عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چکیده مدنی 1 تا 8 در 100 پی دی اف

سه شنبه تیر ۲۳ ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

با خط درشت ، مفید ، کم حجم و مناسب واسه فصل تابستون دانشجوهایی که از درس یه مقدار فاصله میگیرند. (مناسب برای مطالعه در گوشی‌های هوشمند در اوقات فراغت !) - حجم 800 کیلوبایت.

برای دانلود کلیک کنید

نکته : جزوه توسط من نوشته نشده و از وجود اشکالات احتمالی در متن اون بی اطلاع هستم ؛ حواستون ب این نکته باشه.

با تشکر از بازدیدکننده‌ی محترم (خشایار) ؛ بابت ارائه‌ی این فایل ب وبلاگ.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۹)

با تشکر
مطالب مفید بود
ممنون
سلام پر از غلطهای علمیه...
پاسخ:
سلامٌ علیکم. تا جایی که من خوندم چیزی ندیدم. شاید جنابعالی اشتباه میفرمائید. ضمناً وجود غلط، در هیچ متنی بعید نیست، ولی اینکه به فرموده‌ی جنابعالی پر از غلط باشه، بعیده. 
جناب دکتر بینهایت از شما ممنونم و باعث افتخار هستید احسن به شما که درس را بسیار عالی خواندی د...من هم همکار شما هستم و جز نفرات یک رقمی کنکور سراسری و ارشد حقوق خصوصی بودم لیکن با فاصله گرفتن از درس در سالهای متمادی دیگر قبولی در دوره دکتری برام شده یک افسانه. استدعا دارم اگر راهنمای دارید دریغ نفرمایبد بازم سپاس گذارم
پاسخ:
سلام ؛ ممنونم از نظر لطف جنابعالی ؛ هر چه بوده لطف خدا بوده در مورد من.
والا من نمیدونم چی باید خدمت شما عرض کنم و در چه زمینه‌ای راهنمائی ارائه کنم ؛ کاش اگر سؤال خاصی داشتید بیان میفرمودید ؛ اینطور بهتر میدونستم ک چی باید عرض کنم ؛ ب هر حال اونچه الان ب ذهن من میرسه اینه ک با تلاش هییییچ چیز دور از دسترس نیست ؛ برای خودتون « افسانه » نسازید ؛ دکتری با تلاش قابل دستیابی هست.
با آرزوی موفقیت برای جنابعالی.
تعریف این فایل چکیده رو از دوستم شنیدم.
ولی کلی تو وبلاگتون گشتم تا پیداش کردم! دم دست نبود.
به هر حال ممنونم جناب دکترشاهرخی عزیز.

پاسخ:
خواهش میکنم.
اینجا نوشته بودم قبلن ک اگه توی وبلاگ ، خواستید مطلبی رو پیدا کنید چکار کنید.
خیلی خوب بود استاد. هر مطلبی تو جزوه اومده پاورقیش نوشته منبعشو.
اختلاف زیادی با جزوه خودتونم نداره ها!!!! البته من که ترم چهارم
پاسخ:
ممنونم از جنابعالی ک نظر خودتون رو بیان فرمودید.
بجز مدنی3 مابقیش با شیوه نگارش خیلی خوبی نوشته شده بود.واسه ما که ترم آخریم و نزدیک به آزمونا خوبه.
پاسخ:
ممنونم بابت اظهار نظر جنابعالی در خصوص این متن. خوشحالم ک ب دردتون خورده.
سلام وقت بخیر استاد کاش میفرمودین ک چکیده  از  کتاب است یا جلسات تدریس توسط چ کسی نوشته شده و..... تا از میزان اعتبار و کاربردش مطلع بشیم اما در کل مرسی خیلی بکار میاد تو این فرصت کم
پاسخ:
سلام. عاقبت جنابعالی ب خیر.
کاربردش ک معلوم هست. یه خلاصه نویسی هست و همون کاربردای مورد انتظار از خلاصه‌نویسی رو هم داره.
از نویسنده و کمّ و کیفِ متن هم متأسفانه اطلاعی ندارم. همونطور ک در متن وب هم عرض کردم یکی از بازدیدکنندگانِ محترم ، این فایل رو در اختیار من گذاشتن.
 جالب و جامع بود
پاسخ:
بله ، همینطوره.
سپاسگزارم
پاسخ:
خواهش میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">