عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

در وبلاگ چه خبر است؟

شنبه ارديبهشت ۱۱ ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

در راستای احترام به توقعات مشروع و منطقی شما بازدیدکنندگان محترم، هر چند دیر هنگام اما اومدم عرض کنم که بابت کم کاریم در وبلاگ، ظرف مدت اخیر از شما رسماً و البته صمیمانه عذرخواهی میکنم؛ علتش سفرهای کاری مکرری‌ست ک واسم پیش میاد و سه روز تدریسی‌ست که دارم؛ ضمناً این ترم چون بنا به دلائلی، در ابتدای کلاسا، مطالب اخلاقی مطرح نمیکردم، بضی از طرح درسایی که هر ترم تا پایان ترم کافی بود الان ینی دو سه هفته مونده ب پایان ترم، تموم شدن و مجبورم مطالب جدید اضافه کنم به طرح درسای سابق؛ ب همین دلیل، وختم بیشتر بابت تهیه‌ی مطالب واسه تدریس، این بزرگترین عشقِ زندگیِ کاریم میره و البته یک دلیل شخصی هم واسه این کم کاریم در وبلاگ هست که متأسفانه اینجا قابل بیان نیست؛ به هر حال، همه‌ی این دلائل دست به دست هم دادن تا نتونم مطالب جدید یا حتا فایلای صوتی رو بذارم و به کامنتاتون ظرف مهلت معقولی پاسخ بدم.

ضمناً این کم کاری اخیر، هیچ ربطی به دلسردی از وبلاگ و نَقل مکان احتمالی به تلگرام و این صوبتا نداره و من قویاً این موارد و مواردی نظیر این رو تکذیب میکنم؛ اینجا تا همیشه اگه اتفاق غیر مترقبه‌ای نیفته خونه‌ی مشترک من و همه‌ی شما خواهد بود.

بازم ازتون عذر میخام؛ کامنتاتون رو دونه ب دونه میخونم و مث همیشه واسم مهم هستن؛ فقط اگه عمری باقی بود و فرصت شد و تونستم نَفَسی بکشم یکی ب یکی جوابشون رو خواهم داد و از قسمتی از شرمندگیتون در خواهم اومد.

علاقه نوشت : به هَمَتون علاقمند هستم. (الان مثلن نخاستم بگم : دوستتون دارم!!!! گرفتید چی شد؟) !!!!

ساعت نوشت : یه نگا هم به ساعتِ قرار دادنِ این مطلب در وبلاگ بندازید تا میزان مشغله‌های کاری من بیاد دستتون !!! اضافه کنید به این ساعت این رو هم که من فردا باید اذون صبح پا شم و ضمنن عازم بروجرد هم هستم و هشت ساعت هم همین فردا توی بروجرد تدریس دارم !!!! مسواک هم نزدم هنوز !!!! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۷)

دلمون تنگ شد. یه پستی بذار برامون
پاسخ:
چشم. سعی خودمو میکنم اما قول نمیدم! 
سلام استاد با تبریک این اعیاد بزرگ به شما
در حرم امام رضا ع به پاس زحمات زیادی که برای ما میکشید
دعا گویتان هستم .
ایشالا شما و ما این روزا به کارامون به نحو احسن برسیم .
پاسخ:
سلام. عید بر جنابعالی هم مبارک باشه. 
لطف کردید که در اون مکان مقدس به یاد من بودید. 
ممنونم از نظر لطف جنابعالی. ایشالا. 
سلام خدمت شمااستادگرانقدر،خدابهتون قوت بده ان شاء الله،پاینده باشید.
پاسخ:
سلام. لطف کردید تشریف آوردید، جنابعالی هم سالم و سلامت باشید ایشالا. 
آرزومه یه بار دیگه تابستون باشه،ماه رمضون باشه.ساعت 8صبح تا 4عصر سر کلاستون بشینم ویکسره مدنی 6 بخونم.اونم مبحث بیع با جزئی ترررررررررین نکات...آرزومه .
پاسخ:
چرا؟ شما ک اونموقع خییییییلی اذیت میشدید!!! بعد ایییینهمه مدت، تشریف آوردید وبلاگ، بدون اینکه خبری از خودتون و یا احیانا شغلتون بدید همین کامنت رو نوشتید و رفتید؟ عجججببب!!!!! 
سلام استاد
خدا بهتون قوت بده انشالله...
پاسخ:
سلام؛ ممنونم از جنابعالی.
سلام استاد خسته نباشید ، همینکه وقت میزارید و جواب سوالات رو میدید خودش خیلیه ... ممنونم از زحماتتون موفق و پیروز باشید ...
پاسخ:
سلام؛ ممنونم از جنابعالی؛ من هم برای جنابعالی آرزوی موفقیت دارم.
سلام استااااااااااد
عذر خواهی شما مسموع نیست! چون دلیلی وجود نداره... همین که شما تا الان به سوالات (من و دوستان) دلسوزانه پاسخ دادید خیلی خیلی بهمون لطف کردید
من از طرف خودم و دانشجوها و دانش دوستان وبلاگ از شما تشکر میکنم و میگم ما هم به شما علاقمندیم استاد
پاسخ:
سلام. ممنونم از نظر لطف جنابعالی. انجام وظیفه کرده‌ام. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">