عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حدس بزنید !

دوشنبه تیر ۸ ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ق.ظ

حدس بزنید این تصویر ، چیه ؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۲)

سلام  با همون دید اول حدس زدم توت فرنگی باشه
پاسخ:
سلام. آفرین بر جنابعالی.

سلام خداروشکر که به جواب بنده ختم نشد موضوع که شرمنده استاد نشم،
پاسخ:
سلام.
حتا اگه ب جواب جنابعالی هم ختم میشد دلیلی واسه شرمندگی جنابعالی وجود نداشت.
سلام قکرکردم کیکه با پسته ای بادمی چیزی روش ...توت قرنگی!!!!تاحالا ازاین زاویه بش نگانکردم فقط حوردمش
پاسخ:
سلام.
بله ؛ هنر عکاس اینه ک از زاویه ی جدیدی ما رو با واقعیتایی آشنا کنه ک تا حالا متوجهش نبودیم. 
  1. وای! چه حدس خنده داری زدم!!!
  2. استاد به نظر من قالب وبلاگتون خیلی خوبه! در عین حال که ساده است اما زیباست. 
پاسخ:
  1. اشکال نداره.
  2. ممنونم ؛ دیگه ب هر حال باید جمیع جهات رو در نظر گرفت.
سلام....ههههه من تو نگاه اول گفتم اسمارتیزه
پاسخ:
سلام.
چ عرض کنم والا !

سلام

من تو درس زبان خیلی ضعیفم در کل اصلا هیچی بلد نیستم

برا ارشد چطور بخونم؟

یه جایی گفتید رفتید یه آموزشگاه و فقط دستورزبان رو کار کردید

پاسخ:
سلام.
پاسخ جنابعالی رو مفصل در لینک ذیل نوشتم ، در صورت تمایل مطالعه بفرمائید : 

http://snshahrokhi.blog.ir/1394/04/09-1
دوباره سلام یقین داشتم که توت فرنگیه اما دلیله اینکه پرسشی گفتم رنگش بود رنگش جوریه که ادمو به شک میندازه،نه جایی این عکسو ندیدم فقط وقتی آخرین بار که خواستم بخورم خیلی بهش توجه کردم خیلیم واسم جالب بود..حالا نمیشد شما جواب درسته بنده رو اینقد سریع نذارید؟
پاسخ:
دیگه گفتم اگه نذارم میگید چرا جواب منو نذاشتی.

سلام

وبلاگ جدیدتون مبارک

ببخشید وققتونو میگیرم یه سوال داشتم:

زمان برگزاری آزمون ارشد رو میدونید؟

و اینکه کسی که هنوز دانشجو (ترم7 و8)باشه میتونه شرکت کنه

پاسخ:
سلام.
  • ممنونم.
  • اوائل اسفند هست اگه منظورتون ارشد دولتی هست.
  • بله.
سلام طاعات و عبادتتون قبول درگاه حق،راستشو بخوای هیچ وقت فک نمیکردم توت فرنگی باشه،وقتی بهش خیره میشم به این نتیجه میرسم که دوربین خیلی کیفیت داشته واینکه خیلی بهش زوم شده.
پاسخ:
سلام.
  • ممنونم ، از شما هم قبول باشه.
  • بله ، همین طوره ک جنابعالی میفرمائید.
گاهی از حمله ی یک گربه قفس میشکند
تا تو پرواز کنی راهی صحرا بشوی...

 گاهی از چاه قرار است به زندان بروی
آخر قصه هم آغوش زلیخا بشوی....
گاهی انگار ضروریست بگندی در خود
تا مبدل به شرابی خوش و گیرا بشوی....

گاهی از خار گل سرخ برنجی؛ بد نیست
باعث مرگ گل سرخ مبادا بشوی.....

گاهی اوقات قرار است که در پیله ی درد
نم نمک شاپرکی خوشکل و زیبا بشوی....

گاهی اوقات صلاح است که تنها بشوی
چون مقدر شده تکخال ورقها بشوی.. 

سلام احوال شما? چقدر دلتنگ از نبودتون بودم وچقدر خوشحال از برگشتتون هستم امیدوارم همیشه سلامت باشید متعلقات دنیا متعلقات دنیاست حتی معنویاتش سعی کنید دل کندن رو تمرین کنید
پاسخ:
سلام.
ممنونم از حضور جنابعالی. ما هم ب حضور جنابعالی و سایر بازدیدکنندگانِ محترم دلگرم هستیم. متشکرم از ابراز لطف جنابعالی.
سلام توت فرنگی نی ؟
پاسخ:
سلام ؛ حالا نمیشد جنابعالی انقد سریع ، پاسخ صحیح رو نگید ؟ از کجا متوجه شدید حالا ؟ جایی دیگه دیده بودید این تصویر رو ؟
این عکس در نگاه اول یه جور خوردنی به نظر میرسه!!! مث مثلا نوعی از شیرینی یا ژله!!! اما به نظر من این خوردنی نیست! نمیدونم! شایدم اشتباه حدس زده باشم ولی به نظر اینا یه جور موجود زنده هستن! که انگار تازه دارن از پیله درمیان!!!!!! یا یه نوع گیاه هست که تازه جوونه زده!!!!! شایدم حدسی که زدم خیلی خنده دار باشه! ولی خب حدس زدم دیگه!!!
پاسخ:
همین ک شرکت کردید ارزش داره ؛ ممنونم ؛ ولی حدستون یا بهتره بگم حدسهاتون !!!! درست نیس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">