عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

در اون چهارشنبه‌ی مقرر، جلسه‌ی هم‌اندیشی کلاس کنکور برگزار شد و توافقات ذیل به دست اومد :

  • مبلغ لازم برای حضور در کلاس : چنین توافق کردیم - ینی توافق که نکردیم، من عرض کردم اونا هم قبول کردن، حداقل در ظاهر :-/ - که مبلغ پرداختی، تقریباً به اندازه‌ی همون مبلغی باشه که دانشگاه به عنوان حق‌التدریس میپردازه. یعنی چنین تصور می‌کنیم که این کلاس هم مثل کلاس‌های معمول دانشگاهی هست با این تفاوت که مبلغ حق‌التدریس رو متقاضیان محترم می‌پردازند. بر این اساس برای هر نفر در هر جلسه‌ی دو ساعتی درس، مبلغ 40000 تومن در نظر گرفته شد که جمعاً میشه هر ماه از قرار هر نفر برای هر درس، 160000 تومن. البته برای متقاضیان محترمی که در دو یا سه درس متقاضی باشن هم تخفیفاتی در نظر گرفته خواهد شد. یعنی متقاضیان دو درس، مبلغی نزدیک به 250000 تومن در ماه و متقاضیان سه درس، مبلغی نزدیک به 400000 تومن در ماه خواهند پرداخت.
  • تعداد نفرات لازم برای تشکیل هر کلاس : برای اینکه برای من صرفه‌ی اقتصادی داشته باشه، با توجه به هزینه‌ی ایاب و ذهاب و وقتی که صرف آماده کردن مطالب می‌کنم قاعدتاً هر کلاس باید حداقل 10 نفر باشه.
  • دروس مورد توافق : متقاضیان دروس حقوق مدنی و حقوق تجارت در اون جلسه، بیشتر بودن و البته تعدادی هم متقاضی متون حقوقی بودن که باید ببینیم تعداد نهاییشون به هنگام تشکیل کلاس، به چند نفر می‌رسه.
  • نحوه‌ی تدریس دروس : چون معلوم نیست کلاس‌های کنکور آیا ترم‌های بعد هم خواهد بود یا نه، در هر درس، به طور سرفصل به سرفصل به ترتیب از مهمتر به کم اهمیت‌تر تدریس خواهیم کرد. مثلاً ابتدا مباحث مهم از سرفصل مدنی 3 یا مباحث مهم از سرفصل مدنی 6 و سپس به همین شکل میریم جلو، خود دانشجویان محترم هم میتونن سرفصل‌هایی که فکر می‌کنن در اون‌ها ضعیف‌تر هستن رو پیشنهاد کنن تا کار تدریس رو از همون سرفصل‌ها آغاز کنیم. در درس متون حقوقی هم ضمن خوانش متون حقوقی در گرایش‌های مختلف حقوقی - چون توی آزمون کارشناسی ارشد از همه‌ی گرایش‌های حقوقی در درس متون حقوقی سؤال میاد - نکات گرامری و نکات ترجمه‌ای کاربردی رو تدریس خواهیم کرد. بنابراین به درد متقاضیان آزمون دکتری هم می‌خوره. 
  • زمان شروع کلاس‌ها : برای من تفاوتی نداره اما متقاضیان حاضر در اون جلسه گفتن که از ابتدای ترم بعد باشه. 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۳)

سلام.
استاد میخواستم بدونم کلاس کنکور  متون حقوقی برگزار میشه یا نه ،تعداد به حد نصاب رسیده ؟ اگر  برگزار میشه بهمون اطلاع بدید تا قبل از حذف و اضافه ،ممنون. 
استاد فقط بروجرد کلاس دارید؟
پاسخ:
در هر جا متقاضی به اندازه‌ی کافی باشه من مشکلی برای برگزاری کلاس ندارم. فعلاً اما تعدادی از متقاضیان در بروجرد اعلام آمادگی کردن. 
سلام
کلاس مدنی هم تشکیل میدین؟
پاسخ:
سلامٌ علیکم.
اگر متنی که زحمت کشیدید ذیلش کامنت نوشتید رو دقیق‌تر مطالعه بفرمایید پاسخ این سؤال ارائه شده است. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">