عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دیدن یا ندیدن ....

سه شنبه تیر ۱۶ ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

امسال ترجیح میدم برنامه ی ماه عسل رو نبینم ؛ طاقت دیدن خیلی از چیزایی ک نشون میده رو ندارم ؛ معمولن وختی خونواده ، ماه عسل می بینه من توی اتاق دربسته هستم ؛ امروز ، گذری ، بخشایی رو دیدم ک مربوط ب شهدای غواص و یکی از خونواده هاشون بود ؛ نمیدونم میشه اینجور گفت یا نه ؛ ولی کاش نمی دیدم ؛ تحمل این صحنه ها سخته واسم خیلی ؛ با خودم فک میکنم حتا گاهی که تولید کننده ی این برنامه نباید این صحنه ها رو نشون بده ؛ کُشنده هستن واقعن ؛ باز میگم خب من اینجوری هستم ؛ شاید بقیه واسشون مشکلی نباشه دیدن اینا ..... بگذریم ؛ خروشی بود ک باید خالی میشد....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۰)

  1. حدیث خانم عزیز من اون جمله ک مطرح کردم اصن نخواستم ک مرتبط باشه با پست اقای دکتر شاهرخی ٬ضمنا شما از شهدا و پست دکتر  دفاع نکردی ک؛ شما از این شخصیت مثلا اقا(علیخانی)دفاع کردی! 
  2. اقای دکتر چطور مچ این دوستو گرفتی ؟همون دوستی ک یه شخص با سه اسم بود؟
پاسخ:
  1. بگذریم. جنابعالی لطفن کوتاه بیاید ، بازدیدکننده‌ی محترم هم خواهش میکنم لطف کنن و اگه ممکنه جواب ندن.
  2. چون ممکنه در موارد دیگه هم همین قضیه تکرار بشه و چون با افشای طریقه‌ی رو شدنِ دست این چنین اشخاصی ، اونها ممکنه هوشیار بشن و باز اون اشتباه رو تکرار نکنن اجازه بفرمائید ک چیزی در این خصوص نگم. فقط بدونید ک با یک شیوه‌ی مطمئن و صد در صد از این قضیه مطلع شدم.
خخخخخخخخخخخخ نمیخوام تعریف کنم از این مرد اما قول میدم اگه خوده پارمیدام بیاد محل بش نذاره ادمای مثله خودمو میشناسم که میگم !!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنونم از کامنت جنابعالی.

سلام مجدد ، من نمیدونم به چه زبونی بگم   اومدم یه سوال ساده ابتدایی پرپسیدم بعدش رشتمون ظاهرا یکی بود البته شما بالاتر ما اول راه ، حالا به این شبهای عزیز اینهمه توهین و تهمت نثار می کنی  خوب نمی خواهی جواب بدی  ، چرا می خواهی بگی مثلا چون وکیل و حقوق دانی به همه به دیده شک و تردید نگاه می کنی  ، حالا چون  استاد دانشگاهی ...........

بابا دلت خوشه ، ملت بیکار نیست واسه یک آفتابه دزد ، درخواست اعدام کنند ، خلایق هر چه لایق

  1. سلام استاد. خوبید ان شالله؟ 
  2. شخصن هیچوقت به قصد دیدن برنامه ی ماه عسل تلویزیون رو روشن نکردم!!! احساس میکنم خیلی دیگه لوس شده!!! البته این نظر شخصی خودمه! 
  3. درمورد کامنتای بالا باید بگم این عزیزان یا به قول شما این یک عزیز!! اینجا رو احتمالن با جای دیگری اشتباه گرفته!!!!! 
پاسخ:
  1. سلام ، ممنونم.
  2. تقریبن منم یه همچین نظری دارم در مورد بضی از قسمتای برنامش.
  3. مثلن آرایشگاه زنونه یا سایت همسر یابی حتا !!!!!
سلام ، از لحن شما تعجب کرده ام  من فقط یک  مساله درسی و مشاوره را مطرح کرده ام  ظاهرا شما نسبت به کسی ظن و گمان دارید  حالا نمی خواهید مشاوره دهید مدام توهین نکنید برای خودتان طرح مساله می کنید و حل می کنید بنده  یه وفق دیپلم حقوق از دانشگاه آزاد نهاوند هستم  نه  شما رو می شناسم  نه با شما  دشمنی دارم  فقط خواستم  مشاوره تحصیلی بگیرم همین . عزت زیاد رفیق صلواتی.
پاسخ:
میگن دروغگو کم حافظه‌س همینه ؛ شما مشاوره‌ی درسی مطرح کردید ولی با اسم (نیاز مهدوی) ؛ (هادی) فقط مشاوره‌ِ‌ی ازدواج !!!!! درخواست کرد !!!! و حالا با اسم هادی نظر گذاشتید و مدعی هستید مشاوره‌ی درسی رو مطرح کردید ؟ ادامه ندید لطفن ؛ همین که خداحافظی کردید کافیه ؛ امیدوارم سر و کله تون دیگه هیچوقت ، دور و بر این وبلاگ پیدا نشه ؛ سر کار خانم پارمیدا !!!!!!!
ببخشید اصلاح میکنم"غواص"
پاسخ:
ممنونم بابت اصلاح جنابعالی.
  1. باسلام و عرض قبولی طاعات وعبادات همه ی دوستان ،
  2. به نظرم که برنامه شون خیلی خوب و مفیده، البته اگه مجری کمتر صحبت کنه خیلی بهتر میشه،
  3. بازدید کننده محترم"اشکان" با کمال احترام به شما ،ولی باید بگم این مسئله ای که شما مطرح کردین هیچ نقطه اشتراکی با موضوعات این برنامه و میهمانانش نداره،اگه دقت میکردین میدیدن که تو این پست جناب شاهرخی صحبت از شهدای قواص کرده که همه ی ما نسبت بهشون مدیون هستیم وارادت داریم،هرچی برای این بزرگوارا برنامه بزارن و ازشون صحبت کنن باز هم کمه، خیلی خیلی راه مونده تا ماها بخوایم این بزرگوارا رو بشناسیم،
  4. همین که تواین برنامه زحمت میکشن و در رابطه با این بزرگوارا صحبت به میون میارن ما باید ازشون سپاسگزار باشیم. 
پاسخ:
  1. سلام ، طاعات جنابعالی هم قبول.
  2. توی زیاد حرف زدن مجری ، خییییییلی موافقم باهاتون. سالهای قبل ک این برنامه رو میدیدم این ایراد خیلی واضح ب چشم میومد.
  3. ممنونم از اظهار نظر جنابعالی.
  4. بله ، همینطوره.

آقای دکتر سلام ،ببخشید یه سوال  غیر حقوقی داشتم تو عکس بالا که ظاهرا عکس  شماست ،چشم نخورید خیلی زیبا و جذاب هستید می خواستم بدونم شما که پوست خیلی صاف و روشنی دارید آیا از کرم خاصی هم استفاده می کنید  یا طبیعی ؟ چون پوست من تو گرما و آفتاب تابستون خیلی جوش می زنه و قرمز میشه،اگه مارک خاصی واسه ضد آفتاب استفاده می کنید لطفا بگید . پوست شما  بینظیره ،مرد اینقدر زیبا  و جذاب ندیدم                   مرسی عزیز

پاسخ:
جناب آقای (هادی) ، سرکار خانم (نیاز مهدوی) و سرکار خانم (پارمیدا) ، که البته هر سه نفر شما بزرگواران در حقیقت یک نفر بیش نیستید ، از خدا حیا کنید و در این شب عزیز ، استغفار کنید. من هم میتونستم این بازی رو ادامه بدم و وانمود کنم ک نمیدونم شما سه نفر در واقع یکنفر هستید ؛ ولی این رو مخالف اخلاقی دونستم ک جنابعالی ظاهرن بهش علاقه و عقیده ای ندارید.

برو این دام بر مرغی دگر نهکه عنقا را بلند است آشیانه

اگر لازمه تا اطلاعات بیشتری از هویت واقعی جنابعالی در وبلاگ ، منتشر کنم.

وَ مَکَرُواْ وَ مَکَرَ اللّهُ وَ اللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ ﴿۵۴﴾ (سوره ۳: آل عمران - جزء ۳ )
و [دشمنان] مکر ورزیدند و خدا [در پاسخشان] مکر در میان آورد و خداوند بهترین مکرانگیزان است (۵۴)

سلام خسته نباشید بهتون تبریگ می گم بابت آنکه دانشجوی دکترا یک رشته سخت در یک دانشگاه عالی هستید چند سوال از خدمت شما داشتم امیدوارم راهنمایی شما چراغ راه برای من و امثال بنده باشد 1-شما چه رتبه در ارشد و دکتر آورده اید در چه سالی و و چه درصدهایی؟
2-اگر امکان دارد درصد رتبه های برتر ارشد حقوق خصوصی 93 و 94 را در وبلاگ قرار دهید
3-برای ارشد حقوق خصوصی که موسسه را برای آزمون آزمایشی پیشنهاد می کنید؟
4-برای زبان انگلیسی کدام کتاب و روش را پیشنهاد می کنید؟
با تشکر منتظر پاسخ هستم موفق باشی مرسی

پاسخ:

سلام ؛ ما بخش خاصی در وبلاگ داریم برای پاسخ به سؤالات درسی یا حقوقی ؛ هدف از اختصاص این بخش این است که همه‌ی سؤالات ، در یکجا جمع شوند این هم لینکش :

http://snshahrokhi.blog.ir/1394/04/09-4

ضمناً این بخش ، از طریق قسمت « موضوعات وب » که در حاشیه‌ی سمت چپ وبلاگ قرار دارد ، تحت عنوان « سؤالات درسی و یا حقوقی شما» ، قابل دسترسی است.

 

هم اکنون ، پاسخ به سؤال خود را ، در آدرس ذیل ، ببینید (کامنت های جدیدتر در ابتدای کامنت ها ، و کامنت های قدیمی تر در پایانِ کامنت ها قرار دارند ؛ برای دیدن کامنت خود و پاسخ آن ، به پایانِ کامنت ها نروید) :


http://snshahrokhi.blog.ir/1394/04/09-4#comments


خط فوق رو کپی کنید و در قسمت آدرس اینترنتیِ مرورگر خودتون پیست کنید و کلید اینتر رو بزنید ؛ ب صفحه‌ای منتقل میشید ک سؤال شما و پاسخ من در اون اومده ؛ از بین سؤالات و پاسخ‌های مطروحه ، سؤال خودتون رو پیدا کنید.

اصن چند وقته دیگه اون دو نوجوانی که تو فرودگاه جده مورد تجاوز قرار گرفتن رو دعوت نکنه خوبه والا 
هیچی ازین اقا بعید نیس عاقا 
پاسخ:
چ عرض کنم والا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">