عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خریدهای نمایشگاه کتاب (قسمت اول)

شنبه مرداد ۱۰ ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

در راستای ترویج فرهنگ خرید و مطالعه‌ی کتاب ، (درسی یا غیر درسی فرق نمیکنه) قبلاً از بازدیدکنندگان محترم درخواست کرده بودم در صورت تمایل لطف کنن و تصویری از خریدایی ک از نمایشگاه کتاب کردن رو در اختیارم قرار بدن تا در وبلاگ قرار بدم. حالا یکی از بازدیدکنندگان محترم (اقلیما) لطف کردن و تصویر ذیل رو که خریدای ایشون توی نمایشگاه کتاب امسال هست در اختیار من قرار دادن تا با شما ب اشتراک بذارم. از ایشون سپاسگزارم.

اینم اسم کتابایی هست ک ایشون خریدن از نمایشگاه :

·        مسئولیت مدنی، دکتر صفایی و دکتر رحیمی

·        ترجمه ی لا مید سیمپل

·        تندیس های بی قرار باران

·        سه جلد دادرسی مدنی پیشرفته، دکتر شمس

·        5  جلد قواعد عمومی قراردادها، دکتر کاتوزیان.

·        شفعه ، وصیت و ارث کاتوزیان.

دو سؤال از ایشون دارم ک در صورت تمایل اگه جواب بدن ممنون میشم.

اول اینکه اون کتاب تندیس‌های ... موضوعش چی هست ؟ کتاب خوبیه ؟

دوم اینکه ان کتابا سرجمع چند تومن شد ؟ سه جلد شمس و 5 جلد قواعد عمومی چقد شد پولشون ؟

+ این بُن‌های کتاب ک بهتون میدن بذل و بخشش نکنید ب اطرافیان !!! نفروشید !!! خودتون کتاب بخرید ازش !!! مدیونی داره والا !!!!

++ بقیه‌ی دوستان هم اگه تصاویری از کتابایی ک خریدن رو ارسال کنن ، چ کتابایی ک توی نمایشگاه کتاب خریدن و چه غیر اون ، با کمال میل قرار میدم توی وبلاگ. ترجیحاً ب همراه مطلبی کوتاه در خصوص معرفی اون کتاب یا کتاب‌ها.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۶)

خدارو شکر
خواهش میکنم استاد
لطف میکنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******************************************************************************


انقد این سایت ا اذیت کردن نمیدونم عکسا کامل اومدن یا نه

ممنون میشم بگید استاد

پاسخ:
بسسسسیار لطف کردید ؛ ممنونم ؛ بله رسیدن 4 تا تصویر ؛ در وبلاگ قرار خواهم داد.
آهان! یادم رفت:
مسءولیت مدنی با تخفیف 9900 تومن، ترجمه ی لا مید سیمپل با تخفیف 15000، شفعه، وصیت، ارث هم با تخفیف 16500 تومن.
پاسخ:
ممنونم ؛ لطف کردید.
  1. سلام استاد. ممنونم که عکس خریدای منم گذاشتید روی وب!
  2. کتاب تندیس های بی قرار باران رو توی نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی به صورت مجانی توزیع میکردن منم یکی گرفتم!!! موضوعش زندگینامه ی 20 مجسمه ساز جهان هست. در مورد محتواش هم حقیقتش تا حالا وقت نکردم بخونمش!!
  3. در مورد سوال دومتون هم: سه جلد شمس سر جمع و با تخفیف شد 63 هزار تومن. البته اگه باینجا بدون تخفیف میخواستم بگیرمشون میشد 81 تومن!!! 5 جلد قواعد عمومی هم با تخفیف شد 130 تومن!! که بدون تخفیفش میشه 145500 تومن!!
پاسخ:
  1. سلام ؛ خواهش میکنم ؛ من از جنابعالی ممنونم.
  2. عجب من فک کردم این کتاب ، خییییییلی خوب بوده توجه جنابعالی رو جلب کرده ب خودش !!!!
  3. ممنونم.

با سلام،شرمنده من میخوام تصویر بفرستم باید ایمیلتون داشته باشم یا از طریق دیگه ای با تصویر بفرستم؟لطفا راهنمایی کنید،در ضمن ایمیل یا جیمیلتون ندارم...
پاسخ:
سلام.
اینجا (کلبک کنید) توی یکی از سؤالات نوشتم چطوری فایلی رو ب دست من برسونید ؛ لطفن مطالعه بفرمائید و ب همون نحو عمل کنید ؛ ممنونم.
  1. نمایشگاه کتاب واقعاً بد موقع اس همیشه نزدیک امتحانات پایان ترمه من نتونستم برم ، اما به یکی از دوستای دوران دبیرستانم گفتم یه نرم افزار زبان کره ای برام بگیره 
  2. اگه خودم می تونستم برم حتماً کتاب می گرفتم و حتماً تصویرشو ارسال می کردم 
پاسخ:
  1. وااااا !!!! نمایشگاه همیشه اواسط اردیبهشت هست ، امتحانات غالبن از اواسط خرداد ماه شروع میشه ؛ یک ماه بینشون فاصله هست ! البته این ترم استثنا بود توی دانشگاه شما ک زودتر شروع شدن امتحانا !
  2. ممنون میشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">