عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نام درس

دانشگاه

20 ها

19 ها

افتاده

حقوق مدنی (1)

آیت‌الله بروجردی

-

-

بسیار داشته

نکات:

1 – نمرات این درس، اعلام شده‌اند و هم اکنون از طریق سایت دانشگاه قابل مشاهده هستند؛ در صورتی که از طریق وبلاگ قصد اعتراض به نمره‌ی خود را دارید قبل از اعتراض، اینجا را بخوانید؛ (اعتراض خود را هم اینجا ذیل این مطلب ننویسید، ذیل همان مطلب و با رعایت نکاتی که در آن مطلب نوشته‌ام بیان بفرمائید) مخصوصاً مواظب باشید که اگر پس از نوشتن اشکالات برگه‌تان، جمع‌بندی بر این باشد که اشتباهی در تصحیح رخ نداده ارفاق‌های صورت‌گرفته در تصحیح، پس گرفته شده و نمره‌ی شما به همان میزان کاهش داده خواهد شد.

2 – نمرات، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو!!!!!! لحاظ شده است؛ نمراتِ پائین‌تر از پنج، به پنج افزایش داده شده است. ضمناً به کسانی که در همه‌ی جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد، نمره‌ی فعالیت‌ کلاسی نیز لحاظ شده است. دانشجویان محترمی که علی‌رغم همهٔ این موارد باز هم موفق به کسب نمرهٔ قبولی نشدند یا از نمرهٔ خود راضی نیستند و فکر می‌کنند باید نمرهٔ بیشتری کسب می‌کردند خودشان بدانند که در برگهٔ امتحانی چه دسته‌گل‌هایی به آب سپرده‌اند !!!

3 – سطح نمرات: بد ؛ بد ؛ افتضاح ؛ مأیوس کننده ؛ ناراحت کننده ؛ خشمگین کننده وووو کلمه‌ی دیگه‌ای ک خشمم رو برسونه و مؤدبانه هم باشه گیر نیاوردم !!! اولین باره توی کُل دانشگاه‌های دولتی‌ای ک درس دادم با همچین شاههههکاری مواجه میشم !!!! اونوخ این امتحان، مسأله هم نداشته ؛ اگر مسأله هم می‌دادم چی می‌شد دیگه !!! پشیمونم ؛ کاش مسأله می دادم ؛ واقعن با این سطح علمی ، دانشجو بمونه در دروس پائین و یاد بگیره در حقوق باید بسیار بیشتر درس بخونه ، بهتر هست.

4 - مورد خاص: 

1 – 4: به کسانی که در همهٔ جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد ، نمرهٔ فعالیت کلاسی– برای افراد معدودی ک داشتند! - نیز لحاظ شده است. کسانی که علی‌رغم همهٔ این موارد باز هم موفق به کسب نمرهٔ قبولی نشدند یا از نمرهٔ خود راضی نیستند و فکر می‌کنند باید نمرهٔ بیشتری کسب می‌کردند خودشان بدانند که در برگهٔ امتحانی چه دسته‌گل‌هایی به آب سپرده‌اند !!!

2 – 4: نمرات، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو!!!!!! لحاظ شده است؛ کسانی که علی‌رغم همهٔ این موارد باز هم موفق به کسب نمرهٔ قبولی نشدند یا از نمرهٔ خود راضی نیستند و فکر می‌کنند باید نمرهٔ بیشتری کسب می‌کردند خودشان بدانند که در برگهٔ امتحانی چه دسته‌گل‌هایی به آب سپرده‌اند !!!

3 – 4: دانشجوی محترم در مقام اظهار نظر راجع ب سؤالات اومده نوشته : « سؤالات امتحان ، ذره‌ای به توضیحات کلاس شباهت نداشت » !!!! توجه نموئیدید ؟ نوشته « ذره‌ای » شباهت نداشت !!! اونوخ سؤالات من ، واو به واو ، عینن برگرفته از سؤالات طرح درس و تیترهای کتاب بوده !!! یا دانشجوی محترم در کلیه‌ی جلسات کلاس ، خاب تشیف داشتن یا کلاً فک میکردن روز امتحان بجای درس مدنی مثلن قراره درس حقوق اساسی رو امتحان بدن و با این ذهنیت اومدن سر جلسه ؛ ب همین خاطر هم دیدن اون چیزی ک خوندن با سؤالات من به کلی متفاوت بوده !! جل الخالق !!!

4 – 4: سؤال پرسیده بودم که قیّم بر چه اشخاصی قیمومت ندارد ؟ همین قد ساده و ابتدائی ؛ شاید خنده دار حتا !!! بعد این عین عبارت دانشجوی محترم در پاسخ ب این سؤال هست :‌ « اشخاص یا صغاری که صغر آنان ، متصل به قبل از کودکی نیست ؛ سفهاء مجانین که جنون آنها قبل از کودکی نیست » !!!!! (آیکن دو هزار علامت تعجب) آخه بنده‌ی خدا قبل از کودکی در شکم مادر یا عالَمِ ذَر حتا !!! بحث سفاهت یا جنون مطرح هست اصن ؟؟!!!! بعد « صغر آنان متصل به قبل از کودکی نیست » ینی چی اصن ؟ ینی هییییچچچچی نفهمیده ها !!! فقط حفظ کرده ؛ اونچیزی ک حفظ کرده رو هم ب این شکل نوشته !!! من حرفی ندارم !!!!

5 – 4: برادران بزرگواری که نمره‌ی اونا پنج رد شده ، پنج نگرفتن ؛ نمره‌شون پائین‌تر از پنج بوده من ارفاق کردم ؛ اگه اعتراض کنن نمره‌شونو کاهش میدم ب همون نمره‌ی واقعی خودشون ؛ از همین الان گفته باشم !!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۴)

استادهمش از کامنت جنابعالی تشکر نکن و چبو راس دعا نکن....تو استدلال بیار برا من ی دانشجو ترم اولی که هنوز با اصطلاحا ت حقوقی اشنا نیستم چطور بیام برات استناد و استدلال کنم...میخای حکم هم برات صادر کنم...یادته میگفتیم این سوال چی میشه هی میگفتی ارض خواهم کرد.اخرشم ارض نکردی و هیچوقتم ارض نشد اما عرض شد....تمام درستم خودخوان شد...بخدا استاد اصن نمیدونی داری چی میکنی...بابا دلت خوشه..کی تو خواب میگه شاهرخی نح نح...بقران دکتر کاتوزیان دانشجوت باشه میندازیش.فک کردی ترم اولی حقوق وکیل بایه یکه دادگستریه....تو اگه دلسوزی خوب درس بده چنتا امتحان بگیر چنتا سوال بگو ...ن مارو اینجور بدبخ کن..از همون خدات دعا میکنم دیه واس ورودی 94 درس اراعه نشه..هرچندم بشه همه میریم حذفش میکنیم...الان دیه از کامنتم تشکر نکن و دعا نکن...جوابمو بده...
پاسخ:
سلام، لطف کردید تشریف آوردید و نظر خودتون رو بیان فرمودید. 
در سؤالاتی که برای این درس طراحی شده بود، هیچ نکته‌ای وجود نداشت که من قبلا در کلاس به طور مفصل توضیح نداده باشم یا در صورت اشکال، رفع مشکل نکرده باشم. استناد و استدلالی هم اگر از دانشجویان محترم درخواست کرده بودم، دقیقا همون استناد و استدلالی بود که قبلا خودم توضیح داده بودم یا عین اون استناد و استدلال در کتاب، توضیح داده شده بود و اگه دانشجویان در خصوص اون سؤالی داشتن من رفع اشکال کرده بودم. سؤالات، عین مطالب کتاب و عین مطالب طرح درس بود و مسأله هم طراحی نشده بود. 
با وجود این مطالبی که عرض کردم، میتونید اعلام تمایل بفرمایید تا برگه‌ی امتحانیتون رو همراه خودم بیارم و اشکالات اون رو جزء به جزء خدمتتون ارائه کنم. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هه. بقران خودتم نمیدونی چطور تصحیح کردی.بخدا بدترین استاد دانشگاهی.لذت شهرت و سر زبان افتادن برات مزه کرده.کاش این دانشگاه خراب شده با دوتا استاد اراعه کنه مثلن شما و اقای ****.اگه یکی اومد کلاس شما به قران مجید انصراف میدم
پاسخ:
بسیار ممنونم از جنابعالی که لطف میکنید، تشریف میارید و نظر خودتون رو بیان میفرمائید. برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری دارم. 
  1. خدا صبر بده بهتون استاد...
  2. اینجور موقع ها ادم چقد احساس خستگی میکنه....بعد از چند ماه زحمت کشیدن ثمره شو اینجوری میبینه...!
  3. انشاللله که علت این موضوع ترم اولی بودن و عدم اشنایی با محیط دانشگاه و این رشته برای این افراد بوده نه تنبلی...
پاسخ:
  1. ممنونم ؛ سرِ جنابعالی سلامت !
  2. ب هر حال من ب دلیل وظیفه‌ای ک دارم زحمت خودمو می‌کشم.
  3. ایشالا.
  1. سلام استاد.
  2. ممنون بابت نمره 17.5 و ممنون بابت اینکه عدالت رو در تصحبح کردن رعایت کردید نه مثل بعضی از استاد ها که همینجوری نمره میدن .
  3.  یا حق
پاسخ:
  1. و علیکم السلام.
  2. خواهش میکنم.
  3. حق نگهدار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">