عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نام درس

دانشگاه

20 ها

19 ها

افتاده

حقوق مدنی (5)

آیت‌الله بروجردی

4 نفر

-

داشته


نکات :

1 – سطح نمرات :  اسفناک !!!!

2 – به دلیل دستور دانشگاه ، مبنی بر تعیین تکلیف دروس معرفی به استاد که نیاز به تسریع در امرِ اعلام نمراتِ مقطعِ کارشناسیِ دانشگاه آیت الله بروجردی داشت ، نمرات ، به محض ورود در سایت دانشگاه ، نهایی شد و امکان درخواست تجدیدنظر مقدور نمی باشد. خیالتان رااااحتِ راحت ؛ اگر زیاد نمره نداده باشم ، قطعاً و حتماً کم نمره نداده ام.

3 - به کسانی که در همه‌ی جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد ، نمره‌ی فعالیت‌ کلاسی نیز لحاظ شده است. 

4 - نمرات ، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو !!!!!! لحاظ شده است ؛ کسانی که علی‌رغم همه‌ی این موارد باز هم موفق به کسب نمره‌ی قبولی نشدند یا از نمره‌ی خود راضی نیستند و فکر می‌کنند باید نمره‌ی بیشتری کسب می‌کردند خودشان بدانند که در برگه‌ی امتحانی چه دسته‌گل‌هایی به آب سپرده‌اند !!!

5 – نمره ی درس مدنی شش و قبول شدن یا رد شدن در آن درس ، تأثیری بر نمرات این درس ندارد ؛ قبولی یا رد شدن در این درس ، مسأله ای است و قبول شدن یا رد شدن در درس مدنی شش ، مسأله ای دیگر ؛ هر کسی آن دِرَوَد عاقبتِ کار ، که کِشت.

مورد خاص – شگفتی توی نمراتِ این درس زیاد بود ، افرادی ک تا حالا ممتاز بودن و توی این درس ، کُمیتشون لنگ زد ؛ ( کُمِیت = اسب سرخ رنگ که رنگ آن به سیاهی زند ) ؛ جویای نامانی ک شگفتی ساز شدن و در عین ناباوری در خودِ برگه و بدون اِعمال نمرات فعالیتهای کلاسی نوزده گرفتن !!! (این یه مورد خستگی رو از تنم بیرون برد وااااقعن !!!) و ممتازهایی ک توی این امتحان هم بر سر عهد و پیمانِ خودشون موندن و نمره ی عالی گرفتن ؛ افرادی ک ب زحمت خودشون رو از پرتگاه رد شدن نجات دادن و افراد متوسطی ( سوء تفاهم نشه یه وخت ؛ منظورم از متوسط ، خدایی ناکرده توهین نیس ؛ منظورم بزرگوارانی هست ک معمولن در درسایی ک من در خدمتشون بودم نمرات متوسط می آوردن ؛ منظورم شخصیتشون نیس ؛ عرض میکردم : ) افراد متوسطی ک همیشه متوسط بودن و هستن و موندن ؛ البته توی امتحانی ک خیلی از مدعیان ، کم آوردن ، متوسط موندن هم خودش امتیاز بزرگی هست ؛ همه رقمه داشتیم خلاصه ! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۴)

اووووووووف نیفتادم
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
پاسخ:
خدا رو شکر.
سلام
نگوکه من جزافتاده هاام
خیلی سخت صحیح میکنی همه میگن
  1. ترم پنجم یک ترم شگفت انگیز بود برای من.
  2.  ترمی که توی اون بیشترین زحمت رو کشیدم و کمترین نتیجه رو گرفتم! 
  3. ترمی که شخصیت واقعی بعضیا واسم نمایان شد!
  4.  ترمی که شاید خاطرات تلخش هییییییچوقت از صفحه ی ذهنم پاک نشه. 
  5. امیدوارم بتونم با چیزایی که دیدم و احساس کردم کنار بیام وگرنه شاید مجبور بشم تصمیم دیگه ای برای اینده م بگیرم.
  6. تصمیمی بگیرم که توی اون ضعفایی که دارم کمتر نمایان بشه و بتونم از نقاط قوتم استفاده کنم.
  7. شاید زندگیم به یک ریفرش احتیاج داره که بتونم تصمیمات جدید بگیرم....
  8. شاید تاحالا هرچی راه اومدم بیراهه بوده.
  9.  شاید مسیر زندگیم رو اشتباه اومدم که رسیدم به جایی که نه میتونم برگردم و نه رغبتی برای ادامه دادن دارم.
  10.  شاید بشه استعدادهام رو جای دیگری و در مسیر دیگری کشف کنم.... 
  11. شایدم الان از شدت ناراحتی و بغضی که توی گلو دارم این احساس رو دارم.
  12. شاید بعدن نظرم عوض بشه اما الان دقیقا همین حس رو دارم.
  13. حس میکنم که ای کاش منم......
پاسخ:
  1. شگفتی ساز خود مائیم.
  2. پیش میاد.
  3. این بار دهم یازدهم هست ک این فرمایش رو از جنابعالی میشنفم ، نمیدونم شخصیت واقعی بعضیا کی میخاد واسه شما آشکار بشه دیگه.
  4. پاک میشه.
  5. کنار میاید.
  6. ایشالا.
  7. هممون احتیاج ب هوای تازه و تصمیمات تازه داریم.
  8. بعید میدونم.
  9. موقتیه این احساس.
  10. همین جا هم میتونید کشف کنید.
  11. دقیقن همینطوره.
  12. عوض میشه.
  13. ب داشته‌ها فک کنید و برنامه ریزی کنید واسه افزایششون.
  1. سلام
  2.  من دانش آموز تجربی هستم و زیاد از حقوق خوشم نمیاد!!
  3. ناراحت نشینا ولی خب خوشم نمیاد 
  4. امیدوارم از حرفم ناراحت نشین و به سایت منم سر بزنید
پاسخ:
  1. سلام.
  2. نظر جنابعالی محترم هست.
  3. ناراحتی نداره که.
  4. متأسفانه معمولن وختی برای سر زدن ب سایر وبلاگا واسم نمیمونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">