عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یکی از مصیبت‌هایی که هنگام استفاده از سیستم عامل آندروید - چه در تلفن‌ها و چه در تبلت‌ها - باهاش مواجه میشید تبلیغات آزاردهنده‌ای هست که هنگام کار با دستگاه باهاش مواجه هستید. 

وقتی توی سایت‌ها دنبال چیزی هستید این تبلیغات باعث میشه هم حجم نت‌تون مصرف بشه و هم اسکریپت‌هایی که در این تبلیغات وجود داره سرعت بارگذاری صفحه رو بشدت میاره پایین و هنگام اسکرول کردن صفحه به پایین یا بالا، صفحه، به دشواری اسکرول میشه و بعضی وختا هم کلاً باعث هنگ کردن مرورگر میشه.

از طرف دیگه هنگام استفاده از نسخه‌ی معمولی و رایگان بسیاری از نرم‌افزارها از جمله پخش‌کننده‌های حرفه‌ای فایل‌های صوتی و تصویری مثل mx player مدام برای شما تبلیغات به نمایش درمیاد که باعث میشه یا از خیر استفاده از نرم‌افزار بگذرید یا مدام با اعصاب خردی دست و پنجه نرم کنید.

نرم‌افزاری که اینجا معرفی کردم و آیکنش رو در فوق می‌بینید برای پاسخگویی به این احتیاج هست، این اپلیکیشن که مخصوص گوشی‌های آندرویدی هست هم تبلیغات درون اپلیکیشن‌ها و هم تبلیغات حاشیه‌ی سایت‌های اینترنتی - بخصوص سایت‌های اینترنتی خارجی - رو کلاً از بین میبره و تجربه‌ی بی‌نظیر و لذت‌بخشی از کار کردن با سیستم عامل آندروید رو در اختیارتون قرار میده. 

فقط یک نکته، اونم اینکه برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی‌تون روت root باشه و بدون اون، امکان استفاده از این اپلیکیشن وجود نداره، از طریق سرچ در اینترنت میتونید با مفهوم روت آشنا بشید، فقط مواظب باشید در حین روت کردن، گوشی‌تون رو تبدیل نکنید به یک پاره آجر بی مصرف! 

در ذیل، یک تصویر از سایت CNN با استفاده از این اپلیکیشن (تصویر بالا) و یک تصویر از همون سایت، بدون استفاده از این اپلیکیشن(تصویر پایینی) مشاهده میفرمائید.

# # #

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱)

تو را با قلب و جانم برگزیدم
وزین نا مردمی ها دل بریدم

به شوق دیدن روی تو ای دوست
هزاران غمزه و نازت خریدم

پاسخ:
سلامٌ علیکم.
بله؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">