودم و میخواستم بدونم که جنابعالی اسم من را از لیست حذف کرده و تحویل آموزش داده اید یا خیر؟؟؟؟
با تشکر فراوان
پاسخ:
سلام علیکم. 
اسم جنابعالی توی لیست بوده ولی من حذف نکردم، الان هم برنامه‌ی کامپیوتری، به دلیل گذشتن مهلت زمانی، امکان حذف رو به من نمیده. دیگه باید از طریق تماس با آموزش دانشکده، ببینید چه راهی بهتون پیشنهاد میکنن، من البته در جریان مقررات خاص حذف پزشکی نیستم، ولی یکی از گزینه‌هاتون میتونه این باشه. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نورالله ** **** ******...نورالله **** * ***...نورالله ** * **** ****...نورالله **** ** زنده و موردت...نورالله ** ***** ****** ...نورالله ** ****** ******...تمام منفی هام ** ** *** ...تمام مثبتام ** ** ***** ...**** ** روح امواتت ...**** ** زنده و موردت...*** ** *** نورالله ** *********** ***...از خدا برام توفیق *** ** **** **
پاسخ:
سلام علیکم. فحش‌هایی که مرقوم فرموده بودید رو ملاحظه کردم اما متأسفانه به دلیل رعایت عفت در وبلاگ، انتشار اون فحش‌ها مقدور نشد. بابت حذف این مطالب از جنابعالی عذرخواهی می‌کنم و برای جنابعالی و پدر و مادر محترمتون اگر در قید حیات هستن آرزوی سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری دارم و اگر به دیار باقی شتافتن از درگاه الهی غفران و رحمت رو مسئلت دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">