عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

این پست تا پایان هفته‌ی بعد ، پست ثابت است ؛ در این مدت ، در صورت تمایل ، برای دیدنِ پُست‌های جدیدتر ، تشریف ببرید پایین.

 

 

اصل مطلب :

 

 

با تبریک ب مناسبت آغاز ترم جدید ، از طریق همین تریبون !!!! اعلام می‌نماید :

 

 

 

·   در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی از روز شنبه مورّخ 1398/06/23؛ 

 

 

 

 در صورت بقاء عمر ، کلیه‌ی کلاس‌های اینجانب تشکیل است.

 

 

 

تذکرات :

 

 

 

اول - در پایان ترم ، ب کلیه‌‌ی دانشجویانی که در کلیه‌ی جلسات - مِن جمله جلسه‌ی همین هفته‌ی آینده - حضور داشته باشند ، یک نمره ،‌ اعطا خواهد شد. در صورتی که دروس یک واحدی به صورت یک هفته در میان یا هشت جلسه‌ای تشکیل شود ب علتِ اندکْ شمار بودنِ جلسات در این دسته از دروس ، قانون فوق ، شامل دروس یک واحدی نخواهد بود.

 

 

 

دوم - ظرفیت غیبتاتونو بذارید واسه ایامی که واقعا احتیاج دارید ؛ نه هفته‌ی اول مثلاً !!! حالا از ما گفتن ، از شما هم ....

 

 

 

سوم – ولو با یک نفر دانشجو ، کلاس‌ها تشکیل خواهد شد ؛ در صورتی ک حتا یک نفر هم نیومده باشه ، تدریسِ مباحثِ یک جلسه ، حذف میشه و از هفته‌ی بعدش ، مباحثِ مربوط ب جلسه‌ی دوم ، پیگیری خواهد شد ؛ مباحثِ جلسه‌ای ک تدریسش حذف شده به هنگام امتحان و پرسش‌‌هایِ هفتگیِ کلاسی ، مدّ نظر قرار خواهد گرفت ! ب زبونِ خودمونی ینی ، حذفِ تدریسِ مباحث ، ب معنایِ حذفِ اون مطلب در امتحان و پرسش‌های کلاسی نخواهد بود.

 

 

 

چهارم - مباحث طرح شده در هفته‌ی اول ، تکرار پذیر نبوده ، در پرسش و پاسخ‌های کلاسی و امتحان پایان ترم ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هر گونه عذری مبنی بر آماده نبودن خوابگاه‌ها ، عدم فراهم بودن وسائط ایاب و ذهاب و سایر بلایای ارضی و سماوی حتا !!!!! مسموع نخواهد بود و مسؤولیت هر گونه عواقب احتمالی متصوره برای غیبت ، فقط و فقط بر عهده‌ی دانشجو خواهد بود. از همین الان که فرصت هست تمام پیش بینی‌های لازم برای حضور در کلاس را بفرمایید. در استعلامی که من از مسؤولین محترم دانشگاه گرفتم گفتن که همه امکانات دانشگاه در روز مربوطه آماده هست و دانشجویان مشکلی از این جهت نخواهند داشت؛ حالا اگر اومدید و خدای نکرده در هر زمینه‌ای مشکلی بود قاعدتاً مقام پاسخگو در این زمینه من نخواهم بود. 

 

 

 

پنجم - کسانی که این مطلب را می‌بینند ب کسانی که این مطلب را نمی‌بینند اطلاع‌رسانی کنند ؛ مدیونید ها !

 

 

 

پایان مطلب:

 

 

 

 

 سقف مجاز غیبت در دروس یک واحدی ، یک و نیم جلسه‌ غیبت‌ِ موجه ، در دروس دو واحدی ، سه جلسه غیبتِ موجه و در دروس سه واحدی ، چهار و نیم جلسه غیبتِ موجه خواهد بود ؛ هر گونه غیبت ، مازاد بر مقادیر فوق ، اعم از موجه یا ناموجه منجر ب حذف غیبتِ کلاسی شده و هیییییییییچ عذری اعم از زبانم لال ، بیماری ، زبانم گویا !!! عروسی یا خدای ناکرده عزا حتا ، مسموع نخواهد بود. لطفاً از همین اولِ ترم ، در این خصوص ، تدابیر لازم را بیندیشید (ینی غیبتاتون رو بذارید واسه مواقع ضروری ؛ و چون نمیدونید مواقع ضروری دقیقن کی پیش میاد تا وااااقعن لازم ندارید از غیبت‌ها استفاده نکنید ؛‌ اینم از ما گفتن !)

 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۲۸)

شبتون بخیر استاد.
خیر.با اساتید دیگه هم کلاس دارم. ولی یقین دارم کلاس اساتید دیگه هفته اول  تشکیل نمیشه.تنها در مورد کلاس های شما مردد هستم.اگر تا فردا اعلام نکنید بنده مجبور میشم استصحاب کنم.چون سال گذشته هفته اول تشریف نیوردید پس امسال هم هفته اول تشریف نمیارید.

پاسخ:
عاقبت جنابعالی به خیر.
هفته‌ای که داره میاد بر اساس تقویم آموزشی ترم جدید، هفته‌ی دوم هست و نتیجتاً استصحاب جنابعالی اشتباه است.
اعلام خواهم کرد.
سلام استاد.
کم کم داره یه بو هایی میاد.اگه اشتباه نکنم بوی ماه مهر است.اگه میشه اعلام موضع کنید.الان بنده میخوام برای هفته ایندم برنامه ریزی کنم ولی نمیدونم هفته دیگه باید بروجرد باشم یا نه.
پاسخ:
سلامٌ علیکم.
جنابعالی فقط با من درس دارید؟ 
  • محمد مهدی جعفری زاده
  • سلام استاد شاهرخی عزیز... جعفری زاده هستم...  از بچه های اولین وروی حقوق دانشگاه گیلان... ان شاء الله منو به یاد بیارید... خواستم هم تشکر کنم از این که خیلی توی طرز درس خوندن من تاثیر گذار بودید و هم این که با وجود کم لطفی خیلی از دانشجو ها که حاضر نیستن کمی سختی تحمل کنن ولی شما راهی رو که به نظر بنده حقیر درست( نظم داشتن)  رو ادامه میدید... یاد دو تا خاطره افتادم یکی درس ادله اثبات دعوا که فقط پنج نفر بودیم و یه بار حتی با وجود رفتن برق ولی درس متوقف نشد و اخر همون کلاس منو شما و یکی از دوستان به خاطر نبود سرویس ساعت هشت شب مجبور شدیم تا سر در دانشگاه زیر بارون پیاده بریم... یه خاطره دیگه هم این که به خاطر این از من پرسش هفتگی نمیکردید... من از شما خواستم یدونه منی بدید تا به خاطر جبران اون منفی هم که شده از من سوال کنید... ولی شما نه گذاشتید و نه بر داشتید:-) دو تا منفی دادید... بعد از اون کلاس کلی به خودم بد و بیراه گفتم... ولی خدا رو شکر توی جلسه اخر خسره دنیا و الآخره نشدم  و هر دو منفی مثبت شد... خلاصه استاد عزیز هر جا که هستید برای شما آرزوی موفقیت میکنم... یا علی
    پاسخ:
    سلامٌ علیکم. ممنونم از جنابعالی که به یادم بودید و تشریف آوردید. بله خاطراتی که فرمودید رو مثل روز یادم هست. البته من توی دانشگاه گیلان که جنابعالی مرقوم فرمودید هیچوقت تدریس نداشتم. به هر حال برای جنابعالی آرزوی موفقیت دارم.
    زمان تشکیل کلاسهای دانشگاه آزاد رو اعلام کنید
    پاسخ:
    سلام علیکم. در وقت مقتضی، اعلام خواهم کرد. 
    سلام خسته نباشید
    یاد اولین جلسه بخیر که همیشه جلسه اول سه نفر بودیم
    امروز اولین جلسه دانشگاه بود ولی دیگه نیستیم
    خلاصه استاد عزیز موفق و سلامت پیروز باشیم
    پاسخ:
    سلام علیکم. مونده نباشید.
    من هم برای جنابعالی آرزوی موفقیت دارم. 
    سلام استاد
    آ.د.م 2 قراره با شما تشکیل بشه ؟ (شنبه 10 تا 12)
    آخه توی لیست انتخاب واحد من نوشته اساتید گروه آموزشی و ننوشته با کدوم استاده !!!!!! به خاطر این می پرسم که تکلیف خودمو بدونم و حواسم باشه دیر به کلاس نرسم !!!
    پاسخ:
    سلام علیکم، خیر این درس با من ارائه نشده. 
    استاد بعید میدونم اون هفته ای که میخواهید بیایید دانشگاه کلاس ها تشکیل بشن. چون اون موقع زمان ثبت نام دانشجویان ترم اول هست و کلاسای دانشکده به خاطر ثبت نام ترم اولی ها تشکیل نمیشه... البته این نظر شخصی خودم هست
    پاسخ:
    آمدیم و تشکیل هم شد!!!! 
    1. سلام استاد خسته نباشین
    2. اهداف و انگیزه روش شما در تدریس قابل ستایش هست همین طور ادامه بدین حتی اگه هیچ کس قدر دان زحمات شما نباشه ولی خدا میبیند که برای فهم بندگانش برای خدمت به خلقش چون خودش فرموده داری تلاش میکنی تمام تلاشت رو میکنی که زکات دانشت را به بهترین نحو ممکن پرداخت کنی.اصل این هست که با اعمال و رفتارمان قلب امام زمان عج را نشکنیم این مهم است فقط کافیست که با عقل و ترازوی عدالت وجدانمان و بدور از تعصب روش شما را سنجید تا به حقانیتش پی برد
    3. بنا نیست که اگه هر کی روشش مخالف میل ما باشه باطل باشد بلکه شاید این میل ما باشد که باطل هست.دوستان گلم شما رو بخدا الکی و نسنجیده و از روی احساسات حرف نزنیم و قضاوت بی جا نکنیم.
    4. ای کاش که سعادت کلاس با شما رو میداشتم ولی افسوس.
    5. شرمنده استاد عزیز مزاحم شدم.
    پاسخ:
    1. سلام؛ مونده نباشید.
    2. من هم به همین دلخوشم؛ تمام سعی‌ام این بوده که هیچوخت واسه کسب رضایت کوتاه مدت دانشجو و محبوبیت‌های تقلبی، از ایده‌ها و آرمان‌هام کوتاه نیام؛ حتی اگه اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان، از من متنفر باشن.
    3. ممنونم که با بقیه‌ی همقطاران خودتون سخن گفتید.
    4. والا دانشجویان زیادی هستن که حاضرن جای خودشون رو با شما عوض کنن و حتا یک لحظه در هیچکدوم از کلاسای من حاضر نباشن؛ به هر حال ممنونم از نظر لطفتون.
    5. اختیار دارید ؛ مراحم هستید.
    سلام استاد..
    ببخشید این برگه تجارت4 من دستتون نرسیده هنووزززززز؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تاریخ حذف و اضافه هم که گذشت که......
    پاسخ:
    سلام، تصحیح کردم و اعلام کردم نمره رو. 
    استاد میدونم این متنو نشون نمیدین اما بخدا شما عقده ای هستین.دوسدارین به سخت گیری معروف شین.به خدا کسی حاضر به اومدن به کلاس شما نیست فقط بعلت اجبار واحد کلاس شما میاییم.درس میدی این سوالا از کجا میاد.بقران اخرتی برا خودت نمیزاری.حیف بعضی درسا بیشنیازه مگه نح اختیاری هم باهات باس نمیکردم.اگه مردی اینو بزار همه ببین.فقط به این عشق تدریس میکنه بگن شاهرخی سخ گیری.سخ گیر نیستی فقط تدریس بلد نیستی.اخه دانشگاه ازادی بودی
    پاسخ:
    لطف کردید تشریف آوردید و نظر خودتون رو بیان فرمودید. 
    برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال، سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری رو خواستارم. 
    ostad khoshbakhtanemandaneshjosho shoma NISATAM valivaghan ensaf nadarid shoma daneshjo ro az dars farari midinye kam mehrabontar bashid ke daneshjo azkelas o darseton lezat bebere......
    پاسخ:
    ممنونم از توصیه‌ای ک بیان فرمودید. لطف کردید تشریف آوردید.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام استاد
    خسته نباشید
    شنیدم ***** ******* ** ****** ******* **** ***** ***** * ** *** *** **** **** *** * **** **** *** *** **** ** ** ****** **** ** **** ******* **** *** ***** **** * **** *** ****** ** ****** * **** ** ***** **** * *** ** **** ** *** ***** ** ****** **** **** ****** ** ****** * **** **** **** ****** *** ****** ***** ******* **** ** **** **** ******* ***** ** ** **** ****** ** *** ***** *** ***** ***** ****** ****** *** **** ******* * ****** ** ****** ******* * *** ****** *** ******* ****** ***** *** *****
    ***** *** ***** *** ***** ****** ***** ** **** **** ****** *** *** ****** ***** *** **** ** *** **** ******* ** ***** ******

    **** ******* *
    ****
    ***
    *** ******* ********* ** *** ** ***** ** ** ***** ****** ****** ** *** **** ****** *** ********* * *** *** ** ****** ** ***** *** ** ******** ***** ** **** ******* ***
    ****** **** ********* **** ** **** ****** **** ****** *** ** ****** **** ** **** ***** * **** ** ***** *** ****** **** ** ***
    **** * ***** ** *** ***** **** *** ********* * ****** ******* ** ** ****** * ****** **** ******* ** *** **** ***** ** *** ***** ***** **** ****** **** *** * ** *** ***** ******
    ** *** **** ****** ******* **** ** ****
    ** ***** ***** ****** *** **** **** ****** *** ** ****** ***** ***** * ****** ** ** **** ******* **** **** ** **** ** **** ***** ******* * ***** ** **** ***** ******* **** *** ** **** *** *** **** ** *** ** *** ****** ** **** **** * ***** ****** ** ******* ***** **** *** **** ******* **** **** **** ******* ** *** *** *** ********* ** ***** **** ** ****** *****
    **** * **** ***** *** *** **** **** **** **** **** ***** ** **** ** *** * ***** ** ** ***** ****** ***** *** **** **** ** ** ****** ** ***** ****** **** ** ** ***** ** ** ** ** **** *** ***** ** ***** ********* ***** ** ******** ** **** *** ***** ***** *** * ** *** ***** ****** *** ** ******* ** **** ***** ***** * ** ***** ********* ** **** ***** **** * ** *** ** **** *** ******* ********* ** **** *** ****** ** ***** * ****** ***** ****** ** ******* * ******* ***** ** **** **** ******** ******* ***
    *** *** ****** * **** *** **** *** ***** ** ** ***** ****** ***** ****

    **** ** **** ******* *
    ****
    *** ** ***** **** ****** *** **** ** **** ***** **** * ******* ****** ****** ****** ** ******** * ** ***** ** *** ***** ** ***** ****** **** **** *** ** **** ***** ** ******** * ** ***** *** **** ** **** *** ******* ** ***** ** ***** ******** ********* *** ********** ** ****** ****** ******* ****** **** **** * ** ****** **** **** ********* **** ******* ****** ****** ***** ***** ****** *** *** ******* ******* * **** **** ** ***** ***** ******* ** *** *** *** ***** ** ** ****** ** **** *** *** *** ** *** * **** ***** ** *** ***** ***** *** ** ***** **** **** ** ********* ****** *** ****** * ***** ** ***** **** ***** ******* * ***** ********* ********** ***** **** ******* *** ******** *** **** ***** ** ***** ** **** **** ***** **** ***** ******** *** ***** ***** ** **** **** ***** ** **** ***** ******* ** ******* * **** **** ***** ** *** ** ****** ****** ********** ***** ****** ***** ****** ***** ****** * ***** ** **** * ** ********* *** **** ****** **** ** ******** ** ** ******* ***** ** ***** ********* *** ** **** **** *** **** ******* ***** ****** * ****** **** ******* ***** ***** **** ** ***** ********* ***** *** * ** **** **** * **** ***** ******* ********** ** **** ** ********* **** **** ** *** *** ****** ** ***** *** *** **** ***** ** ******* *** ***** *** ** ** ***** ***** ** *******
    پاسخ:
    سلام ؛ مونده نباشید ؛ والا نظر خودم رو خدمت دوستان حضورن عرض کردم، اینجا و الان نظر خاصی ندارم جز اینکه از نظر لطف جنابعالی و سایر دانشجویان محترم تشکر می‌کنم؛ من اگر کارم رو خوب انجام بدم خدا حامی من هست و اگر کارم رو درست انجام ندم هر چه ک بشه پذیرا هستم. حسبنا الله و نعم الوکیل ؛ نعم المولی و نعم النصیر.
    آهان!‌من کامنت بعدی ایشون رو توی اون لینک ندیدم!!!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    1. 1.انشاءالله که همینطوره(گرچه بعید می دونم) ولی زین پس دیگه می دونید که از جنس ذکور هستیم
    2. 2.ملاحضه فرمودید که این فجایع قابلیت اثبات رو دارن ولی کسی نیست که برخورد کنه ناسلامتی دانشگاه ****** است حالا اگه دانشجویی یک رفتاری رو انجام بده که قبح اخلاقی و منع قانونی ش یک هزارم این موارد باشه از جانب دانشگاه با وی برخوردی میشه که(( نادیده هیچ دیده و نشنیده هیچ گوش))خاطرم هست در کلاسی که مدرسش **** **** **** **** **** بود دانشجویی کثیر الغیبت داشتیم وقتی ایشون علت کثرت غیبت ها رو از دانشجویان جویا شدن عده ای به قصد وساطت و البته بعد از بیان این حقیقت که وی در **** شاغل است و فرصت حضور در کلاس را ندارد از ایشان خواستن که درس وی را حذف نکند که با این پاسخ قاطع **** **** مواجه شدن که اگر فرصت نداشت در دانشگاه ثبت نام نمی کرد و این مشکل وی است و به من ارتباطی ندارد،سلمنا مشکل دانشجو به مدرس ارتباطی ندارد مگر مشکل مدرسین به دانشجویان ارتباطی دارد که باید اینگونه عمر و هزینه و ...خود را در این شرایط هدر بدهند و متولیان امر هم هیچ برخوردی نکنند این برخورد های دوگانه حقیقتا انسان رو به یاد **** می اندازد
    پاسخ:
    1. بله ؛ همینطوره ک جنابعالی می‌فرمائید.
    2. همونطور ک رعایت مقررات از جانب دانشجویان ، مورد انتظاره ، از اساتید هم همین انتظار میره.
    ببخشید استاد، من قصد دخالت ندارم فقط واسه خودم سوال پیش اومده بود: اگه شما از جنسیت بازدیدکننده ی محترم به نام " ذوالشهادتین" اطلاع ندارید پس چرا توی این لینک http://snshahrokhi.blog.ir/1394/05/19-5#comments از تلفنی صحبت کردن با ایشون یاد کردید؟؟!!
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم ؛ خاطر مبارک جنابعالی هست ک ایشون هم اینجا فرمود ک من اون شخص نیستم ؛ بنابراین ایشون اون بزرگواری نیستن ک من باهاشون تلفنی صحبت کردم.
    1.به خاطر پروایی که از خدا و رسولش دارم و این موضوع در نام من هم متبلور هست ارتباطی با گروه خواهران ندارم که شما گفتید(برادر یا خواهر) ،نمی دانم علت این گفته عدم توجه شما به این امر هست یا قصد مطایبه داشته اید یا...2.در صورتی که تمایل داشته باشید و این تمایل رو بیان کنید امادگی اعلام نام این مدرسین!!!و همچنین نام دروسی که ایشان انها را به این شکل ارائه کرده اند و سال و همچنین نیمسالی که این فجایع حادث شده رو بیان کنم.
    پاسخ:
    1. متأسفانه جنسیت جنابعالی در نامی ک جنابعالی برای خودتون انتخاب فرمودید متبلور نیست و از نظر من جنابعالی ممکنه هم جزو بانوان محترم باشید و هم جزو آقایان عزیز ؛ روی همین حساب ، دوست محترمتون هم ممکنه جزو برادران باشند یا جزو خواهران.
    2. بدون پاسخ.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام سلامتی؛ **** **** ** *** ***** ***** *** **** ******* **** ***** *** ********** ***** ****** *** ***** *** *** *** ** **** ****  * **** **** ***** ****** * **** * ****** ***** ******** ******* **** **** *** ** ***** *** * ***** *** **** ****** *** **** ** ******** **** ***** ** * ***** **** ***** **** ******* ** ** **** **** ******* ** ** *** **** *** **** ****** ** ***** ****** ***** **** *** **** **** ** ***** *** ***** ******* *** *** ***** *** ** ***** ***** ***** **** *** 
    پاسخ:
    سلام ؛ ایشالا خدا همه‌ی مریضا مخصوصن عزیز جنابعالی رو شفا بده. توسل و توکل سر لوحه‌ی کارتون باشه.
    این روزها پارو را رها کرده ام

    و دراز شده ام کف قایقی معلق  که به هیچ کجا نمی رود

    پاسخ:
    چ خبر راستی ؟
    1. سلام
    2. اره استاد منظورم همون هشتم مهرماه هستش  
    3. درسته وظیفه خودتونو انجام میدین واز این بابت خیلی خوشحالم بالاخره تو این دانشگاه یکی هست ک وظیفه خودشو خوب میدونه ومتعهد هستش ولی باور کنید ی خورده زیاد  سخت  میگیرید شما میتونستید این جلسه رو تشکیل ندید بذارید جلسه دوم ، و جلسه جبرانی بذارید
    4.  شما واقعا شگفت انگیز هستید 
    پاسخ:
    1. سلام.
    2. بدون پاسخ.
    3. من استدلالاتِ خودم رو عرض کردم و متأسفم ک نتونستم جنابعالی رو قانع کنم.
    4. بدون پاسخ.
    سلام اره استاد منظورم همون هشتم مهرماه هستش  درسته وظیفه خودتونو انجام میدین واز این بابت خیلی خوشحالم بالاخره تو این دانشگاه یکی هست ک وظیفه خودشو خوب میدونه ومتعهد هستش ولی باور کنید ی خورده زیاد  سخت  میگیرید شما میتونستید این جلسه رو تشکیل ندید بذارید جلسه دوم ، و جلسه جبرانی بذارید شما واقعا شگفت انگیز هستید 
    سلام اره استاد منظورم همون هشتم مهرماه هستش  درسته وظیفه خودتونو انجام میدین واز این بابت خیلی خوشحالم بالاخره تو این دانشگاه یکی هست ک وظیفه خودشو خوب میدونه ومتعهد هستش ولی باور کنید ی خورده زیاد  سخت  میگیرید شما میتونستید این جلسه رو تشکیل ندید بذارید جلسه دوم ، و جلسه جبرانی بذارید شما واقعا شگفت انگیز هستید 
    ممنونم. من که گفتم متن کامنتشو حذف کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    استاد یکی از بچه ها با من تماس گرفتن گفتن *** ***** ******* *** ******* **** ****** **** ************* ***** ** **** ******* *** ** ** ***** **** * **** **** ** ****** **** ***** ** ***** ****** ** *** *** ***** **** ***** **** ** **** ** *** *** ******** *****
    ** ******* ** ***** **** ****** *** ***** ***** *** **** *** ***** ** *** **** * *** ******* ** ***** *******

    پاسخ:
    ضمن اینکه از خدا شفای عاجل ایشون رو خواستار هستم ب این بزرگوار بفرمائید چون واسه هیشکی استثناء قائل نشدم ایشونم مشمول همون قانون عمومی هست و میتونن این جلسه‌ی غیبت رو ب عنوان یکی از سه جلسه غیبت خودشون منظور بفرمایند.
    1. سلام استاد
    2. خسته نباشید
    3. واقعا خییییلیییی سخت گیرو معذرت میخوام ی خورده بی انصاف هستین  
    4. اخه اون موقع خوابگاه ها تعطیل هستن چ جوری این همه راهو واسه دوساعت بکوبیم بیایم بعد تا چهارشنبه هفته بعدش وایسیم کجا کجا بریم تو خیابونا ک نمیشه خوابید تو رو خدا انصافتون کجا رفته استاد دختریم ما حالا اگه پسر بودیم حرفی 
    5.  تورو خدا این جلسه کلا سا رو تشکیل ندید بذارید هشتم ک حداقل خوابگاه ها باز بشن خواهشا  
    پاسخ:
    1. سلام.
    2. مونده نباشید.
    3. نظر جنابعالی محترم هست.
    4. به پاسخ کامنت قبل مراجعه بفرمائید ؛ اونجا توضیح دادم.
    5. منظور جنابعالی از (هشتم) ، هشتمِ مهرماه هست ؟ من درست متوجه شدم ؟ ینی از نظر جنابعالی کلاسا باید هشتم مهرماه ب بعد تشکیل بشه ؟
    1. با سلام 
    2. و خسته نباشید
    3. استاد میخواستم یه لطفی در حق ماهایی که از راه دور میاییم بکنید طبق گفته شما کلاستون 28 ام تشکیل میشه پس اگه ما بخواهیم بروجرد باشیم باید یه روز قبلش اونجا باشیم چون صبحشم کلاس داریم ولی این در صورتیه که خوابگاه دانشگاه هم دقیقا 28 ام باز میشه یعنی روز قبلش که ما میاییم خوابگاه نداریم واسه موندنو بلانکلیفیم لطفا به ما هم حق بدید.
    4. اگه میشه حداقل لطف کنید تدریس نکنید ممنون 
    پاسخ:
    1. سلام. 
    2. مونده نباشید.
    3. بحث لطف و اینا نیس ؛ برای ما برنامه گذاشتن و مسؤولین دانشگاه هم ما رو موظف کردن ک در هفته‌ی بعد وظیفه‌ی خودمون رو انجام بدیم و کلاسا رو تشکیل بدیم حالا اگر این وسط مشکلی هست در خصوص مواردی ک جنابعالی بیان فرمودید قاعدتاً باید ب مسؤولین مربوطه در دانشگاه اطلاع بدید. مباحث مربوط ب خوابگاه و سایر موارد اینچنینی متأسفانه در حیطه‌ی تصمیم‌گیری ، اختیار و وظیفه‌ی من نیست. من نمیتونم ب مسؤولین دانشگاه بگم چون خوابگاه‌ها آماده نیستن من از دستورِ تشکیلِ کلاسا تمرد میکنم یا بگم میام ولی درس نمیدم. اگر در مورد مسائلِ تأسیساتی و رفاهی دانشگاه اعتراضی دارید اعتراض خودتون رو انعکاس بدید ب مسؤولین مربوطه در دانشگاه. تا اونجایی ک ب من و وظیفه‌ی من مربوطه کلاسا آماده‌ن و از من خواسته شده بیام درس بدم ، اما اونجایی ک ب شما و دانشگاه مربوطه رو لطفن نخاید ک از طریق من یا از طریق تشکیل نشدن کلاس یا از طریق درس ندادن در کلاسِ تشکیل شده حل بشه.
    4. متأسفانه اینکه کلاس تشکیل بدم اما درس ندم امکانش وجود نداره ؛ تشکیل کلاس اصولن واسه تدریس هست وگرنه اگه بخام درس ندم نیازی نیس خودم و بقیه رو ب زحمت بندازم برای حضور در کلاس.
    با سلام
    استاد طبق گفته شما 28 ام کلاسا شروع میشه و ما باید یک روز قبل بروجرد باشیم مایی که از راه دور میاییم این در حالیه که خوابگاه دانشگاه دقیقا همون روز یعنی 28 ام هست که اجازه ورود به دانشجو ها رو میدن
    پس ما نمیتونیم یک روز قبلش بروجرد باشیم لذا از شما میخواهیم که اگه غیبتمون رو هم لحاظ میکنید محبت کنید جلسه اولو تدریس نداشته باشید 

    پاسخ:
    سلام ؛ متأسفانه اینکه کلاس تشکیل بدم اما درس ندم امکانش وجود نداره ؛ تشکیل کلاس اصولن واسه تدریس هست وگرنه اگه بخام درس ندم نیازی نیس خودم و بقیه رو ب زحمت بندازم برای حضور در کلاس.
    سلام استاد
    میشه بگید کلاسای جبرانی چه روزی هستن و چه ساعاتی؟؟؟و اینکه چند جلسه هست؟؟؟
    لطفا مشخص کنید که ما بدونیم چیکار باید بکنیم.چون راهمون دوره و خوابگاه ها هم تعطیل هستش!!!
    پاسخ:
    سلام ؛ اگه قرار باشه کلاس فوق العاده و جبرانی تشکیل بشه روز یکشنبه خواهد بود ؛ ولی اینکه آیا حتمن در مورد درسِ خاصی تشکیل خواهد شد یا خیر و اینکه دقیقاٌ چند جلسه است و چه ساعاتی هست از الان مشخص نیس و بستگی ب اوضاعی داره ک ما در روز شنبه‌ی هفته‌ی بعد باهاش مواجه خواهیم شد ؛ بنابراین از الان نمیشه ب این قسمت از سؤالاتِ جنابعالی ، پاسخ دقیق و روشنی ارائه کرد.

    این کامنت در اولویت پاسخگویی قرار گرفته است ؛ از سایر بازدیدکنندگانِ محترمی ک هنوز ب کامنتشون پاسخی ارائه نشده عذرخواهی می‌کنم.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    1. در راستای خروج از ذمه ی شما که در بند ششم از این مطلب امده با یکی از دوستان تماس گرفتم و در مکالمه مون تعریضی به بند پنجم این مطلب داشتم که ایشون فرمودن از قول من برای ایشون بنویس که فقط می خوان نمایش قدرت بدن و ثابت کنن که در هفته ی اول میتونن همه یا اکثر دانشجویان رو به دانشگاه بکشونن وگرنه می تونستن این کلاس های فوق العاده رو هفته های بعد تشکیل بدن،
    2. من هم در پاسخ عرض کردم گرچه از ما فی الضمیر اقای شاهرخی اطلاعی ندارم و انتقاداتم رو نسبت به ایشون بر خلاف سایرین هم در حضورشان و هم از طریق این وبلاگ بیان کردم ولی این کارشون بسیار مناسب و بجاست اگه قراره جایی نام دانشگاه رو یدک بکشه باید در اون مقرارات دانشگاه اجرا بشه و نظم نهاد حفظ بشه مثل دانشگاه شهید بهشتی که کلاس هاش از 14 شهریور تشکیل شد تا 16 جلسه اموزشی برگزار شده باشه  اگه همه ی دانشجویان محترم دانشگاه *** **** ******* هم از اغاز سال تحصیلی تشریف می اوردن دانشگاه و شما برای این کار انگشت نما نمی شدین برخی از مدرسین این دانشگاه به خودشون اجازه نمی دادن و اگر هم می دادن دانشجویان بهشون چنین اجازه ای نمی دادن که برای یه درس 3 واحدی تخصصی یکی شون فقط 3 جلسه و دیگری 5 جلسه که البته هردو شونم 1.5ساعته بودن( نه 3 ساعته)تشکیل بدن یا مدرسی دیگه در طول یک ترم 3 جلسه تشریف بیاره دانشگاه که تازه 2 جلسه از این جلسه هم جبرانی بوده(تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)و هیچ برخوردی هم ** ** **** ***** ******* ** ******* ** ***** **** ** **** * ** ** **** **** **** * *****
    پاسخ:
    1. ب این برادر یا خواهر بزرگوار سلام گرم ما رو ابلاغ بفرمائید و در صورت تمایل ، پاسخ فرمایش ایشون رو ک ب بند پنجم از مطلب اصلی اضافه کردم بدید.
    2. البته در دانشگاهی ک جنابعالی نام بردید و من نامش رو حذف کردم اساتید بزرگواری هستن ک بضی وختا کم لطفی میکنن ولی تا اون حدی ک جنابعالی بیان فرمودید ک مثلن سه جلسه تشریف بیارن سر کلاس در یک ترم ! من بعید میدونم باشه ؛ البته شاید من بی اطلاع هستم در این زمینه ؛ ب هر حال وجدان ، شرع و اخلاق باید سرلوحه‌ی ما باشه در همه‌ی امور.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">