عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

به یاد استاد

جمعه ارديبهشت ۱۲ ۱۳۹۹، ۰۵:۲۴ ق.ظ

از پدر گر قالب تن یافتیم :: از معلم، جان روشن یافتیم

 

ای تو کشتیّ نجات روح ما :: ای به طوفان جهالت، نوح ما

 

یک پدر بخشنده‌ی آب و گل است :: یک پدر، روشنگر جان و دل است

 

لیک اگر پرسی کدامین برترین :: آنکه دین آموزد و علم یقین

 

استاد دکتر کوروش کاویانی

گرامی می‌دارم یاد و خاطره استاد عزیزم دکتر کوروش کاویانی رو که امسال، اولین سالی است که به ظاهر در کنار ما نیست، بشخصه وجودش برام درست مثل یک پدر بود، کسی که ممکنه هر لحظه به یادش نباشی یا هر روز نبینیش اما میدونی که هست و همین بودنش دلگرمیه برات، هر جایی که به مشکلی برمیخوردم که میدونستم تمام اسباب و وسایلِ دیگه ناتوانن از حلش، میدونستم که استاد کاویانی هست و همه‌ی تلاشش رو میکنه حلش کنه و به‌واقع در چند گردنه‌ی دشوار، اگر او نبود من زمین‌گیر بودم. غم نبودنش هر وقت یادم میفته چنگ به گلوم میندازه و احساسی آکنده از بی‌پناهی و تنهایی رو مهمون دلم می‌کنه.

 

همیشه به یادت هستم استاد عزیزم. روزت مبارک. دوست دارم.

شاگرد کوچکت: شاهرخی.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۴ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۲)

You're the best teacher ever

سلام استاد شاهرخی 

خیلی وقته که به وبلاگتون سر نزده بودمو امشب تصمیم گرفتم که یه بازدید داشته باشم 

راستش تصمیم گرفته بودم که تا زمانی که نظرم در مورد انتقاد های قبلی ام عوض نشده هیچ وقت به وبلاگتون سری نزنم 

متاسفانه یا خوشبختانه هنوز به خیلی از نظرات قبلی که همین جا مطرح کرده بودم معتقدم 

اما از اونجایی که همیشه سعی کردم که انصاف رو تا جایی که می تونمم رعایت کنم 

باید بگم که گهگاهی نکات مثبت تدریس شما و کلاس شما دستگیرم میشه 

بعضی وقتها توی بحث هایی که برام پیش میاد جواب هایی که از کلاس شما و از زبان شما شنیده بودم و کلی مخالفت داشتم ناخودآگاه به زبونم میاد و بهشون معتقد شدم 

خواستم بگم که برای اون ده دقیقه ایی که کلیپ یا فایل به بچه ها میدادید خیلی بیشتر اهمیت بدید  و ای کااااشش توی همه ی اون بحث ها شرکت میکردم .

خیلی منتظر موندم تا از دید کسی که الان از سختگیری های کلاس، اوضاعش سخت نمیشه نظر بدم و بگم به نظرم خیلی خوب بود که اینجوری سخت میگرفتی و ای کاشش که من بیشتر عمل میکردم ولی متاسفانه بازم اون حالت برام پیش نیومد 

اما باید بگم که یه عشق به خوندن برام پیش اومده که نتیجه اش اصلا برام مهم نیست و فقط دوست دارم بخونم و بخونم و بخونم 

الان میفهمم که میگفتید مدیوووونید اگه نخونید  و چقد حرص میخوردید که چرا ما نمیخونیم که بفهمیم چقدر راه شیرینیه و اگه بیفتیم تو این راه اصلا دوست نداریم تموم بشه 

هر وقت خسته میشم یا یه مشکل برام پیش میاد که بی خیال بشم یاد علاقه شدید شما به این درسا میفتم و بهم کلی انرژی میده  که دوباره شروع کنم و می دونم که این یه مسیر خیلی لذت بخش .

  

      

پاسخ:
سلامٌ علیکم. ممنونم از جنابعالی بابت اظهار نظری که بیان فرمودید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">