عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اعتیاد!!!

يكشنبه آذر ۱۹ ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

یکی از دانشجوا که وِ نا خِر (ناسلامتی 😂) جزو شوالیه‌هام هم هست تا کنون در طول ترم دو منفی بخاطر استفاده از تلفن در حین تدریس گرفته. این که هیچ. بعد الان فکر میکنید برای اینکه دیگه هوس نکنه و گوشی رو درنیاره چکار کرده؟

 

گوشیش رو داده دست دوستش و بهش هم گفته سر کلاس شاهرخی بهم ندش 😐😂

 

بعد حالا امروز با هزار بدبختی و تلاش و کوشش تونست منفی رو با خوندن همه‌ی خودخوان‌های مدنی 6 که حجم عظیمی هم می‌شد جبران کنه ولی چون خراب رفاقت بود و خواست تقلب برسونه به همون دوستش که گوشی رو داده بود دستش، باز یه منفی دیگه گرفت 😂😂

 

به محض گرفتن منفی بدو بدو پاشد اومد وایساد کنار تریبون و با چنان لحنی از استیصال میگفت که "واااای من دیگه اینو نمیتونم جبران کنم" که بیا و ببین. هر چی هم بهش میگفتم میخواستی تقلب نرسونی مگه توی کَتش میرفت. یعنی تا آخر ساعت میموند همون جا کنار من!!! دیگه با پا در میانی دوستان و ریش سفیدان کلاس، مجازات رو براش تعلیق کردم و گفتم تا پایان ترم، ارتکاب هر گونه تخلفی که مستلزم یک منفی هست، برای تو دو منفی به بار خواهد آورد 😂 دیگه راضی شد رفت نشست و غائله خاتمه پیدا کرد!

 

+ توی یکی از کلاسا هم که مایل نبودن با من درس بردارن و در نتیجه‌ی کاهلی در زمان انتخاب واحد و دیر واحد برداشتن مجبور شدن با من درس بردارن راهی گذاشتم جلوی پاشون که مطمئن باشن دیگه مجبور نمیشن با من درس بردارن. گفتم مث کسانی که ثبت نام ایران خودرو میخان بکنن و در آن واحد برای از دست ندادن لحظه‌ای زمان، از ده گوشی لاگین میکنن توی سایت، شما هم چندین گوشی از این و اون قرض بگیرید و بذارید جلوتون و به محض باز شدن سایت از همه‌ی اون گوشیا لاگین کنید، باشد که یکیشون به سرانجام برسه و با استاد محترمی که در گروه دیگه درس رو میگه بتونید بگیرید و باز گیر من نیفتید 😂 بعله.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">