عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

با استعانت از ذات مقدس حضرت باری تعالی و ضمن تبریک به دانشجویان محترم بابت نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید، برنامه‌ی تدریس نیمسال اول سال تحصیلی 95 – 94 را به شرح ذیل اعلام می‌نمایم؛ در این زمینه چند نکته قابل ذکر است:

اولاً  این برنامه بر اساس اطلاعات فعلی است که در دسترس من قرار دارد؛‌ معنای این سخن این است که این برنامه قطعی نیست و امکان تغییر در برنامه‌ی ذیل نامحتمل به نظر نمی‌رسد.

ثانیاً ضمن تشکر از دانشجویان محترمی که از طریق وبلاگ، ابراز تمایل می‌نمایند تدریس درس خاصی به من واگذار شود در این زمینه دو نکته را لازم به توضیح می‌بینم:

نکته‌ی اول اینکه برنامه‌ریزی درسی از وظایف خاص مدیریت محترم گروه است که با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و درخواست دانشجویان، انجام می‌شود، این امر بدان معنا است که چنین اختیاری برای مدرسان، پیش‌بینی نشده است که پس از طراحی برنامه تقاضا نمایند کلاس خاصی برای ایشان ارائه گردد، لذا ضمن تشکر مجدد از نظر لطف دانشجویان، اجابت چنین درخواستی یا انجام چنین تقاضایی از مدیر گروه برای من ناممکن است.

نکته‌ی دوم اینکه همه‌ی اساتید محترم دانشگاه، نورچشم و عزیز هستند و تفاوتی نمی‌کند درسی خاص را با چه استادی بگذرانید؛ در هر حال، درس با هر استادی هم که ارائه شود زحمت اصلی به عهده‌ی دانشجو است؛ در ضمن اینکه درس خاصی با من ارائه نشده را به فال نیک بگیرید؛ حداقل برای یک ترم هم که شده از دست سخت‌گیری‌های من راحت هستید!

پانوشت (1): بدین وسیله به دانشجویان محترمی که بر خلاف میلشان مجبورند در ترم بعد، وجود مرا تحمل کنند و تلاش‌های احتمالی‌شان برای اینکه من در خدمتشان نباشم ممکن است (گفتم ممکن است؛ توجه داشته باشید) ره به جایی نبرد! این ضایعه‌ی دردناک را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از خدا برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل، مسئلت می‌نمایم و امیدوارم بتوانم در شادی‌هایشان جبران کنم!!!

پانوشت (2): نیز از طریق همین تریبون به دانشجویان محترمی که این سعادت نصیبشان شده که من ترم بعد در خدمتشان نباشم (و حداقل یه ترم هم که شده نفس راحتی بکشن!!!!) صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزو دارم خداوند این نعمت را از آن‌ها سلب نکند!!

پانوشت (3): هر گونه تغییر احتمالی بعدی به محض قطعی شدن (و البته به محض دسترسی به شبکه‌ی جهانی اون‌تِرنت!) از همین طریق، اطلاع‌رسانی خواهد شد. 


ردیف

نام درس

روز و ساعت

جنسیت

کلاس

1

آیین دادرسی مدنی 2

شنبه 8 تا 10

خواهران

303

2

حقوق تجارت 4

شنبه 10 تا 12

برادران

313

3

حقوق مدنی 3

شنبه 13 تا 16

برادران

303

4

حقوق مدنی 1

شنبه 16 تا 17

برادران

303

5

ادله‌ی اثبات دعوا

شنبه 17 تا 19

برادران

303

 

موارد خاص :

اول : از اینکه این ترم کار تحقیقی با من ارائه نشده بسسسسیار بسسسسیار خوشحال و مشعوفم و خدا رو از صمیم قلب بخاطر این نعمت ، شاکر هستم ؛ هر کار تحقیقیِ یک واحدی به اندازه‌ی ده واحد درس ، هر ترم از من وخت و انرژی می‌گرفت. خدا خیر بده مدیر محترمِ گروه رو. از این فرصت استثنائی استفاده کنید و بزرگوارانی ک این چند ترم کار تحقیقی‌های ارائه شده با من رو نگرفتید برید بگیرید.

دوم : از اینکه این ترم با یه قسمت از یک ورودیِ خاص ، درسی ندارم ، خدا رو شاکر و سپاس‌گزار هستم ؛ نه من اونا و رفتارشون رو درک میکردم و نه اونا خوششون میومد از من ؛ نمیگم مقصر کی بود یا کی هست ؛ ولی مطمئناً این شادی و احساس رضایت ، متقابل و دو طرفه هست ! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۷)

سلام استاد شما شرایط دانشجو درک نمی کنید دانشجویان متاهل از نظر حضور در کلاس واقعا مشکل شاید داشته باشند چی میشد اگر یک جلسه بیشتر از دیگران غیبت کنند باورکنید بقیه هم درک میکنند لطفا دراین مورد یکم فکرکنید میدونم میخواهید بگید میخواستید ازدواج نکنید مشکل شما نیست ولی به هرجهت شماهم توجه کنید یک خانوم متاهل از شهر دیگه میاد همسرش تا مدتی طولانی نمیبینه به تدریج زندگیش سرد میشه بازهم درمورد غیبتها بیشتر تأمل کنید ممنون میشم.
پاسخ:
سلام علیکم، کلاس ما از 16 جلسه، 12 جلسه تشکیل میشه، ک جنابعالی میتونید 3 جلسه هم غیبت بفرمایید، میشه 9 جلسه، به نظر جنابعالی یه زندگی مشترک زناشویی، با 9 جلسه اومدن سر کلاس، در طول 4 ماه، ممکنه تَرَک برداره؟ اگر پاسخ جنابعالی مثبت هست حتماً باید در اون زندگی مشترک، تجدیدنظر بفرمایید. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
راسته *** ****** ** ********* *** *******
پاسخ:
بابت حذف فرمایشاتتون، از جنابعالی عذرخواهی می‌کنم و برای جنابعالی و پدر و مادر محترمتون اگر در قید حیات هستن آرزوی سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری دارم و اگر به دیار باقی شتافتن از درگاه الهی غفران و رحمت رو مسئلت دارم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** *** ** * ** ******* *** ****
پاسخ:
فحش‌هایی که مرقوم فرموده بودید رو ملاحظه کردم اما متأسفانه به دلیل رعایت عفت در وبلاگ، انتشار اون فحش‌ها مقدور نشد. بابت حذف این مطالب از جنابعالی عذرخواهی می‌کنم و برای جنابعالی و پدر و مادر محترمتون اگر در قید حیات هستن آرزوی سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری دارم و اگر به دیار باقی شتافتن از درگاه الهی غفران و رحمت رو مسئلت دارم.
سلام ضمن خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز از اینکه این ترم هم باشما درس دارم بسیار خوشحالم میخواستم بدونم کلاس ادله اثبات دعوا این هفته بیست چهارم  دانشگاه ایت الله بروجردی تشکیل میشه یا نه بازم ممنون 
پاسخ:
سلام ؛ مونده نباشید ؛ ممنونم از نظر لطف جنابعالی ؛ احتمالن در برنامه‌ی جنابعالی ، اشتباهی رخ داده ؛ من 24 شهریور ک میشه سه شنبه اصلن در بروجرد تدریس ندارم تا این سؤال مطرح بشه ک آیا کلاسم تشکیل میشه یا خیر !
استاد چندتا از بچه ها از شهرای دور اومدن واسه انتخاب واحد، چون دسترسی به نت نداشتن گفتن از شما بپرسم کلاس رو چه تاریخی تشکیل میدین؟ چون میخوان بدونن برگردن به شهرشون یا نه؟؟ اگه هفته ی اول تشکیل نمیدین تا بلیط بگیرن و برگردن!؟
پاسخ:
هفته‌ی بعد نیستم من ؛ تاریخ دقیق تشکیل کلاس هم متعاقبن از طریق وبلاگ ، اعلام خواهد شد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بروباباخاک توسر خودتو مردشورببره **** ******* *********** بااون ******** ***** ****** یه عده بیشعوربی سواد ** ***** **** ** *** *** *** ***** ** *** ***** ***** *** **** ***** ***** ***** بله  خانم اقلیمامعلومه *** ************** این امریکای لعنتی نمیاد یه بمب بنازه **** *** ** ************* دیگه حالم اززندگی بهم میخوره وقتی میبینم یه زن ازروفقربایدتن به چه کارایی بده ...شماچه میدونی مردی جلوی زن و بچه اش شرمنده باشه یعنی چی..*** ** ********* **** *** ***** *** ***** ***************** ***** *** ***** ** **** *** *** ***** *** **** *** اگه مردانگی تووجودت هست حذف مطلب نکن
پاسخ:
بسیار ممنونم از جنابعالی ک نظر خودتون رو متین ، وزین، دلسوزانه و کارشناسی شده راجع ب من و سایرین بیان فرمودید ؛ تا جایی ک ب من مربوط هست فرمایشات جنابعالی رو بدون کم و کاست منتشر کردم ؛ منتها متأسفانه امکان انتشار اون قسمت از فرمایشات جنابعالی ک راجع ب من نیست اینجا وجود نداره؛ برای جنابعالی آرزوی موفقیت ، سلامت و عاقبت ب خیری دارم.
استاد شما نفرینی یا وردی خوندین آیا ؟؟؟(مزاح بود ها)
درس کار تحقیقی 1 متأسفانه این ترم ارائه نشد و رسماً من بدبخت شدم
پاسخ:
خدا نکنه ؛ چرا بدبخت شدید ؟ توی حذف و اضافه شاید ارائه شد حالا.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببخشید استاد، من اصلا نمیخوام بحث رو ادامه بدم، شما به این کامنت من به عنوان یه درد و دل نگاه کنید نه به عنوان جر و بحث کردن.
اگه بدونید این دو روز چی به سر ما اومده! یکی از مواردش رو بدون هیچ کم و زیادی خدمتتون عرض میکنم:
میخواستیم یه درس عمومی ورداریم، با وجود اینکه مسؤول محترم آموزش گفتن همه ی دورس عمومی روی سایت هستن رفتیم نگاه کردیم میبینیم فقط یکی از درسا اومده! دوباره برگشتیم دانشکده بهشون میگیم پس کو درسای عمومی! شما که گفتید روی سایتن! با نگاهی عاقل اندر سفیه که انگار جد و آباد ما نوکر و کلفت جد و آباد اینا بودن و سر سفره ی اینا بزرگ شدن میگه: خو هستن!!! میگیم: خو نیستن!!! ما که دروغ نمیگیم، خودتون اصن نگا کنید اگه بود صد تا فحش بهمون بده!!! نگا کرده میبینه حق با ماست، میگه دست من نیست باید برید ساختمون اداری پیش آقای ****! رفتیم ساختمون اداری اینکه کللللللی معطل موندیم و اینا بماند میگه چی میخواید؟ میگیم: دروس عمومی نیومده رو سایت بجز یکیشون! با غضب نگا میکنه میگه چرا اومدن!!! منم عصبانی شدم دیگه گفتم: ای بابا! خب وقتی میگیم نیومده لابد نیومده! پس این سیستم جلوی شما چکار میکنه بزنید اگه نیومده بود اونوقت اونجوری نگا کن!!! میزنه میبینه نیومده!!! میگه بنشینید تا براتون درستش کنم! یک ساعت دقیق نشستیم بعد میگه برید همه اومدن روی سایت! دوباره از ساختمون اداری اومدیم سایت، میزنیم میبینیم باز تربیت بدنی 1 نیومده!! چندبار رفرش کردیم نبود! یه نیم ساعتی منتظر بودیم بازم خبری نبود! گفتیم اصن شاید ارائه نشده!! رفتیم سراغ مدیر گروه محترم دورس عمومی، اینکه چندین و چند بار مسیر بین دانشکده ی فنی و ساختمون اداری رو طی کردیم تا ایشون رو پیدا کردیم بماند، بهشون میگیم: تربیت بدنی1 رو ارائه ندادید؟ میفرمایند: چرا !!!!! میگیم پس چرا روی سایت نیست؟؟؟ میگه یعنی چی؟؟؟ باید باشه!!! برید پیش آقای *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دوباره رفتیم پیش آقای **** میگیم: آقای محترم قدسی، درس تربیت بدنی 1 ارائه شده اما روی سایت نیومده!!!!! به خدا نیومده، به تمام مقدسات دنیا قسم نیومده!!!!!! حالا ساعت چنده؟ نزدیک 1 ظهر!!! یه مقداری با سیستمش ور رفت بعد میگه من دیگه باید برم الان اومده دیگه!!!!!!!! درستش کردم!!!! اومدیم دوباره، سایت که دیگه بست و کارمندان دانشگاه هم رفتن!!! ما هم مجبور شدیم برگردیم خونه و الان باز به خدا قسم تربیت بدنی 1 نیومده روی سایت!!!!!!
شاید باورتون نشه اما برای بیشتر  درسا مجبوریم یه همچین پروسه ای رو بگذرونیم! خب مگه ما چه گناهی کردیم؟ کدوم دانشگاه وضعیت انتخاب واحدش اینجوریه! به خدا ما هم آدمیم... اعصاب داریم، خسته میشیم، کلافه میشیم.
پاسخ:
اینطور مواردی حتا شنیدنش هم آزاردهنده‌س ، چ رسد ب چشیدن و تجربه‌کردنش ، ب امید روزی ک آدما وختی شغلی رو قبول می‌کنن ب عنوان یه تعهد و وظیفه‌ی شرعی و اخلاقی قبولش کنن ، نه فقط یه چیزی واسه پول درآوردن و گذران زندگی.
اون دادرسی رو هم دادن که ما رو سنگ روی یخ کنن و بگن تو فکر خانوما هم بودیما !!! همش قرو فرمون دنبال آقایون نیست!!! خوبه حالا اینقدر بها میدن به آقایون در نهایت هم هیچ گلی به سرشون نمیزنن. زودتری فارغ التحصیل بشیم از این خراب شده بیایم بیرون.
پاسخ:
جنابعالی اشتباهتون این هست ک تصور میفرمائید (حذف مطلب) .... بگذریم ، پشیمون شدم.
  1. استاد یه دفعه بگید خوشم نمیاد با خانوما کلاس داشته باشم، دیگه چرا حاشیه میرید.
  2.  والا تا جایی که من یادمه توی این چند ترمی که من هر ترم با شما کلاس داشتم یک بار از هیچ کدوم از این مواردی که شما گفتید گلایه نکردم
  3. بگذریم، ما به این چیزا دیگه عادت داریم.
پاسخ:
  1. من آدما رو دسته بندی نمیکنم بر اساس جنسیتشون ، مهم تَن دادن ب قوانین یا تَن ندادن ب قوانین کلاس هست. اگر آقایون هم توی دانشگاه جنابعالی ، انقد با من چونه میزدن سر هرررر چیزی ، من الان همین حس رو در مورد کلاس آقایون داشتم.
  2. منم ب همین دلیل ننوشتم (همه) ، نوشتم (اکثریت قریب ب اتفاق)!!!
  3. بدون پاسخ.
سلام استاد تقویم اموزشی شروع کلاسارو زده بیستویکم کلاسای شما کی تشکیل میشه
پاسخ:
سلام. وختش ک برسه از همین طریق وبلاگ ، اعلام خواهم کرد ک چ موقع میام کلاس.
یه وقت خسته نشن بااین برنامه ریزی کردنشون، چراهمش باآقایون کلاس داشته باشید؟؟
پاسخ:
من البته از ضروریات و الزاماتی ک باعث شده برنامه‌ی تدریسِ این ترمِ من ب این شکل دربیاد بی اطلاع هستم ، این حق طبیعی مدیر محترم گروه هست ک ب هر نحوی صلاح میدونه برنامه بریزه ، اما حس شخصی خودم نسبت ب این برنامه ، مثبت هست ، خانم‌ها خییییلی تحمل من و کلاس من براشون دشوار هست ، بخصوص توی دانشگاه شما ، حق هم با اونا هست ، اشکال از من و اخلاق من هست ، درسخون و درس نخون هم نداره ، اکثریت قریب ب اتفاق از کلاس من ناراضی هستن ، یکسره با من سرِ پرسش و پاسخ کلاسی و حضور و غیاب و استفاده از موبایل ، مشغول چونه زدن هستن و تحمل این اوضا واسه خودمم دشواره دیگه ، البته طبیعیه ک من از اصول خودم ک با استدلال بهشون رسیدم ، کوتاه نمیام ، اما خب اییییییینهمه چونه زدن ، صبر ایوب و عمر نوح (علیهما السلام) میخاد ک خوشبختانه یا بدبختانه من ندارم. آقایون در مقابل ، یا درس میخونن یا نمیخونن ، درس خوناش ک مشکلی ندارن و درس نخوناش هم شرائط رو میپذیرن و خیلی راحت تن میدن ب منفی خوردن ، آدم دیگه جنگ اعصاب نداره هر جلسه یا این جنگ اعصاب ، حجمش خیییییلی کمتر هست در کلاس آقایون ، ب همین خاطرم من از برنامه‌ی این ترمم ب شدددددددت استقبال میکنم !!!!
  1. 1- حرف شما در جای خودش درسته، این کار تحقیقی با هر کسی که بود از من همینقدر وقت میگرفت، چون من اصولا عادت ندارم کارامو ناقص رها کنم و به صرف اینکه استاد مربوطه کار تحقیقی ها رو نمیخونه و... الکی و سر سری کار کنم. همچنین موضوع کار من سخت تر و حجیم تر بود و کار تایپش رو هم خودم انجام دادم به همین دلیل ازم وقت گرفت. 2- ممنونم. 
  2. 3- فقط در صورتی حاضرم کار تحقیقی 2 رو بردارم که یا با شما باشه یا با دکتر هوشمند.
پاسخ:
  1. بحث در این مورد ، فاقد هر نوع ، فایده‌ی عملی و نظری هست ؛ بهتره ادامه ندیم.
  2. ( حذف مطلب پس از نوشتن و قبل از انتشار ب منظور جلوگیری از دامنه دار شدن بحث !) اگر من مجددن کار تحقیقی ورداشتم و اگر قرار شد جنابعالی مجددن با من کار تحقیقی بگیرید اونوخت تصمیم‌هایی ک گرفتم رو خدمت جنابعالی اطلاع رسانی خواهم کرد.
  1. صادقانه بگم از اینکه درسای دیگه رو با شما ندارم ناراحتم
  2. اما خوشحالم که کارتحقیقی رو به شما ندادن ، همینکه شیوه نامه رو خوندم فهمیدم چقدر سخت میگیرین (آیکن ذوق مرگ شدن) 
پاسخ:
  1. ممنونم از نظر لطف جنابعالی.
  2. اونچه اونجا اومده کفِ خواسته‌های من و حداقل لازم واسه‌ی نوشتن یه مقاله‌ی علمی هست ؛ کمتر از اون ، دیگه کار ، « تحقیقی » محسوب نمیشه ؛ میشه کپی پیست !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بحث کنترل اعصاب نیست، بحث اینه که توی این دانشگاه ***** ما همش به آقایون بها میدن. آخیییییشششش که ترم قبل رفتیم پیش **** ***** اعتراض کردیم واسه یه درسی که به آقایون داده بودن ولی به ما نه و تماااااام تبعیض ها و اجحاف هایی که در حقمون شده بود رو به **** ***** گفتیم، همونجا زنگ زدن به مدیر گروه وقت و احضارشون کردن!!!! آخییییییییییییییییییییییشششششششششش که درنهایت مجبور شدن *** **** ***** ** ****** ***!!!!! آخیییییییییییششششششش! یعنی بهترین خبر دوران تحصیلم بود! الانم مدیر گروه عزیزمون، دکتر خزائی مجبورن واسه درست کردن اون برنامه ی به هم ریخته و سر و سامون دادن به وضعیت واحدای دانشجوا اینجوری برنامه بریزن حالا خوبه ما دو واحد دادرسی با شما داریم و اجازه ی شرکت در کلاس گروه مقابل رو هم استاد خزایی دادن. اما من دوباره به **** ***** میگم که چرا باید تجارت پسرا با شما باشه ولی مال ما نباشه؟؟؟!!!!! پسرا هم رفته بودن به ایشون گفته بودن ما یه گروهی رو میشناسیم این ترم 8 واحد!!!!! با استاد شاهرخی داشتن اونوقت ما حتا یک واحد هم نداشتیم این چه وضعشه!!! یا اعتراض کردن و گفتن یه ورودی خاص بیشتر مدنی هاشون یا با استاد شاهرخی هست یا با استاد هوشمند اون وقت ما تا حالا حتا یه مدنی با یکی از این اساتید پاس نکردیم!!!!!! گفته بودن چون اونا شبانه هستن و پول میدن اساتید خوب رو براشون میذارید؟؟؟؟!!!!!!! 
والا ما که همیشه موقع اتنخاب واحد پاهامون فلج میشه اینقدر بدو بدو میکنیم تا یه درس با شما یا استاد هوشمند بگیریم، ولی روزانه ها واسه خودشون میخورن و میخوابن، پولی هم به دانشگاه نمیدن، همه ی درساشون رو هم با فلان استاد پاس میکنن که خدا شاهده من دقیقا یادمه مدنی 3 اونا با ***** **** با اینکه 3 واحد هت وقت امتحانش 45 دقیقه!!!! بود ده تا سوال تستی داده بود!!! اونوقت مدنی 3 ما با استاد ***** بود 120 دقیقه براش وقت داشتیم من عین 120 دقیقه رو نوشتم به خدا 6 صفحه ی پشت و رو براش نوشتم و درنهایت 17 شدم!!! باز با این وجود استاد هوشمند سر کلاس مدنی 6 اوووووونقدر ایراد از مدنی 3 ما گرفت که نگو و نپرس!!! استاد هوشمند اگه اونا رو ببینه چی میگه!!!! تازه روزانه ها الان مدعی شدن واسه مسؤولین دانشگاه که شما باید از شبانه ها انتظار رتبه ی تک رو داشته باشید نه ما !!!!!!!!! یکی نیست بهشون بگه: ببخشید پس اون معدل 19.50 که همیشه ادعاتون میشه چی میگه اون وسط؟؟؟؟!!!!!! آخیییییییییییشششششش که ما بیشتر با اساتید خوب کلاس داشتیم و معدل 19 اونا داره غبطه ی معدل 15 ما رو میخوره!!!!!! بازم با این وجود ما هنوز به رایزنی هامون ادامه میدیم که دو واحد دیگه با شما و مدنی 7 رو هم با استاد هوشمند بگیریم!!
پاسخ:
ضمن تشکر بخاطر ابراز تمایلی ک برای پاس کردن واحدا با من بیان فرمودید و ضمن تقدیر بخاطر  عزمی ک برای درس خوندن و باری ب هر جهت نگذروندن دانشگا بیان فرمودید ، اجازه بدید ک فارغ از اینکه چ کسی چ چیزی گفت یا نگفت و آیا این گفته با گفته‌های قبل اون بزرگوار در تضاد هست یا نیست ، ترم تحصیلی و کل دوران کارشناسی رو مهلت و فرجه‌ای ببینیم برای یادگیری ک هر دانشجویی صرفنظر از اینکه درس خاصی رو با کدوم استاد داشته یا نداشته ، باید از طریق خوندن منابع ، اطلاعات خودش رو بالا ببره ، اینطور ک قضیه رو ببینید خیلی از دغدغه‌ها و مشکلات ، حل میشه. اساتید دانشگاهی ک جنابعالی در اون هستید همه‌شون بزرگوار و تاج سرِ ما هستن ، اما ما توی دوران کارشناسی خودمون همینطور قضایا رو میدیدیم و خدا رو شکر از بعضی از درسایی ک بدترین اساتید رو از نظر علمی و اخلاقی داشتیم فرضتی ساختیم برای کسب بالاترین درصدها در آزمون ارشد.
  1. هر کار تحقیقیِ یک واحدی به اندازه‌ی ده واحد درس ، هر ترم از ما وخت و انرژی می‌گرفت. تازه باید بگیم از ما بیشتر از 10 واحد وقت گرفت چون تنظیم و فصل بندی و خلاصه کردن و نمودار کشیدن وووووووو اووووووووووونهمه مطلب و چندین و چندبار ویرایش کردنشون و خوندنشون و اصلاح کردنشون و تایپ کردنشون ووووووو مستلزم صرف کلللللللی وقت و انرژی بود!!!!!
  2. البته بیستی که من از کارتحقیقی گرفتم شیرین ترین بیست دوره ی کارشناسیم بود!! کلللللی بهم چسبید!
  3. من این ترم کارتحقیقی 2 برنمیدارم که ان شاالله ترم بعد با خودتون پاس کنم!


پاسخ:
  1. میدونید چرا اینطور بود ؟ ینی منظورم اینه که میدونید چرا از شما وخت میگرفت ؟ چون من وخت میذاشتم واسش ؛ اگر من نخونده دور مینداختم یا فقط از روی قهرست مطالب نمره می‌دادم طبیعتن وختی هم از شما نمی‌گرفت چون مطمئن بودید زحمت کشیدن یا نکشیدن روش فایده نداره و از اول همه قبول هستن ؛ ولی ب نظر من اینطور پول درآوردنی حرامه واقعن.
  2. ثمره‌ی زحمت خودتون بود ؛ مبارکتون باشه.
  3. اشتباه می‌کنید ؛ دوس ندارم بعدن باز بگید بقیه‌ی درسامو خراب کردم چون کار تحقیقی فرصت درس خوندن رو گرفت ازم ! همین ترم بعد وردارید و بقیه‌ی درساتون خوب بشه نمره‌شون ، من راضی‌ترم تا اینکه با من وردارید و بعد بگید روی بقیه‌ی درسام اثرِ سوء گذاشت ؛ در ضمن من هیچوخت دیگه زیرِ بارِ گرفتنِ این درس نمیرم ! مگر اینکه ..... حالا مگر اینکش بماند ! 
استاد چرا همش با آقایون کلاس دارید؟؟ یعنی چی؟؟ مسخره شو دراوردن دیگه با این برنامه ریزیشون! فردا قراره بریم دانشگاه با بچه ها، والا من این ترم انتخاب واحد نمیکنم! یعنی چی؟ چون ما دختریم و به قول بعضی از اساتید باید پای اجاق گاز باشیم نه توی دانشگاه اینجوری برامون برنامه ریزی میکنن؟ به خدا قسم فردا میریم پیش دکتر حسینی تا تکلیفمون رو توی اون دانشگاه مشخص کنه. توی این دانشگاه دخترا رو فرستادن کلن توی حاشیه! این چه مسخره بازی هست! بدبختی!
پاسخ:
بر اعصاب خودتون مسلط باشید لطفن و حاشیه درست نکنید هم واسه خودتون ، هم واسه من !
همه‌ی اساتید محترم دانشگاه، نورچشم و عزیز هستند و تفاوتی نمی‌کند درسی خاص را با چه استادی بگذرانید؛ در هر حال، درس با هر استادی هم که ارائه شود زحمت اصلی به عهده‌ی دانشجو است؛ در ضمن اینکه درس خاصی با من ارائه نشده را به فال نیک بگیرید؛ حداقل برای یک ترم هم که شده از دست سخت‌گیری‌های من راحت هستید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">