عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

کتابهای ما (قسمت سوم)

پنجشنبه مرداد ۲۲ ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ

بازدیدکننده‌‌ی محترم  (ناصر) در پی درخواست من مبنی بر ارسال تصویری از کتب خریداری شده در نمایشگاه کتاب سال 1394 ، لطف کردن و خریدهای خودشون رو طی یک تصویر ارسال کردن ک در ذیل می‌بینید ؛ مطلبی هم فرستادن ک حاوی فهرست کتب و قیمت‌ِ مجموع کتب هست ک در ذیل ، مطالعه میفرمائید ؛ از ایشون بسیار سپاسگزارم.


در صورت تمایل ، برای مشاهده‌ی تصویر فوق در ابعاد واقعی ، کلیک کنید


آغاز مطلب 

اینم از خرید امسال من در نمایشگاه کتاب،متاسفانه به علت خستگی و سنگینی کتابهای درسی،موفق به خرید کتابهای غیر درسی نشدم!!

معرفی کتابهای از سمت(راست به چپ)

  • مجموعه قوانین و مقررات جزایی ، منصور جهانگیر ، نشر دوران
  • قرآن کریم ، اباالفضل بهرام پور ، انتشارات اسوه
  • آزمونهای حقوق مدنی ، دکتر شهبازی ، انتشاران میزان
  • مجموعه سوالات طبقه بندی شده ی آیین دادرسی مدنی ؛ دکتر کمالوند ، انتشارات مشاهیر دادآفرین
  • آیات الاحکام ، دکتر ابولقاسم گرجی ، انتشارات میزان
  • اصول فقه دانشگاهی ، محمد رضا شب خیز ؛ عباد محمد تبار ، انتشارات آوا
  • حقوق شرکتهای تجاری ، دکتر کورش کاویانی ، انشارات میزان
  • حقوق جزای عمومی1 و 2 و 3 دکتر اردبیلی ، انتشارات میزان
  • حقوق جزای اختصاصی 1 و 2 و 3دکتر میر محمد صادقی ؛ انتشارا میزان
  • 3 جلدآیین دادرسی مدنی دوره ی پیشرفته دکتر شمش ، انتشارات دراک
  • ارث دکتر شهیدی ، انتشارات مجد
  • 5جلد قواعد عمومی قراردادها ، دکتر کاتوزیان ؛ انتشارات سهامی انتشار
  • تحریر الروضه فی شرح اللمعه ، جلد اول و دوم ، علیرضا امینی_سید محمد رضا آیتی ؛ انتشارات طه
  • فقه استدلالی ، ترجمه تحریر الروضه فی شرح اللمعه ، سید مهدی دادمرزی ؛ انتشارات طه
قیمت کل کتابهای خریداری شده (443000) هزار تومان شد.

پایان مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۸)

سلام

من کتاب اصول فقه دانشگاهی از شب خیز را گرفتم
تست مدنی شهبازی
و ارث شهیدی
خیلی عالی هستن موفق باشین
پاسخ:
سلام ، ممنونم ک تجربه‌ی خودتونو ب اشتراک گذاشتید با ما.
کمالوند دکتر نیست.اصلاح کنید.
پاسخ:
من که البته این بزرگوار (آقای کمالوند) رو نمی‌شناسم و عین مطلب بازدیدکننده‌ی محترمی رو منتشر کردم ک این تصویر رو در اختیار من قرار دادن ؛ منتها با توجه ب اینکه در تصویر ارسالی ، در کتاب مربوطه ، عنوان « دکتر » قبل از اسم ایشون درج نشده ، من هم در متن وبلاگ ، عنوان « دکتر » رو از جلوی ام ایشون ورداشتم ؛ ممنونم از دقت نظر جنابعالی.
  1. خب استاد گرامی مشکل اینه که قیمت همه چی زیادی گرون شده...
  2. من یک نفر به شخصه انقد که خرجه کتاب میکنم خرج ه هیچ چیز ه دیگه نمیکنم...
  3. اینم مدیون خانوادم هستم چون از وقتی که یادم میاد به جای اسباب بازی کتاب دست من دادن...
  4. ولی خب واقعا خیلی از کتابا رو میدیدم که دلم میخواست بخرمشون توی نمایشگاه ولی دیگه واقعا تواناییشو نداشتم قیمتها سرسام آور بود...مثلا دو تا کتاب تست خریدم شد ۱۰۰ هزار تومن! 
  5. باز هم خدارو شکر ما در این حد توانایی داریم
  6. خیلی ناراحت میشم واسه بعضی ها که حتی. توانایی خرید یک جلد از این کتاب ها رو هم ندارن...
  7. ای کاش فرهنگ نگهداری از کتاب و پس دادن کتابهای امانت وجود داشت اون موقع ادم با خیال راحت کتاباشو میداد به بقیه تا استفاده کننن
  8. ولی متاسفانه من هر بار این کارو کردم کتابم درب و داغون بود و پر از لکه و کثیفی تاززززززه اگر طرف لطف میکرد و کتاب رو برمیگردوند ....
  9. خیلی ممنون بابت پاسخگوییتون آقای ناصر...
پاسخ:
  1. کلاً نه اینجا ، کتاب ، همه جای دنیا گرونه ؛ قیمت یه دائرة المعارف انگلیسی رو از سایت آمازون ببینید بعد مقایسه کنید با درآمدهاشون ، اونجام ارزون نیست همچین. ب هر حال باید بابت زحمتی ک کشیده شده واسه تهیه‌ی کتاب ، پول پرداخت کرد. منکر گرونیِ کتاب ، نسبت ب قیمتی ک در سنوات اخیر داشت نیستم البته.
  2. خیلی خوبه این.
  3. خدا حفظشون کنه.
  4. مبارزه با نفس اماره و یا شاید نفس لوّامه !!!! در این یک قلم دشواره واقعن ! و چ بسا در این هنگامه ، شکست خوردن دلپذیرتر از پیروز شدن هست !!!!!
  5. صد هزار مرتبه خدا رو شکر.
  6. بله ؛ ناراحتی هم داره واقعن.
  7. کاااااششششش......
  8. من ک خیال خودمو راحت کردم و بجز در موارد خاص ، کتاب امانت نمیدم ؛ معمولن مخصوصن در کتابای درسی ، دست رد میزنم ب سینه‌ی درخواست کننده !!!!
سلام.
عذر مرا بپذیرید شرمنده متوجه سوال دوستمون(ترم دومی)نشدم؛قیمتی که فرمودم قیمتی بود که روی جلد کتابها درج شده و با جمع انها شد 443 هزار ولی من این کتابها رو با 6 عدد بن انها رو تهیه کردم،و قیمت هر بن 80 هزار تومان بود ولی ناگفته نماند،که بعضی از انتشارات10درصد تخفیف میدن و بعضی دیگر15درصد.
پاسخ:
سلام ؛ ممنونم بابت پاسخ جنابعالی.
سلام.
عذر مرا بپذیرید شرمنده متوجه سوال دوستمون(ترم دومی)نشدم؛قیمتی که فرمودم قیمتی بود که روی جلد کتابها درج شده و با جمع انها شد 443 هزار ولی من این کتابها رو با 6 عدد بن انها رو تهیه کردم،و قیمت هر بن 80 هزار تومان بود ولی ناگفته نماند،که بعضی از انتشارات10درصد تخفیف میدن و بعضی دیگر15درصد.
با سلام...
از اینکه خرید امسال من در نمایشگاه کتاب را در وبلاگتون به اشتراک گذاشتید بسیار ممنون و سپاس گزارم...
پاسخ:
سلام ؛ خواهش می‌کنم ؛ جنابعالی لطف کردید ک این تصویر رو ارسال فرمودید ؛ کاش پاسخ سؤال بازدیدکننده‌ی محترم (ترم دومی) ک همین جا از شما پرسیدن رو هم بیان میفرمودید.
یه سوال هم من از ایشون داشتم این قیمتی که فرمودن با احتساب تخفیف های خود انتشارات هست فقط؛یا تخفیف دیگه ای هم بوده؟
چون من هم تقریبا اکثر این کتابا رو خریدم ولی  بیشتر شد فک کنم...
پاسخ:
امیدوارم ببینن و پاسخ بدن این سؤالِ جنابعالی رو.
ای کاش کتاب انقدر گرون نبود... 
پاسخ:
فکرشو ک بکنید زیادم گرون نیس ؛ الان یه کیلو گوشت ک آدم توی یه وعده‌ی غذایی چند نفره اونو میخوره شده 30 هزار تومن ؛ بعد یه کتاب از استاد کاتوزیان هم ک ثمره و حاصل سالها تلاش و فعالیت ایشون هست و تا همیشه با آدم میمونه همون قیمت هست ؛ در واقع ما داریم فقط پول کاغذِ کتاب رو میدیم نه ارزش زحماتی ک واسه تألیف اون کشیده شده. فقط باید عادت کنیم همونطور ک خرج چیزای دیگه می‌کنیم واسه کتاب هم خرج کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">