عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بهارتون مبارک

يكشنبه فروردين ۱ ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ


بهارتون مبارک.

من البته دیشب دیروخت خابیدم؛ بعد از نماز صبح هم سرم توی کتاب عقود معین استاد کاتوزیان بود؛ سال تحویل رو خاب بودم!!!!!! تازه بیدار شدم از خاب.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۲)

سلام استاد شما کامنت منو تایید نکردین
یا کامنتم کلا ب دستتون نرسید؟
پاسخ:
سلام؛ رسید و تأیید کردم.
سلام خوبین شما؟؟
سال نوتونم مبارک انشاءالله ک سال خوبی باشه برای همه
پاسخ:
سلام، ممنونم ازجنابعالی، شکرخدا، خوبم ، جنابعالی خوب هستید؟ چ عجب، بعد از مدتهای مدییییید، یادی از ما کردید! 
من هم به نوبه خودم سال نو رو خدمت جنابعالی تبریک عرض میکنم و برای جنابعالی از درگاه الهی موفقیت و سلامتی مسئلت دارم. 
بابت تاخیر در پاسخگویی هم از جنابعالی عذرخواهی میکنم. 
سلام استاد عیدتون مبارک انشا الله سال خوب وپر برکتی داشته باشید
پاسخ:
سلام، ممنونم، بر جنابعالی هم مبارک. امیدوارم جنابعالی هم سالی توأم با سلامتی و موفقیت داشته باشید. 
بهار روشنترین برهان بر حقانیت معاد است
و بی دلیل نیست که انسانها در هر مکان و زمان با آمدن بهار به دل طبیعت میزنند و فطرت ناب الهی خود را میجویند!
همانند بهارسرسبز و مبرا از هر بدی باشید .
پاسخ:
ممنونم، جنابعالی هم به همچنین. 
توجه خودم و جنابعالی و همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ رو جلب میکنم به آیه‌ی شریفه نوزده از سوره مبارکه روم :


یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَیُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَیُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ وَکَذَٰلِکَ تُخْرَجُونَ
خداوند همواره زنده را از مرده، و مرده را از زنده می‌آفریند، و زمین موات را حیات می‌بخشد، و همین گونه (سهل و ساده، به سادگی آفرینش مکرّر و همیشگی حیات از ممات، شما آفرینش دوباره می‌یابید و از گورها) بیرون آورده می‌شوید (و رستاخیز برپا می‌گردد).
[[«یُخْرِجُ»: بیرون می‌آورد. مراد از بیرون آوردن، آفریدن است. «یُخْرِجُ الْحَیَّ مِن ...»: موجودات مرده دائماً جزو اندام موجودات زنده می‌شوند، و چرخه حیات و ممات و تبدیل بی‌جان به جاندار و برعکس ادامه دارد (نگا: آل‌عمران / 27، انعام / 95).]]
  1. هر روزی که در آن گناه نشود، همان روز، روز عید است. امام علی (ع)
  2. سلام استاد بزرگوار
  3. سال نو مبارک، ان شاالله سالی پر از خیر و برکت براتون باشه.
  4. التماس دعا
پاسخ:
  1. بهترین معیار برای عید همینی است که جنابعالی از قول حضرت امام علی علیه السلام بیان فرمودید، بسیار ممنونم. 
  2. و علیکم السلام. 
  3. من هم سال جدید رو به جنابعالی تبریک عرض میکنم، امیدوارم که این سال برای جنابعالی توأم با سلامتی و موفقیت باشه. لطف کردید بعد از مدتها تشریف آوردید و به من سر زدید. 
  4. محتاجیم به دعا. 
سلام عیدبرشماوخانواده محترم مبارک امیدوارم سال خوب وپربرکتی داشته باشید اقای شاهرخی عزیزوگرامی ودوست داشتنی
پاسخ:
سلام دوست عزیز. ممنونم. من هم برای جنابعالی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت آرزومندم. سال گذشته برای جنابعالی توأم بود با نتیجه درخشانی که در آزمون وکالت گرفتید، امیدوارم امسال برای جنابعالی توأم باشه با کسب نتیجه درخشان در آزمون کارشناسی ارشد. 
راستی استاد ببخشید! بعضی از حروف توی کامنتای من جا میفتن! کیبوردم خراب شده اخیرن و بعضی از دکمه هاش به زور کار میکنن!!
پاسخ:
خواهش میکنم، موردی نیس. 
  1. میگم استاد این سیب چرا آبیه؟؟؟؟
  2.  آبی یکی از رنگ های مورد علاقه ی منه!! سیب آبی هم چیز جالبیه!!!!
  3. من یه زمانی سخت فوتبالی بودما !!! حالا بگذریم از سرزنش های اطرافیان که دختر رو چه به فوتبال !!!! مگه دخترا دل ندارن خب !!! بعد اون موقع سسسخخخخت طرفدار چلسی بودم! اون موقع هم مورینیو سر مربی چلسی بود!! چه کیفی میداد تا نص شب پای تلویزیون فینال چلسی- منچستر نگا میکردیم!!!!!! 
  4. البته اینا مال عصر جاهلیتم بوده !!! الا مگه پرسش های شما و این رشته ی حقوق میذاره فوتبال نگا کنم؟؟؟؟؟؟
  5. والا الان تو لیگ خودمون هم نمیدونم چه خبره چه برسه به انگلستان !!!!!!!!
پاسخ:
  1. دیگه کار گرافیکیه به هر حال. 
  2. بله، همینطوره، جالبه. 
  3. چه عرض کنم والا، امروزه، فوتبال دختر و پسر نمیشناسه. 
  4. خوشحالم از این بابت!!!!!!! 
  5. منم فقط برنامه نود و برنامه فوتبال 120 رو می‌بینم  اونم بصورت ضبط شده و در اوقات مرده، مث وخت رفت و آمد بین خرم‌آباد و بروجرد و بالعکس، و بازی مهمی بین تیمای بزرگ اگه باشه. 
نمیدانم نوروز پایان سالیست که گذشت یا آغاز سالی که در حال آمدن است!
برای همین یک تبریک و یک آرزو طلبتان.
تبریک بابت استقامتی که سال گذشته در تمام سختی هایش داشتید
و آرزو برای سالی که در پیش رو دارید؛
آرزو دارم سالی پرازموفقیت و شادی و سلامتی داشته باشین.
پاسخ:

ممنونم.

منم آرزو دارم سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای خودتون و اعضای خونواده‌تون داشته باشید.

وای عجب جمله زیبا و پر معنایی
thanks a lot
پاسخ:

بله، واقعن زیباست!

خواهش میکنم.

راستی استاد امسال چرا مطلب آخر سال نذاشتید؟؟؟
پاسخ:
اینجا مفصل نوشتم.
سلام.سال نو رو به شما تبریک عرض می کنم؛سالی پر از سلامتی و سربلندی ؛همراه با بهترین ها رو براتون آرزومندم.
پاسخ:
سلام. ممنونم.، من هم برای جنابعالی سالی پر از سلامتی، موفقیت و اتفاقات خوب و خوشایند آرزومندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">