عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بعد از امتحان در حالی که سیستم نشون میده توی امتحان شرکت نکرده و در حالی که بجای تلگرام، به واتساپ کاری من پیام داده اومده میگه من داخل امتحان بودم و همه‌ی جوابا رَم نوشته بودم که آخر امتحان وارد سایت کنم یه دفه سیستم قطع شد.

 

حالا کسی نیست بگه آخه کی وقتی میتونه همونجا توی هر سوال جوابا رو بزنه جوابا رو یادداشت میکنه توی کاغذ که دقیقه‌ی آخر وارد کنه؟ کدوم آدم عاقلی؟

 

گفتم من توضیحات لازم رو در خصوص وقت امتحان توی گروه داده بودم. میگه من تلگرامم قطعه. گفتم فقط مرگ چاره نداره. یا به یکی از همکلاسی‌ها که توی گروه هست می‌گفتید بهتون اخبار رو برسونه یا می‌رفتید کافی نت و گروه رو نگاه می‌کردید.

 

گفتم نمره‌ی شما صفر هست. ولی میتونم همین الان از شما امتحان شفاهی بگیرم از کل کتاب و تدریس شده. 

 

در حالی که واتساپ نشون میداد آنلاین هست اما جوابمو نمی‌داد. اول گفتم شاید داره فکر میکنه چی بگه، ولی وقتی تکرار شد و هر دفه با اینکه آنلاین بود جواب نمی‌داد فهمیدم داره از دوستان :\ مشورت می‌گیره و به من جواب میده. 

 

بعد گفت نه استاد همین الان یه چند تا سؤال تشریحی بده من جواباش بفرستم. 

 

اینو که گفت مطمئن شدم درس نخونده و روی تقلب حساب باز کرده. گفتم فقط امتحان شفاهی. من سؤال تشریحی ندارم. 

 

گفت پس سؤال تستی بده من جواباش داخل واتساپ بفرستم برات. گفتم فقط امتحان شفاهی یا در سامانه دانشگاه یا حضوری بیای دانشگاه. 

 

حالا توی هر کدوم از این رفت و برگشتا هر کدوم چند دقیقه آنلاین میموند بعد جواب می‌داد. معلوم بود هر دفه میره از شخص مورد نظر مشورت می‌گیره که چکار کنه. 

 

آخرش اومد گفت وای استاد من استرس دارم خیلی، همین جا شما سؤال بپرس من ویس می‌فرستم. 

 

گفتم فقط امتحان شفاهی زنده. ویس خیر. 

 

آفلاین شد این بار و رفت کلا. انگار دیگه خیلی عمیق می‌خواست مشورت بگیره!!! چند دقیقه بعد آنلاین شد و این بار مُغُر اومد که استاد من راستش درس نخوندم و آماده هم نیستم. تو رو خدا یه نمره‌ای به من بده من برات جبران می‌کنم!!!! 

 

نتیجه‌ی اخلاقی1: مرد مؤمن از همون اول همینو بگو. اینهمه بازی چیه سر من در میاری؟ 

 

نتیجه اخلاقی 2: النجاة فی الصدق! 

 

نتیجه‌ی اخلاقی 3: دروغگویی بیشتر از نقل و نبات رایجه بین مردم. 

 

نتیجه‌ی اخلاقی 4: اَی خِدا (به سبک بهتاش سریال پایتخت) کی بشه کلاسا حضوری بشه دیگه بساط این دروغگویی‌های وقیحانه برکنده بشه.

 

بعد اونوخ میاین میگین چرا به قشر دانشجو بدگمانی تو؟ 😂

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">