عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

درخواست یک همکاری دوستانه

سه شنبه مهر ۱۳ ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ

بعد از چند مرتبه ای که بازدیدکنندگان محترم وبلاگ پیشنهاد کردن خودم هم به این فکر افتادم که برای ارتباط سریع تر با مخاطبین وبلاگ و با توجه به گسترش روزافزون استفاده از پیام رسان تلگرام، مطالب و فایل‌های وبلاگ، از جمله نمونه سوالات و فایل های صوتی تدریس رو علاوه بر انتشار از طریق وبلاگ، در یک کانال تلگرامی هم به اسم خودم منتشر کنم. اینطوری به نظرم مخاطبین راحتتر در جریان انتشار مطالب جدید قرار میگیرن و سرعت باز نشر مطالب هم بیشتر خواهد شد. یه کانال تلگرامی هم خودم درست کردم و حتا دو مطلب از مطالب جدید وبلاگ رو هم داخلش گذاشتم؛ میتونید از طریق این لینک به این کانال بپیوندید و در صورت تمایل یه نگاهی به این کانال بندازید.

اما....

اما یک مشکل بزرگ هست، اونم اینکه با توجه به کمبود وقتی که من به طور معمول باهاش مواجه هستم انتشار هر مطلب جدید در دو منبع متفاوت و نیز اضافه کردنِ تدریجی مطالب قبلی وبلاگ، به کانال تلگرامی، وقتی رو نیاز داره که من متاسفانه ندارم. میدونم اگر بدون تفکر و تأمل این کار رو شروع کنم در ادامه دادنش میمونم و دوس ندارم یه کار نیمه تمام رو انجام بدم.

اینجا بود که به فکرم رسید از خودِ بازدیدکنندگان محترم وبلاگ درخواست همکاری کنم. اگر کسی از بازدیدکنندگان محترم هست که اولاً علاقه مند به این کمک باشه، ثانیاً وقتش رو داشته باشه در حدی که اگر مطلب جدیدی گذاشتم ایشون بتونه در تلگرام باز نشر کنه و احیاناً در اوقات فراغتش، لطف کنه و به تدریج از مطالب قبلیِ منتشر شده در وبلاگ، به کانال تلگرامی اضافه کنه، ثالثاً با من و روحیاتم آشنایی داشته باشه و رابعاً من هم نسبت به ایشون یه شناخت اجمالی، یا به طور حضوری و یا از طریق وبلاگ داشته باشم، لطف کنه از طریق وبلاگ ضمن معرفی خودش، شماره تلفن خودش یا آیدی تلگرامش یا هر طریقه ارتباطی دیگه رو هم قرار بده تا هماهنگی‌های لازم رو در این زمینه به عمل بیارم. البته بدیهی هست و نیاز به گفتن هم نداره که متقاضی محترم، لازمه آشنایی اجمالی با نرم‌افزار تلگرام و نحوه‌ی کار کردن با اون رو داشته باشه.

اگر هم کسی مایل به همکاری نبود که طبیعتاً این ایده به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۷)

سلام استاد...دانشجوی شما نیستم.اما از مطالب شما بهره بردم در واقع حق استادی به گردن ما دارین...       راستش امروز دارم برای ازمون سال بعد اماده میشم...پیشنهادی اگر هست بفرمایید.التماس دعا.
پاسخ:
سلام علیکم پیشنهاد خاصی ندارم جز اینکه با تلاش شبانه روزی، توکل به خدا و دست نکشیدن از هدف رسیدن به هیچ آرزویی دور از دسترس نخواهد بود. برای جنابعالی آرزوی موفقیت دارم
  1. سلام ی سوال غیردرسی.
  2. استاددوستم بم میگه سوالاتی که میپرسی خودت بروبخون جواب روپیداکن.به نظرشمابایدچنین کرد؟
  3. یاسوالات من اسونه ودرحدپرسیدن نیست ومیشه خودم پیداشون کنم؟
  4. حقیقتاخیلی توفکررفتم وازی جهت هم گفتم نکنه وقت شمارو گرفته باشم باسوالاتم.
  5. میشه سطح دانشموازسوالاتم فهمید؟اگه میشه بم میگیددرچ حدیم؟میخام بدونم که اگه خیلی ضعیفم ی فکری ب حال خودم بکنم.
  6. واقعانمیدونم سطح علمیم نسبت به دیگران چجوریه
پاسخ:
  1. سلام علیکم. 
  2. اصلش همینه که ایشون فرمودن. چون سؤالی که خودتون دنبال جوابش بگردید و پیدا کنید بهتر توی ذهنتون میمونه پاسخش. 
  3. بیشترشون آسون هستن. 
  4. اختیار دارید، در خدمت جنابعالی هستم. 
  5. سؤالات زیادی نپرسیدید تا حالا که من بفهمم سطح سوادتون در چ حدی هست. 
  6. توی آزمونای آزمایشی شرکت کنید یا سؤالات سنوات گذشته رو خودتون در خونه بزنید ببینید چند درصد میتونید بزنید، اینجوری دستتون میاد که سطحتون در چ حدی هست. 
سلام ،ببخشید استاد شما که یه زمانی کلا مخالف اینجور نرم افزارها بودید هرچی هم دلیل میاوردیم که نه میشه از جنبه مثبتش استفاده کنه اصلا قبول نمی کردید. حالا چی شده که نظرتون برگشته و دارید استفاده می کنید سخت ذهن منو درگیر کرده
پاسخ:
سلام علیکم. اون موقع ابزار کانال وجود نداشت و عمده‌ی استفاده از شبکه‌های اجتماعی، فقط مباحث وقت تلف کن توی گروه‌های مختلط بود. الان ابزار کانال، هیچ تفاوتی با وبلاگ نداره، همچنان که من مدت‌ها پیش از وبلاگ استفاده می‌کردم، از کانال هم استفاده میکنم
سلام

خدا قوت

ایده جالبی بود اما برا تکمیلش زمان زیادی نیازه

برای ارتباط دانشجویان با شما از اونجایی که قطعا شما آی دی خودتون رو نمیذارید

میتونید از ربات پیام رسان ناشناس استفاده کنید

@harfbemanbot

ضمنا ممنون میشم اگه منبع درس مدنی ۷ رو معرفی کنید
پاسخ:
سلام علیکم، آیدی خودم رو گذاشتم.
دوره‌ی مقدماتی حقوق مدنی - جلد دوم، استاد کاتوزیان. 
سلام.
استاد چرا گروه نمیذارید که ما هم بتونیم نظر بدیم! شما وقتی خودتون مدیرش باشید میتونید چت های غیر ضروری و احیانا نامناسب رو حذف کنید.!
پاسخ:
سلام علیکم.
مفاسد زیادی داره، ضمناً من امکان و فرصت نظارت بر همه‌ی چتهای گروه رو ندارم. 
سلام.جناب شاهرخی آی دی تلگرامتون میخوام برادر باهم صحبتی داشته باشیم افتخاربدین بسیار ممنونم
پاسخ:
سلام علیکم. 
خواهش میکنم. 
@Afiatsoozi 
قطعا منظورتون آقایون بود نه خانمها
پاسخ:
خیر، اینطور نیست. خانم‌ها هم اگر شرایط لازمی رو که عرض کردم داشته باشن میتونن ادمین بشن، همین الان هم یکی از ادمینای محترم کانال، خانم هستن. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">