عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نام درس

دانشگاه

20 ها

19 ها

افتاده

متون فقه (2)

آیت‌الله بروجردی

5 نفر

2 نفر

داشته

نکات :

1 – سطح نمرات :  رضایتبخش بود ؛ اینم بگم البته ک سؤالا ساده بود !

2 – به دلیل دستور دانشگاه ، مبنی بر تعیین تکلیف دروس معرفی به استاد که نیاز به تسریع در امرِ اعلام نمراتِ مقطعِ کارشناسیِ دانشگاه آیت الله بروجردی داشت ، نمرات ، به محض ورود در سایت دانشگاه ، نهایی شد و امکان درخواست تجدیدنظر مقدور نمی باشد. خیالتان رااااحتِ راحت ؛ اگر زیاد نمره نداده باشم ، قطعاً و حتماً کم نمره نداده ام.

3 - به کسانی که در همه‌ی جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد ، نمره‌ی فعالیت‌ کلاسی نیز لحاظ شده است. 

4 : نمرات ، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو !!!!!! لحاظ شده است ؛ کسانی که علی‌رغم همه‌ی این موارد باز هم موفق به کسب نمره‌ی قبولی نشدند یا از نمره‌ی خود راضی نیستند و فکر می‌کنند باید نمره‌ی بیشتری کسب می‌کردند خودشان بدانند که در برگه‌ی امتحانی چه دسته‌گل‌هایی به آب سپرده‌اند !!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۴)

من تعجب کردم اگر شما تا به حال در نظر تغییر طرح از
سایت شما؟ بسیار خوب نوشته شده است من عاشق آنچه شما باید بگویید.
اما شاید شما می توانید کمی بیشتر در راه
محتوا تا مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.
شما تنها متن زیادی برای داشتن یک متن دارید
یک یا دو عکس شاید شما می توانید آن را فضا کنید
بهتره؟
پاسخ:
سلام علیکم. متشکرم از اظهارنظری که بیان فرمودید فقط جنابعالی آیا تبعه ایران هستید؟ این فارسی چه نوع فارسی است که استفاده کرده‌اید فارسی دری فارسی پهلوی یا فارسی هخامنشی؟ 
استادباورکنیدمن اصلاقصدناراحت کردن شمارو نداشتم اگه جسارت کردم ببخشید.اماباورکنیدبه همین ایام قسم من اصلا قصدنداشتم که شماروناراحت کنم وخدایی نکرده بی ادبی کنم.ببخشید
پاسخ:
خواهش میکنم.
سلام تشکرازشما.استاددرپاسخ به موردهفتم منظورم ازبچه ها دانشجوهایی بودکه درترم های گذشته  مدنی5داشتن.اکثرشون نمره مدنی5روبالاترازهمه مدنی هاگرفتن ودراین ترم هم من خودم شاهدبودم که دانشجوهایی که مدنی5امتحان دادن ازاستادشون روزبعدازامتحان تشکرکردن که امتحان خیلی خوب بودوالبته استادهم ازشون راضی بودودرموردکسانی که ترم های قبل امتحان دادن تاجایی که ماخبرداریم اکثرابالاتراز18شدن به خاطرهمین بچه هاخیلی نگرانن که نکنه قبول نشیم وهم اینکه بچه هاهمه مدنی6قبول شدیم اگه مدنی5قبول نشیم واقعابلاتکلیف هستیم....بچه هابه همین خاطرگفتن ازشماخواهش کنم خیلی ارفاق کنید...یاحق
پاسخ:
سلام.
بزرگوار فکر نمی‌کنید اینکه عملکرد سایر اساتید بزرگوار ( ک همشون تاج سر من هستن) در خصوص نمره دادن و نحوه‌ی سؤالات رو ب من منتقل میکنید کار صحیح و درست و یا شاید حتا مؤدبانه‌ای نیست ؟ من کار ب عملکرد همکاران ارجمند و محترمم ندارم ، منم و برگه‌های شما.
در خصوص نمره‌ی شما بزرگواران در درس مدنی 6 هم باید عرض کنم ، نمره‌ی دانشجویان محترم در اون درس ، تأثیری بر تصحیح اوراق ، در درس مدنی 5 نخواهد داشت. 
  1. سلام استاد.
  2. طاعاتتون قبول حق.
  3. استادکی نوبت به برگه های مدنی5میرسه؟؟؟؟؟بچه هاهمش به من پیام میدن که ازشمابپرسم کی برگه هاروصحیح می کنیدوالبته همگی التماس دعادارن.
  4. وگفتن ازشماخواهش کنم خیلللللللللللللللی دست بالا صحیح کنید.
  5. برمن وظیفه بودکه پیامشون روبه شمابرسونم
  6. تقریباحدود20نفراینوگفتن
  7.  وهمچنین گفتن که تمام بچه های دانشگاه نمره مدنی5روبالاترازهمه ی مدنی هاگرفتن
  8.  توروخدلطفاخیلی ارفاق واغماض کنید.
  9. درپناه خداباشید.
پاسخ:
  1. سلام.
  2. از جنابعالی هم قبول باشه ایشالا.
  3. زمان دقیقی نمیتونم اعلام کنم ، همونطور ک جنابعالی مشاهده میفرمائید مشغول تصحیح اوراق هستم.
  4. تصحیح ، مثل همیشه خواهد بود ، نه بیش از اندازه سختگیرانه و نه بیش از اندازه سهل‌گیرانه.
  5. ممنونم از جنابعالی بابت انجام وظیفه.
  6. سلام برسونید خدمت بزرگواران.
  7. مگه اعلام شده نمرات مدنی 5 ؟
  8. رجوع بفرمائید ب پاسخ مطرح شده در شماره‌ی 4.
  9. خدا نگهدار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">