عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بعضیا با پایین تنه میشنفن و فکر میکنن!!!

جمعه دی ۲۹ ۱۳۹۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ

بعضیا هستن که با پایین تنه‌ی خودشون میشنفن و فکر میکنن!!! مثلاً برخی از دانشجویان کم ظرفیت، مدام منتظرن معلم در حین تدریس از افعال یا کلمات خاصی استفاده کنه و اونا سریع ارجاعات جنسی ازش برداشت کنن و لبخندهای ملیح تحویل معلم بدن!!! و بدبختی اینجاست که علاوه بر پسران، بعضی از دختران هم بشدت در این وادی گام میزنن!!! مدام باید حواست باشه در حین تدریس از افعال و کلمات خاصی استفاده نکنی چون اونا ازش بد برداشت میکنن یا اگر فعلی استفاده میکنی فاعل و مفعولش رو هم بگی که ذهن‌های بیمار به سمت بدی نره! اونوخ مشکل اینه این افراد، برداشت اینجور معانی‌ای رو هم دال بر هوشیاری و زیرکی خودشون میگیرن و از کلمات، یه معانی جنسی درمیارن که به عقل جن هم نمیرسه.

خواستم از همین تریبون خدمتشون عرض کنم واقعاً رقت انگیز و ترحم برانگیز هستید، هوشیار نیستید! منحرفید!

عذرخواهی میکنم بابت صراحت لهجه! قصدم همه نبود، فقط همون قشر خاص رو عرض کردم! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱)

  • و العاقبه للمتقین
    1. خداوند در قران میفرمایند ویل لکل همزه لمزه(وای بر هر عیب جوی هرزه زبانی) استاد گاهی اوقات شما با کلمات در ظاهر اراسته خود به دانشجویانی که بسیار به شما علاقه مند هستند به طور ناخواسته و غیر عمد توهین میکنید.بر فرض مثال وقتی که در کلاس نظر خود را بیان میکنند میگویید چه نظر سخیفی 
    2. و یا زمانی که متوجه اشتباه انان در پاسخگویی به سوالات میشوید به بیت در خانه اگر کس است یک حرف بس است اشاره میکنید.(این یعنی که تو کس نیستی و اصلا من تو رو حساب نمیکنم.
    3. این ادبیات قلب دانشجو را به ستوه می اورد و چه بسا مسببش شما هستید و این کار شما از گناهان کبیره است.
    4. بنده به دلیل واجب بودن امر به معروف خودم رو موظف دونستم به این واجب عمل کنم و شما را متذکر شوم.
    پاسخ:
    1. سلام علیکم. دقیقاً بخاطر دارم که در کدوم کلاس و نسبت به فرمایش کدوم دانشجوی محترم از صفت« سخیف » استفاده کردم. حالت چهره و لبخندی که در زمان بیان این کلمه بر لب داشتم، می‌تونست نشون‌دهنده‌ی این باشه که قصدم واقعاً تمسخر و عیب‌جویی نیست و صرفاً از باب مزاح اون کلمه رو عرض کردم، ولی به هر حال این توجیه خوبی نیست. گرچه قصد من واقعاً تمسخر نبود اما استفاده از اون کلمه، صحیح نبود، بنابراین همین الان و از همین تریبون با صدای بلند از اون دانشجوی محترم و نیز از کلیه‌ی دانشجویان محترم اون کلاس عذرخواهی میکنم، امیدوارم پذیرا باشید و باشند.
    2. این برداشت جنابعالی از اون مصرع، حقیقتاً نه با معنای ظاهری اون مصرع، سازگار هست و نه با قصد باطنی من. معنای ظاهری این مصرع، ینی همین پاسخ کوتاه، کفایت می‌کنه و نیازی به توضیح بیشتر نیست. قصد باطنی من هم دقیقاً همین بود، ینی دیگه قصد توضیح مفصل در مقام پاسخ به این موضوع ندارم. بنابراین در این قسمت با جنابعالی موافق نیستم متأسفانه.
    3. در یک قسمت عذرخواهی کردم و در یک قسمت هم به نظرم برداشت جنابعالی از کلام من برداشت صحیحی نبود. 
    4. خییییییلی لطف کردید، متشکرم که وقت گذاشتید و این متن رو مرقوم فرمودید در موارد مشابه دیگر هم هر وقت نکته‌ای به نظرتون رسید با سینه‌ی باز پذیرا هستم. بازم ممنونم. هر کس دیگه هم از دانشجویان محترم سایر کلاسا همچین ناراحتی‌هایی از من داره لطف کنه و بیان کنه، بالاخره یا توضیح میدم منظور خودمو یا عذرخواهی میکنم. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">