عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خود همه پنداری!

شنبه خرداد ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۷:۴۲ ق.ظ

یکی از عادات بد برخی دانشجوا "خود همه پنداری" هستش. 

طرف خودش در ساعت مقرر برای کلاس کار داره میاد پیوی مینویسه "ساعتشو عوض کن، همه کار دارن اون ساعت؛ کسی نمیاد کلاس"

خودش درس نخونده میاد مینویسه "هیششششکی درس نخونده؛ بچه‌ها گفتن امتحان نگیر"

خودش در خصوص توضیحات استاد ابهامی براش مطرح شده میاد پیوی مینویسه "استاد همه‌ی بچه‌ها این سؤال براشون مطرح شده که..." 

خودش نمیخاد هفته‌ی اول ترم بیاد دانشگاه میاد مینویسه "هیشکی نمیاد، الکی نرو دانشگاه تو هم"

خودش توی کلاس، مطلبی رو از توضیحات استاد متوجه نشده میگه "نه من، اصن هیچکی متوجه نشده" 

یه روش دیگشم که اخیراََ مشاهده می‌کنم اینه که یک نفر یا نفرات معدودی اقدام به ارسال پیام ناشناسای متعدد میکنن تا این توهم رو به وجود بیارن که تعدادشون زیاده :-/ مث زمان جنگ بودا که یکی دو رزمنده پشت یه خاکریز ده تا سلاح میذاشتن با فاصله از همدیگه و بعد به نوبت پشت خاکریز میدویدن و از سلاح‌های مختلف تیراندازی میکردن تا عراقیا فک کنن خیلی نیرو پشت خاکریز هست :-/ اینام همون تاکتیک رو از طریق پیام ناشناس میخان اجرا کنن :-)

هیچی... فقط خواستم بگم من تحت تأثیر پروپاگانداهای اینجوری قرار نمی‌گیرم. اذیت نکنید خودتونو و بچسبید به درستون. همون انرژی که قراره بذارید برای انجام اقدامات اینچنینی به منظور تغییر نظر من، اگر روی درس خوندن بذارید برآیند بهتری براتون خواهد داشت ولو در حد اینکه یک سؤال بیشتر جواب بدید و نمره‌تون بیست و پنج صدم یا نیم نمره از اونچه هست بره بالاتر. لااقل بهتره از هیچ.

توجه هم دارید که این مطلب نمیخاد بگه محاله نظر من در خصوص موضوعی تغییر کنه، میخام بگم اقدامات پروپاگاندایی و ایذایی تأثیری روی تغییر نظر من نداره.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۴۲ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">