عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قسمت اول این مطلب ( یعنی بخش مربوط به نمایشگاه کتاب سال 1393 ) نخستین بار در جمعه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت 14:29 با شماره پست : 363 از طریق وبلاگ قبلی من در بلاگفا منتشر شده بود.

قسمت اول مطلب - نمایشگاه کتاب سال 1393

این هفته بخاطر امتحان حقوق تجارت پیشرفته ( با دکتر پاسبـــــ.ـان ) رفتم تهران ؛ سؤالات امتحانی ایشون رو در ذیل می‌بینید. جالب است که سؤال شماره‌ی 3 ایشون رو من در کلاسای حقوق تجارت 2 ، عیناً تدریس می‌کنم و اون یادداشت‌هایی که زیر برگه نوشتم هم دقیقن اون دلایلی است که در کلاس تدریس می‌کنم ؛ نوشتم اون پایین که یادم نره احیانن.

 

این هم منم و دو تا از همکلاسا توی حیاط دانشکده که به طرز شگفت انگیزی پر بود از گل‌های سفید و قرمز محمدی؛ بسسسسسیااااار زیبا و روح‌افزا بود ؛ برای دیدن تصاویر ذیل در ابعاد بزرگ‌تر ، اینجا و اینجا را کلیک کنید.



این هم کلیه‌ی خریدهای من است از نمایشگاه کتاب امسال.


بیشترشون حقوقی بود و البته چن تا هم کتاب مربوط به شعر و ادبیات ؛ برای دیدن تصویر این کتابا با کیفیت بالاتر ،اینجا رو کلیک کنین ؛ اسامیشون به ترتیب از چپ به راست از این قراره :

1.مکتب حافظ – منوچهر مرتضوی (دو جلد)

2.گنجینه‌ی آشنا – حسین الهی قمشه‌ای(365 روز با شاعران پارسی گو – گلچینی از شعر شاعران بزرگ پارسی گو بر اساس موضوع ، مرتب شده بر اساس 365 موضوع)(روز اول با یکی از دوستان رفتیم توی غرفه‌ی انتشارات سخن ؛ ناشر این کتاب ؛ با هم به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به قیمت کتاب ، 50000 تومان ، این کتابو نخرم ؛ روز دوم دیدم نمیتونم نخرم ؛ (اینقد شعر قشنگْ قشنگ و به قول جناب حافظ ، " آب‌دار" توش هست که آدم دلش غَنج! میره) بنابراین با پوزش از اون دوست محترم (بی‌احترامی نشه به مشورت مشترکمون!) ، خواهش می‌کنم ایشون از دیدن این کتاب این جا ، جا نخورن !)

3.فردوسی و شاهنامه – منوچهر مرتضوی(هدیه برای پدرم ؛ که بسسسیار علاقمند شاهنامه است)

4.ضمان عقدی – دکتر لنگرودی - انتشارات کتابخانه‌ی گنج دانش

5.رهن و صلح – دکتر لنگرودی - انتشارات کتابخانه‌ی گنج دانش

6.حقوق اموال – دکتر لنگرودی - انتشارات کتابخانه‌ی گنج دانش

7.تأثیر اراده در حقوق مدنی – دکتر لنگرودی - انتشارات کتابخانه‌ی گنج دانش

8.حقوق تعهدات – دکتر لنگرودی - انتشارات کتابخانه‌ی گنج دانش

9.مضاربه – دکتر لنگرودی - انتشارات کتابخانه‌ی گنج دانش

10.مختصر حقوق خانواده – دکتر صفایی و دکتر امامی

11.عقود مشارکتی، توثیقی و غیرلازم(مدنی7) – دکتر علیرضا باریکلو

12.اشخاص و حمایت‌های حقوقی آنان(مدنی1) – دکتر علیرضا باریکلو

13.حق شفعه، وصیت و ارث – دکتر سید مرتضی قاسم‌زاده - نشر دادگستر

14.اصول قراردادها و تعهدات – دکتر سید مرتضی قاسم‌زاده - نشر دادگستر

15.قواعد فقه – قاعده‌ی لاضرر – دکتر حمید بهرامی احمدی

16.کمک حافظه‌ی آیین دادرسی مدنی (دو جلد)

17.آزمون‌های حقوق مدنی – دکتر شهبازی (در نمایشگاه و باید بگم کلاً در تهران، این کتاب ، نایاب شده بود! اینو در محل اقامت خودم و پس از بازگشت از نمایشگاه خریدم ؛ اما چون قصد داشتم از نمایشگاه بخرمش گذاشتمش توی لیستای خرید نمایشگاه ! تعجب نکنین که من تست واسه چیمه؛ میخام توی تدریس ازش استفاده کنم ؛ یعنی به هنگام تدریس هر مطلب ، تستاش رو هم بگم ! آدم بیکار ندیدین عایا ؟ یا بهتره بگم آدم عاشق تدریس ندیدین عایا ؟)

چند پانوشت :

اول – فکر کنین من موقع حمل اینهمه کتاب از مسیر نمایشگاه به خوابگاه ، خوابگاه به ترمینال جنوب و ترمینال مقصد به خونه چه زجری کشیدم ! دلم نیومد کتابا رو بدم پست بیاره !اگه یه وخت این وسط مسطا گم شدن کسی پاسخگو بود عایا ؟ حسم مث یه بچه بود که واسش اسباب‌بازی خریدن بعد واسه اینکه وزنش اذیتش نکنه میخا ازش بگیرنش ! ینی اگه زیر بار له میشدم هم حاضر نبودم بدم کسی دیگه واسم بیاره!!!!

دوم – کتابای دکتر لنگرودی رو تا حالا نداشتم ؛ ا ن‌ ق ل اب کردم شروع کردم به خریدن ؛ چن تای دیگه‌شون مونده.

سوم – کتاب یه وسیله‌ی شخصیه ؛ چیزی مث مسواک یا حوله ! امانت داده نمی‌شود! با عرض پوزش از تمام امانت‌گیرندگان احتمالی !

اینم قسمتی از کتابخونه‌ی منه توی خونه ؛ بقیه‌ش توی کمد و کارتون و انواع و اقسام جاهاس اینا اون قسمتی از کتابامه که دلم نیومده از خودم دورشون کنم ! مدیونید فک کنید من همه‌ی اینا رو خوندم ها ..... گفته باشم !

قسمت دوم مطلب - نمایشگاه کتاب سال 1394

امسال نوشت : امسال هم بنا بود بعد از نمایشگا کتاب ، عکس خریدهامو بگیرم و همچنین هر کدوم از بازدیدکنندگان محترم هم ک تمایل داشتن کتابایی ک خریدن از نمایشگاه رو معرفی کنن ؛ اما همون پستی ک در این زمینه گذاشتم و دعوت ب همکاری کردم شد آخرین پست من در بلاگفا و بعدش اون فاجعه رخ داد و ششصد پست توی بلاگفا از دست رفت و بقیه‌ی ماجرا رو هم دیگه خودتون بهتر از من خبر دارین ؛ ب هر حال خریدای امسال من از نمایشگا اینا هستن ؛ همشون توی یه عکس جا نشدن گذاشتم توی دو عکس : (برای دیدن تصاویر در ابعاد واقعی و تشخیص مشخصات کتبِ خریداری شده ، روی تصاویر کوچک کلیک کنید.)


کتاب نوشت : عمده‌ش همون دوره‌ی سیزده جلدیِ تاریخ تمدنِ ویل دورانت بود (هر جلدش با تخفیف نمایشگاه افتاد تقریبن سی تومن) ؛ ک با توجه ب قیمتِ فعلیِ کتاب ، ارزونه واقعن ؛ این جزو برنامه‌های جاه‌طلبانه و بلند پروازانه‌ی قدیمیِ من بود ک تاریخ تمدن ویل دورانت رو بخرم ک خدا رو شکر امسال موفق شدم ب خریدشون ؛ده بیس سالی می‌شد ک وسوسه‌ی انجام این کار تو سرم بود !!!!! یه دوره‌ی کامل از تاریخِ کُلِ دنیاست. بعدشم اون پنج جلد ادب ، فِنای مقربان از آیةالله جوادی آملی ک شرح زیارت جامعه‌ی کبیره هست و عااااااالی نوشته واقعن ؛ چهار جلدش رو قبلا داشتم و هر سال در برابر وسوسه‌ی خرید مجلدات بعدیش مقاومت میکردم ک دیگه امسال دل ب دریا زدم و خریدم !!!! اون کتاب بررسی تطبیقی حقوق خانواده‌ی استاد صفایی هم کتاب خیییییللی خوبی هست. ب هر حال همینا بود ؛ امیدوارم مورد استفاده‌ی شمام قرار بگیره این لیست.

زحمت نوشت : دیدید یه بچه‌ای اسباب بازی میخره تا دو سه روز دوس نداره حتا یه متر هم از خودش جدا کنه اون اسباب بازیا رو ؟ و شب هم کنار اون اسباب بازیا میخابه حتا ؟ منم نسبت ب کتابی ک تازه میخرمشون عینن همین حس رو دارم ؛ واسه همینم علیرغم اینکه امکانش بود ک کتابایِ تازه خریداری شده رو از همون نمایشگاه پست کنم تا درِ خونه ، دلم نیومد و ترجیح دادم اییییینهمه بار رو بدون ماشین با خودم حمل کنم از نمایشگاه تا ترمینال جنوب و بعدشم تا خونه !!! و میتونید حدس بزنید جسمم چ مشقتی کشید !!! تا یه هفته کمرم درد میکرد !!!! روحم اما .... خیالش راحت بود ؛ مهم هم همون روح هست دیگه !!!!! نه ؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۲)

سلام دوست عزیز.عذر می‌خوام، از آنجایی که شما را نمیشناسم،دوست خطابتون می‌کنم.

اینکه از کتاباتون عکس گرفتید و به اشتراک گذاشتین خیلی کار خوبیه و انرژی مثبت و حس خوبی رو منتقل می‌کنه.چه خوبه که در فضای مجازی ،حجم چنین اشتراک گذاری هایی بالا بره.

نکته جالب برای من این بود که حوزه علایق شما صرفا یک بعدی نیست ظاهرا:متاسفانه می‌بینیم که دانشجو ها صرفا یک استاد رو بیشتر قبول دارند و صرفا روی آثار اون تمرکز می‌کنن ولی شما نه تنها آثار اساتید بزرگمون مثل دکتر جعفری لنگرودی رو معرفی می‌کنید بلکه فقه و حقوق رو در عرض هم مورد معرفی قرار می‌دین.

آفرین به شما

فقط یک مسئله و اون اینکه ؛درک می‌کنم که ساده و خودمونی نوشتن چقدر می‌تونه در حس مثبتی که در خواننده ایجاد می‌کنه موثر باشه ، ولی چرا غلط نویسی رو برای انتقال این حس و ارائه مطایبه انتخاب کنیم؟متاسفانه اینقدر امروزه به صورت جدی و واقعی ،نادرست نویسی رایج شده که دیگه جایی واسه شوخی باقی نمی‌گذاره.

فارسی شکر است

سپاس

ارداتمند

سلام استاد !
دلم براتون تنگ شده خدایی. گرچه بعضی وقتا شما خیلی جدی و نچسب میشین ولی اخماتونم دوست داریم.

پاسخ:
سلام  ؛ برای جنابعالی هر کجا ک هستید آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
استادگرامی سلام
قفسه کتابتون ذی قیمته .سرمایه معنوی خیلی خوبی دارین .
ازبابت عکسهائی که اززوایای مختلف زندگی خصوصیتان (اتاق مطالعه تان درمنزل -عکس گرفته شده ازخوابگاه دانشجوئتان -عکس هائی که باهمکلاسی ها واساتیدازگذشته تابه حال گرفتین -عکسهائی که ازطبیعت وفضای دانشگاه گرفتین و.....)دروبلاگ می گذاریدبسیارمتشکرم خیلی بی ریاح وخودمونین وهمینش خیلی جالبه .موفق ومؤیدباشید.
پاسخ:
سلام ؛ ممنونم ؛ جنابعالی هم ب همچنین.
استاد میشه ما هم عکس خریدامون از نمایشگاه رو بذاریم؟؟!!
پاسخ:
بفرمائید ، خوشحال میشم. در صورت امکان ، علاوه بر تصویر ، لیست تایپ شده رو هم ارسال کنید.
قفسه ی زاهدانه قفسه ایست که از نازل ترین قیمت در بازار برخوردار باشه که مصداق تام و تمام ش همین قفسه کتابخونه شماست.در مورد تاریخ تمدن هم باید عرض کنم که گرچه ایشون در پیش‌گفتار جلد نخست این مجموعه، چنین بیان داشته‌است: «... مدت مدیدی است که من به این عقیده رسیده‌ام که طریقهٔ نوشتن تاریخ به شکل قسمت‌های مجزا از یکدیگر، که من آن را ترتیب طولی نام می‌دهم (مانند تاریخ اقتصادی، تاریخ سیاسی، تاریخ مذهبی، تاریخ فلسفه، تاریخ ادبیات، تاریخ علوم، تاریخ موسیقی، و تاریخ هنر)، حق وحدت زندگانی بشری را ادا نمی‌کند، و تاریخ در عین حال که به‌صورت طولی نوشته می‌شود باید متفرعاتی هم داشته‌باشد، و جنبهٔ ترکیبی و تحلیلی هر دو باید مراعات شود؛ تاریخ وقتی به صورت کمال مطلوب نزدیک خواهد شد که مورخ، برای هر دورهٔ تاریخی، صورت کاملی از سازمان‌ها و حوادث و طرق زندگی را که از مجموع آنها فرهنگ یک ملت ساخته می‌شود رسم کند...».اما شاید بیشتر ان را در مجموعه تاریخ اجتماعی بشر بتوان قرار داد چرا که به عنوان مثال هیچ کارشناس دینی به عنوان یک منبع اصلی در تاریخ ادیان به ان رجوع و استناد نمی کند یا مثلا در حوزه تاریخ ادبیات و ...
پاسخ:
ممنونم بابت توضیحات جنابعالی.
با سلام و عرض ادب؛هر طور سلاح میدونید.
پاسخ:
ممنونم.
  1. استاد قفسه کتاب خونه تون علمایی و زاهدانه ست،
  2. ممکه بفرمایید کتاب های ابی رنگی که از پایین در قفسه سوم قرار دادین چه کتابایی هستن اخه همه شون جلد تقریبا یکسانی دارن؟
  3. راستی عنایت بفرمایید که تاریخ تمدن ویل دورانت تاریخ جهان رو فقط از یک بعد مورد بررسی قرار داده نه تمام ابعاد،
  4. گفتم که فضلای ارجمند به اشتباه نیفتن و به گمان تاریخی که تمام ابعاد رو در بر میگیره تهیه ش کنن،البته از بعدی که ایشون تاریخ جهان رو مورد کنکاش قرار دادن کتابشون یکی از بهترین های جهان و شاید هم بهترین باشه.
پاسخ:
  1. ب قول فرمایش جنابعالی قفسه‌ی کتابهام ممکنه « علمایی » و « زاهدانه » باشه ؛ مهم اما خودم هستم ک نه « عالم » هستم و نه « زاهد » !!!!! ضمنن من متوجه نشدم ک قفسه‌ی کتابخونه‌ی « زاهدانه » دقیقن یعنی چطور قفسه‌ای ! میشه توضیح بفرمائید منظور خودتون رو ؟
  2. کتابهای مختلف از نویسندگان مختلفی هستن ؛ چون با یه کاغذ جلدشون گرفتم همه یه طور شدن !!!!!!
  3. یعنی از چه بعدی ؟
  4. ممنونم از توضیحات جنابعالی.
سلام...
حرف جنابعالی در مورد سرقت ادبی کاملاوکاملا درسته،چه عرض کنم،من حتی توی شهرمون شنیدم چند نفر ناشناس به اسم شبکه بهداشت میان دره این خونها میگن که ما از طرف بهداشت اومدیم میخواهیم به بچتون واکسن بزنم،غافل از آنکه واکسن،واکسن ایدز است!!
من خودم وقتی که دانشگاه بودم بیشتر کتابامو در دوران دانشجویی تهیه کردم،ولی خب من به نوبه ی خودم از خرید کتاب که سیراب نمیشم،خدا را شاهد میگیرم هیچ حسی نمیتونه جای حس کتاب خریدن از من بگیره،والان بااجازتون که فارغ التصیل شدیم و واسه ارشد میخونیم،دیگر کتابامو از انتشارات رسمی کنابهای حقوقی از جمله،نشر میزان،گنج دانش،سهامی انتشار،سمت،مجد خریداری میکنم،اما الان میتونم یک کتابفروشی رسمی که تمام کتابهای حقوقی یکجا داره بهتون معرفی کنم و دیگر نیازی نیست به انتشاراتی های مختلف تماس گرفت،کنم اگه صلاح میدونید از طریق وبلاگتون به دوستان اطلاع رسانی کنید خیلی خوشحال میشم در این حیطه کمکی به شما و دوستان کرده باشم،من خودم بیشتر از 30 جلد کتابهای حقوقی مختلف از انتشاراتی های مختلف از این کتابفروشی خریداری کردم،و کتابها کمتر از یک هفته از طریق پست تحویل داده میشه،در ضمن این کتابفروشی فقط و فقط کتابهای حقوقی داره،خصوصی،جزا،بین الملل،عمومی،ثبت،وووو،اگه با این نظر موافق هستید بگید تا آدرس و شماره تلفن تماسشون به اطلاعتون برسونم،ممنون...ودر آخر اینکه کتابها به روز و چاپ جدید هست و اینکه این کتابفروشی واقعا جا داره از مدیرش هم تشکر کرد،کتابهای حقوقی از انتشارات رسمی حقوقی تهیه میکنه.
پاسخ:
سلام ، میدونم ک قصد جنابعالی خیر هست و پیشنهادتون از روی دلسوزی و حسن نیت هست و بابتش هم از جنابعالی بسیار ممنونم ، ولی اجازه بفرمائید ک در وبلاگ تبلیغ هیچ فروشگاهی صورت نگیره. با عرض پوزش از جنابعالی.
سلام...
نظرم در مورد کتابهای حقوقی این است که به شکر خدا در این مورد نویسندهای زیادی داریم،واگه وقت داشته باشی کتابهای که مکمل هستن و یک کتاب از یک نویسنده میبینی در مورد یک مطلب است مثال عقد بیع وشروط خیارات دکتر قاسم زاده بخونی کلا مطلب بیع در ذهنت باز میشه،ونباید به کتابهای که در دوره کارشناسی معرفی میکنن اکتفا کرد،و بنظرم لازم نیست حتما کتابی که یک نویسنده حقوقی مینویسد حتما باید مثل کتابهای دکتر کاتوزیان بار علمی داشته باشن،بلعخره یک نویسنده به قلم خود اون کتاب را به زبان می اورد،و در جای خود خالی از بار علمی و معلومات نیست،ودر این مورد هرچی بخونی کم است،خود من قبلا میخواستم کتابهای بگیرم که واقعا تعریف شده هستن،ولی الان مخالف این حرف هستم و سعی میکنم در مورد هر مطلبی که یک نویسنده زحمت به خرج داده باید استفاده کرد،ناگفته نماند من امسال رفتم نمایشگاه کتاب با 6عدد بن فقط 21 جلد کتاب گرفتم،واقیعتش کتابهای که چاپشون زیاد است گرون هم هستن در صورتی که کتابهای که گفتم مکمل هستن واقعا فیمتشون عالیه...در ضمن شرمنده نظرامو دو بار فرستادم...
پاسخ:
همون یکبار ک بفرستید میرسه ؛ نیازی ب ارسال مجدد نیست. اینجا مثلِ بلاگفایِ معدوم نیست ک کامنت خوره داشته باشه !!!!
سلام...
نظرم در مورد کتابهای حقوقی این است که به شکر خدا در این مورد نویسندهای زیادی داریم،واگه وقت داشته باشی کتابهای که مکمل هستن و یک کتاب از یک نویسنده میبینی در مورد یک مطلب است مثال عقد بیع وشروط خیارات دکتر قاسم زاده بخونی کلا مطلب بیع در ذهنت باز میشه،ونباید به کتابهای که در دوره کارشناسی معرفی میکنن اکتفا کرد،و بنظرم لازم نیست حتما کتابی که یک نویسنده حقوقی مینویسد حتما باید مثل کتابهای دکتر کاتوزیان بار علمی داشته باشن،بلعخره یک نویسنده به قلم خود اون کتاب را به زبان می اورد،و در جای خود خالی از بار علمی و معلومات نیست،ودر این مورد هرچی بخونی کم است،خود من قبلا میخواستم کتابهای بگیرم که واقعا تعریف شده هستن،ولی الان مخالف این حرف هستم و سعی میکنم در مورد هر مطلبی که یک نویسنده زحمت به خرج داده باید استفاده کرد،ناگفته نماند من امسال رفتم نمایشگاه کتاب با 6عدد بن فقط 21 جلد کتاب گرفتم،واقیعتش کتابهای که چاپشون زیاد است گرون هم هستن در صورتی که کتابهای که گفتم مکمل هستن واقعا فیمتشون عالیه...
پاسخ:
سلام ؛ ممنونم از اظهار نظر جنابعالی.
ب نظر من انسان باید وقتش رو اولویت بندی کنه ؛ ابتدا منابع اصلی ، نظیر کتب آقایان کاتوزیان ، شهیدی ، صفایی ، اسکینی ، کاویانی ووووو بعد اگه وقت اضافه اومد ، بقیه ؛ ک معمولن هم وقت اضافه نمیاد ؛ ضمنن متأسفانه بسیاری از کتب جدید کپی برداری هست و در واقع مصداق بارز سرقت ادبی هستن !!! این البته نظر من بود فقط ؛ نظر بقیه‌ی بزرگواران از جمله جنابعالی ، کاملن محترم هست. 
سلام.
واقعا حکمت خدارو ببین،چقد زیبا و بزرگه،دقیقاهفت هشت ساعت قبل از اینکه مطالب و عکسای کتابهای که پارسال از نمایشگاه کتاب تهیه کرده بودید بزارید به اشتراک من خیلی دنبال این عکسا بودم در وبلاگ قبلیتون ولی پیداشون نکردم،تا اینکه مجور شدم حدودا ساعتهای 2الی 3 شب بود که بهتون پیام دادم در مورد کتابهای دکتر لنگرودی و قاسم زاده از اسم و انتشاراتشون سوال کردم،و ساعت دوازده یعنی 10  یازده ساعت بعدش گفتم سری بزنم به وبلاگ شاید جوابش داده باشید،تا اینکه خود به خود شما لطف کرده بودید مطالب مربوط به نمایشگاه رو به اشتراک زده بودید،قبل از اینکه اون سوالمو جواب بدید....ممنون از شما...
پاسخ:
سلام ؛ خواهش میکنم ؛ وظیفه‌س.
سلام.
واقعا حکمت خدارو ببین،چقد زیبا و بزرگه،دقیقاهفت هشت ساعت قبل از اینکه مطالب و عکسای کتابهای که پارسال از نمایشگاه کتاب تهیه کرده بودید بزارید به اشتراک من خیلی دنبال این عکسا بودم در وبلاگ قبلیتون ولی پیداشون نکردم،تا اینکه مجور شدم حدودا ساعتهای 2الی 3 شب بود که بهتون پیام دادم در مورد کتابهای دکتر لنگرودی و قاسم زاده از اسم و انتشاراتشون سوال کردم،و ساعت دوازده یعنی 10  یازده ساعت بعدش گفتم سری بزنم به وبلاگ شاید جوابش داده باشید،تا اینکه خود به خود شما لطف کرده بودید مطالب مربوط به نمایشگاه رو به اشتراک زده بودید،قبل از اینکه اون سوالمو جواب بدید....ممنون از شما...
پاسخ:
سلام ؛ خواهش میکنم ؛ وظیفه‌س.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">