عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

برای عرض تبریک

سه شنبه شهریور ۹ ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

دو نفر از بازدیدکنندگان محترم وبلاگ موفق شدن در دوره‌های روزانه دانشگاه های معتبر ایران قبول بشن، بازدیدکننده محترم (هومن) که رتبه دوم آزمون ارشد رو کسب کرده بودن در دانشگاه شهید بهشتی قبول شدن و بازدیدکننده محترم (سجاد) در دانشگاه شهید چمران اهواز قبول شدن، شنیدن این دو خبر، موجب خوشحالی زائد الوصفی برای من شد، به خودشون و بخصوص خونواده های محترمشون - که رسیدن به این موفقیت بدون همراهی اونا قطعاً ممکن نمیبود - تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال براشون سلامتی و موفقیت و عاقبت به خیری مسئلت دارم. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۳)

ممنونم ازمحبتون اقای شاهرخی ازلطفتون راستش من کربلا بودم ودرحرم امام حسین ازطرف شماودرکعت نمازخوندم وبراتون دعاکردم ک بتونم ی مقدارکمی لطفتون روجبران کنم
پاسخ:
زیارتتون قبول باشه ،ممنونم از جنابعالی که به یاد من بودید. 
سلام ، بخشی از کامنتهای شما و نیز نظرات را مطالعه کردم ، احساس می کنم شما روحیه صادقانه در ارتباط یا مسائل مختلف پیش گرفته اید دوست دارید به صورت یک انسان متمدن و عادی زندگی کنید ولی پیرامون شما افراد مختلفی هستند که نسبت به روحیه صاف و صادقانه شما گارد گرفته اند و چون شما مثل آنها اهل دوز و کلک ، حرام خواری و ریاکاری نیستند در برخی کامنت از رفتار غیر انسانی و غیر فرهنگی برخی افراد به اصطلاح دانشجو که به احتمال بسیار در مراکز غیر دولتی مثل دانشگاه غیر انتفاعی ، دانشگاه علمی و کاربردی و آزاد سخت رنجیده اید رفتارهایی که شاید از یک حیوان سر نزد (زوزه کشیدن پشت در کلاس، نوع برخوردشان با استاد، حس صمیمیت کاذب ،حتی فحاشی ها...) دلم به عنوان یک انسان به درد آمد از یک طرف می بینید خواهان درس خواندن نیستند و از طرف دیگر طلبکارانه نمره قبولی می خواهند و شما هم که اهل رعایت اخلاق و انصاف هستید زیر بار چنین مسائلی نمی روید ولی بهر حال فشار روانی زیادی روی شما هست یا شما هم مثل برخی اساتید دیگر برای اندک حقوق این مراکز خم به ابرو نیاورید و یا آ«که شرافتتان زیر پا نگذارید و کارتان ادامه دهید و در نهایت خود آن آموزشگاه یا دانشگاه عذر شما را می خواهد واقعا تلخ است ، البته این مربوط به لرستان نیست در تمامی شهرهای ما فقر فرهنگی در بخش عظیمی از جامعه حاکم است و همه می خواهن با رانت و رابطه و بی زحمت به اهدافشان برسند شاید هم حق داشته باشند و شما و امثال شما فقط در این سیستم دارند زجر می کشند .به ندرت انسانهایی مثل جنابعالی یافتم که در زندگی تن به خفت و خواری نمی دهید و برای عقاید درست تلاش می کنید ولی اگر برای شما اماکنش هست و خیلی از نظر مالی به این مراکز وابسته نیستید در این مراکز تدریس نکنید البته دانشگاه دولتی خیلی خیلی متفاوت است و واقعا دانشجوهیش هم از نظر درسی و هم فرهنگی خیلی متفاوت هستند که تدریس برای انسان لذت بخش هست اما در برخی مراکز غیر دولتی انسانهایی مثل جنابعالی فقط زجر می کشندبه فکر سلامتی خودتان باشید باور کنید اینها همینطور زندگی را دوست دارند بنده نیز همین شیوه را پیش گرفتم که واقعا با چنین آدم هایی حتی همکلام نمی شوم چه شود بخواهم به آنها درس دهم، اینکه شماره تلفن خود را در اختیار آنها قرار می دهید باور کنید فقط اعصاب خودتان را بهم می ریزید کمی برای خودتان زندگی کنید از طرف یک همدرد.
پاسخ:
سلام علیکم. ممنونم از همدردی جنابعالی، به هر حال من حس میکنم به دانشگاهی که مدرک کارشناسیم رو درش گرفتم مدیون هستم و باید در اونجا خدمت کنم، با نظر جنابعالی در مورد دانشگاه دولتی هم موافق هستم، تدریس در اونجا واقعا لذت بخش هست. 
به هر حال از اینکه تشریف آوردید و نظر خودتون رو بیان فرمودید بسیار ممنونم، برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت و عاقبت به خیری مسئلت دارم. 
چقدر خوب . تبریییییییک میگم . ایشالا برای ما هم !
پاسخ:
ممنونم از جنابعالی . ایشالا. باید تلاش کنید البته، موفقیت ارزون و راحت بدست نمیاد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">