عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

زین پس ... هر هفته دوشنبه شب ، یک فایل صوتی

دوشنبه آبان ۴ ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

نظر به احترامی ک واسه دانشجویان محترم و مخاطبان وبلاگ قائل هستم و نظر ب احترامی ک میذارم ب انتظارشون در خصوص تسریع در قرار دادن فایل‌های صوتی در وبلاگ ، از این ب بعد خودم رو موظف و متعهد میدونم ک هر هفته دوشنبه شب ، در صورتی ک عمرم ب دنیا باشه و اتفاق غیر مترقبه‌ای نیفته ، یک فایل صوتی از جلسات درس خودم در وبلاگ قرار بدم تا بازدیدکنندگان از قبل ، مطمئن باشن ک در چه تاریخی ، فایل صوتی قرار داده خواهد شد ؛ اولویتِ فعلی ، تمام کردنِ فایل‌های صوتی درس حقوق مدنی سه هست ؛ بنا بر اولویتی ک شما بازدیدکنندگان محترم ، معین می‌کنید درس بعدی رو معین خواهم کرد ؛ در صورت تمایل ، پیشنهادات خودتون در این مورد رو در قسمت نظرات ذیل همین مطلب بیان بفرمائید ؛ البته برخی از دروس رو در ترم جاری دارم ضبط می‌کنم (مث مدنی 6) ؛ برخی از دروس هم فایل صوتیشون قدیمیه و الان قابل استفاده نیست (مث درس تجارت 3) ؛ ولی ب هر حال شما پیشنهادات خودتون رو بیان فرمائید ؛ اگه امکانپذیر بود حتمن میذارم در اولویت.


+ از گذاشتن نظرات غیر مرتبط ، ذیل این پست ، اکیدن خودداری فرمائید ؛ خاهشن ! (ضمنن خودم میدونم « خاهشن » اشتباهه ؛ تذکر ندید خاهشن !)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۱)

       خواهش میکنم . خیلی ببخشید که دوباره در پی وی این مطلب را نوشتم چون یادم نبود           ممکن است که جنابعالی بتوانید تا پایان ترم یا قبل از امتحان نهایی فایل ها را دسته بندی کنید؟ اگر بتوانید خیلی ممنون میشم چون به جلسه ششم نیاز مبرمی دارم. یا این که کل فایل های صوتی ویرایش شده را ارسال کنید اگر هم نتوانستید منابع فرعی غیر از کتاب پیشرفته را معرفی کنید تا متناسب با سر فصل آنها را مطالعه کنم اگر این مورد هم ممکن نشد باز هم ممنون میشوم    و دیگر مزاحم جنابعالی نمی شوم در ضمن از این که دوباره در پی وی پاسخم دادین 🙏🙏🙏
پاسخ:
بعید میدونم برسم دسته‌بندی کنم. فلش یا سی دی بدید به دوستانتون براتون بیارن. 
سلام    لطفا اگر ممکن است فایل صوتی جلسه ششم دادرسی مدنی2 را در وبلاگ قرار دهید
پاسخ:
سلامٌ علیکم.
متأسفانه فعلاً امکان انجام این کار رو ندارم. از جنابعالی عذرخواهی می‌کنم.
استاد برنامه هر دوشنبه یک فایل صوتی منتفی شده یا در اینده ادامه پپیدا میکند؟
پاسخ:
سلام . فعلاً متوقف شده ، ولی إن شاء الله ادامه پیدا خواهد کرد . 
سلام استاد عزیز اگز رمیشود فایلهای خود را بگذازید ممنون از شما
پاسخ:
چشم. قرار خواهم داد. 
با تشکر از استاد عزیز .فایل های تجارت 2 در صورت امکان در اولویت قرار گیرد.
پاسخ:
سلام ، ممنونم. ایشالا.
تصمیم گرفتم ب ترتیب یک درس مدنی ، یک درس دادرسی و یک درس تجارت بذارم ، بعد از اتمام درس تجارت 4 نوبت درسی از دادرسی خواهد بود.
سلام استاد متون فقه فایل صوتی بزارید ممنون
پاسخ:
چشم ؛ فعلن ک دارم تجارت 4 میذارم ؛ پس از اتمام یادآوری بفرمائید تا در اولویت قرار بدم درس متون فقه رو ؛ خودم هم سعی میکنم یادم بمونه این موضوع.
  1. درود بر استاد بزرگوارم
  2. نفستون گرم و پر حرارت و روزگارتان پر از امید باد!
  3. عقود معین (مدنی 7) و آیین دادرسی مدنی 1و2و3 را هم لطف بفرمایید ممنون میشویم
  4.  در ضمن سوالات دانشجویان در فایلها نامفهوم است اگر امکان دارد گاهی که سوال خوبی مطرح میشود اگر شما نیز سوال را تکرار بفرمایید بسیار عالی میشود . 
  5. روز بخیر !
پاسخ:
  1. سلام.
  2. ممنونم از نظر لطف جنابعالی.
  3. والا مدنی هفت ک نگفتم تا حالا. بقیه‌ی دروسی هم ک فرمودید چشم. ب تدریج قرار خواهم داد.
  4. اگه سر کلاس ، یادم ب این نکته باشه اونم ب چشم.
  5. عاقبت جنابعالی ب خیر.
  1. استاد من میخوام یه اعتراضی بکنم! اجازه هست؟؟
  2. استاد خیلی دیر کامنتا رو تایید میکنید!! میدونم قبلا پاسخ مفصل دادید به این اعتراضات اما خب خدایی مگه تایید کردن 4 تا کامنت روزانه چقدر از وقت شما رو میگیره!!
  3. حداقل آخر شب کامنتای اون روز رو تایید کنید که آدم امیدی داشته باشه واسه کامنت گذاشتن!!! 
  4. استاد الان دیگه با وجود واتس آپ و فیس بوک و... امثال ماها امید بستیم به وبلاگ شما !!!
پاسخ:
  1. بفرمائید ؛ خواهش می‌کنم.
  2. با توجه ب اینکه همچنان‌که ملاحظه می‌فرمائید اخیرن موضوع بیشتر کامنت‌ها رو سؤالات درسی ب خودش اختصاص داده ک پاسخگویی ب اون‌ها رجوع ب کتب مختلف رو میطلبه پاسخگویی ب 4 تا کامنت هم وخت قابل ملاحظه‌ای میطلبه.
  3. ب هر حال دیر و زود داره سوخت و سوز نداره ؛ کامنت‌ها همه اگر نه همون روز ، ظرف چند روز با پاسخ مناسب تأیید خواهد شد.
  4. ضمن تشکر از نظر لطف جنابعالی ، ب هر حال با توجه ب مشغله‌ها (تدریس ، کار ، امور شخصی ، مطالعه وووو) در حال حاضر همینقد ک ملاحظه میفرمائید از دست من بر میاد ؛ امیدوارم همین بضاعت اندک ، مورد قبول جنابعالی و سایر بازدیدکنندگان محترم قرار بگیره و کمی‌ها و کاستی‌ها رو ب بزرگواری خودتون ببخشید.
  5. برگ سبزی‌ست تحفه‌ی درویش :: چه کند ، بینوا همین دارد.
واقعا شرمنده استاد..خیر نخوندمش...ببخشید..
از پاسختون هم ممنون..
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
با سلام و عرض ادب...
استاد ببخشید یه بنده خدایی توی دانشگاه آزاد بروجرد درس مخونن بعد دنبال فایل های صوتی دروس مدنی 1 تا 8 و آیین دادرسی مدنی 1 تا 3 ایی که خودتون تدریس کردید هستن...گفتن که بپرسم از شما که آیا اینها رو خودتون دارید؟؟
پاسخ:
سلام.
الان جنابعالی دو سطر آخر این مطلبی ک ذیلش کامنت گذاشتید رو مطالعه فرمودید ؟ (ک نوشتم خاهشن کامنت غیر مرتبط نذارید ؟) ؛ ضمنن پاسخ این فرمایش جنابعالی رو اینجا عرض کردم.
فقط میتونم بگم بهتر از این نمیشه! استاد لطفن، خاهشن!! فایل های تجارت 4 !!
پاسخ:
اونا رم همین ترم دارم ضبط می‌کنم ؛ حالا ببینم چی میشه ؛ سعی خودمو می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">