عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ردیف

نام درس

روز و ساعت

جنسیت

کلاس

1

متون فقه 2

چهارشنبه 14 الی 16

مشترک

614

2

آیین دادرسی مدنی 1

چهارشنبه 16 الی 18

مشترک

223

3

ادله‌ی اثبات دعوا

چهارشنبه 18 الی 20

مشترک

223

 

*******

با استعانت از ذات مقدس حضرت باری تعالی و ضمن تبریک به دانشجویان محترم بابت اتمام امتحانات ترم نخست و نیز تبریک مضاعف بابت نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید، برنامه‌ی تدریس نیمسال اول سال تحصیلی 95 – 94 را به شرح فوق اعلام می‌نمایم؛ در این زمینه چند نکته قابل ذکر است:

اولاً  این برنامه بر اساس اطلاعات فعلی است که در دسترس من قرار دارد؛‌ معنای این سخن این است که این برنامه قطعی نیست و امکان تغییر در برنامه‌ی ذیل نامحتمل به نظر نمی‌رسد.

ثانیاً ضمن تشکر از دانشجویان محترمی که از طریق وبلاگ، ابراز تمایل می‌نمایند تدریس درس خاصی به من واگذار شود در این زمینه دو نکته را لازم به توضیح می‌بینم:

نکته‌ی اول اینکه برنامه‌ریزی درسی از وظایف خاص مدیریت محترم گروه است که با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و درخواست دانشجویان، انجام می‌شود، این امر بدان معنا است که چنین اختیاری برای مدرسان، پیش‌بینی نشده است که پس از طراحی برنامه تقاضا نمایند کلاس خاصی برای ایشان ارائه گردد، لذا ضمن تشکر مجدد از نظر لطف دانشجویان، اجابت چنین درخواستی یا انجام چنین تقاضایی از مدیر گروه برای من ناممکن است.

نکته‌ی دوم اینکه همه‌ی اساتید محترم دانشگاه، نورچشم و عزیز هستند و تفاوتی نمی‌کند درسی خاص را با چه استادی بگذرانید؛ در هر حال، درس با هر استادی هم که ارائه شود زحمت اصلی به عهده‌ی دانشجو است؛ در ضمن اینکه درس خاصی با من ارائه نشده را به فال نیک بگیرید؛ حداقل برای یک ترم هم که شده از دست سخت‌گیری‌های من راحت هستید!

پانوشت (1): بدین وسیله به دانشجویان محترمی که بر خلاف میلشان مجبورند در ترم بعد، وجود مرا تحمل کنند و تلاش‌های احتمالی‌شان برای اینکه من در خدمتشان نباشم ممکن است (گفتم ممکن است؛ توجه داشته باشید) ره به جایی نبرد! این ضایعه‌ی دردناک را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از خدا برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل، مسئلت می‌نمایم و امیدوارم بتوانم در شادی‌هایشان جبران کنم!!!

پانوشت (2): نیز از طریق همین تریبون به دانشجویان محترمی که این سعادت نصیبشان شده که من ترم بعد در خدمتشان نباشم (و حداقل یه ترم هم که شده نفس راحتی بکشن!!!!) صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزو دارم خداوند این نعمت را از آن‌ها سلب نکند!!

پانوشت (3): هر گونه تغییر احتمالی بعدی به محض قطعی شدن (و البته به محض دسترسی به شبکه‌ی جهانی اون‌تِرنت!) از همین طریق، اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۶)

استاد حقیقتا من خوشحالم که با شما درس ندارم امیدوارم از حرفم ناراحت نشده باشین
پاسخ:
ممنونم از کامنت جنابعالی.
  1. استاد بعید ندونید !خییییلی هم قریب ب یقین بدونید این امر رو!! عارضم خدمت شما بنده نمره برام مهمه و جایی که بدونم حقم پایمال شده ترجیح میدم 10ترمه شم ولی با اون استادی که داره حق دانشجو رو ضایع میکنه بر ندارم!استاد بنده شمارو میشناسم ازین لحاظ !!میدونم بدون تبعیض برگه ها رو تصحیح میکنید و حقمونو میدید .و اینکه اگه بحث نمره بود ترم پیش هم نباید آ.د.م رو بر میداشتم با شما ،ب دلیل نمره مدنی3!! ما به شما اعتماد داریم و همیشه هم میگم حتما یه چیزی رو کم نوشتم یا اشتباه نوشتم ک این نمره رو گرفتم !
  2. بعضی از اساتید بزرگوار گروه هم ،مث شما هستن خدایی.
  3. +این ترم ک با شما نداریم ،اصن نمیدونیم برا شروع کلاسا کی بریم دانشگاه ?یکی میگه اوایل اسفند !!یکی میگه بعد از عید و.. اصن یه وضعیه!
پاسخ:
  1. ممنونم از نظر لطفتون. همین حق جویی و حق گویی‌ای ک در وجود جنابعالی هست یه دنیا می‌ارزه؛ متأسفانه برخی از برادران و خواهران تا نمره‌ای می‌گیرن ک با توقعاتشون همخوانی نداره همه گونه فرضیه‌ای در ذهنشون شکل می‌گیره و قوت می‌گیره و یقینی می‌شه جز اینکه شاید من خودم خوب ننوشتم.
  2. خدا حفظ کنه این بزرگواران رو.
  3. توی دانشگاه شما برخی از دانشجویان محترم، طول هر ترم رو یک ماه و نیم در نظر می‌گیرن !!!!!!! با این حساب، جلسه‌‌ی اول ترم واسه اونا میشه اول اردیبهشت !!!!!!!!!!
ولی استرساش شیرین و خوبه کاش برنامه تغییر کنه کاش ....
پاسخ:
خیلیا با جنابعالی موافق نیستن در این زمینه، ب هر حال ممنونم از نظر لطفتون.
استاد تا وقتی که شما تشریف دارین دانشگاه لرستان، باید از تجربیات و علمتون استفاده کرد .سختگیری و پرسش بهانه ست!باید استفاده کرد ...
ب همین دلیل هم اگه ادله اثبات دعوا پیش نیاز نداشته باشه ترم جدید بر میدارم ان شاء ا...
پاسخ:
ممنونم از نظر لطفتون. این کامنت رو قبل از دیدن نمره‌ی دادرسی مدنی 3 مرقوم فرموده بودید ، آیا الان بعد از دیدن نمره‌ی درسی ک با من داشتید هم همین نظر رو دارید ؟ بعید میدونم !!!!!!!
سلام خسته نباشید استاد ، از این برنامه ریزی ک کردن میتونم بگم هم خوشحالم هم ناراحت ، خوشحالی از این بابته ک دیگه دغدغه پرسیدن سر کلاس نداریم استرس هم نداریم ، اما از این بابت ک ی استاد واقعی و مسولیت پذیر ، کسی ک ب فکر اینده ی دانشجوهاش هست رو نداریم استاد با وجود سخت گیری هاتون ک ب نفع خودمون هم هست خیلی دوستون داریم وازتون تشکرمیکنیم بابت زحماتی ک برای ما میکشید ،خدا قوت یا استاد ، همیشه هم براتون ارزوی موفقیت و سلامتی میکنیم
پاسخ:
ممنونم از نظر لطف جنابعالی و دعای خیرتون. هر چ بوده انجام وظیفه بوده. ضمنن در ترمی ک بدون استرس و اضطراب سپری خواهید کرد آرزوی موفقیت می‌کنم واستون.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس ما چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
جنابعالی نفس راحتی بکشید و با خیال راحت ترم رو سپری کنید ؛ بدون استرس و اضطراب پرسش !!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">