عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

 

نام درس

دانشگاه

20 ها

19 ها

افتاده

کار تحقیقی (1) - آقایان

آیت‌الله بروجردی

1 نفر

-

داشته

 

 



 

نکات :

1 - به دلیل دستور دانشگاه ، مبنی بر تعیین تکلیف دروس معرفی به استاد که نیاز به تسریع در امرِ اعلام نمراتِ مقطعِ کارشناسیِ دانشگاه آیت الله بروجردی داشت ، نمرات ، به محض ورود در سایت دانشگاه ، نهایی شد و امکان درخواست تجدیدنظر مقدور نمی باشد. خیالتان رااااحتِ راحت ؛ اگر زیاد نمره نداده باشم ، قطعاً و حتماً کم نمره نداده ام.

2 – به کسانی که کار تحقیقی خود را تحویل نداده و در ضمن ، درس را نیز به هر دلیل حذف نکردند یا موفق به حذف آن نشدند ، نمره ی صفر ، تعلق گرفت ؛ چون باید بین کسی که کار تحقیقی تحویل داده ولی به دلیل عدم رعایت معیارها موفق به اخذ نمره ی قبولی نشده و بین کسی که به کلی کار تحقیقی تحویل نداده تفاوتی وجود داشته باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۱۲)

سلام. سرعت اینترنتم خیلی پایینه ,بار سومه دارم مینویسم.خیلی خرسندم ازینکه این ترم افتخار دارم شاگردتون باشم.ترمای قبل نتونستمزحمتاتونو جبران کنم اما این ترم تمام تلاشمو میکنم.جزوات و کتابای تست دکتر شهبازی رو از کجا باید تهیه کرد? بار اول ب شکل عمومی فرستادم اما اخطار اومد که ب شکل خصوصی ارسال کنید
پاسخ:
سلام ، ممنونم از نظر لطف جنابعالی ، در کامنت قبلی ک ارسال فرمودید پاسخ فرمایشاتِ جنابعالی رو دادم ، مشاهده بفرمائید.
  • خدارو شکر خخخخ کار تحقیقی 2 ف ع
  • سلام. نظرتون راجع به کار تحقیقی من چی بود ؟ این نمره ی واقعی بنده هست عایا ؟!؟!؟! ولی استاد من هنوز به شما متذکر میشم ، یکسان در نظر گرفتن دو نفر در شرایط ناهمسان عین بی عدالتی محض هست ـ 
    پاسخ:
    سلام ، ممنونم بابت تذکر جنابعالی.
    یا خدا!!!!دارم خواب میبینم???!!!شما بالاخره حق رو دادین به ی نفر دیگه???!!!!منظورتون کدوم حق بود استاد??
    پاسخ:
    ممنونم از کامنت جنابعالی.
    هه...جالبه پاسخ یکی از کامنت هامو دادی و دوباره عوضش کردی!!!!
    پاسخ:
    حق با جنابعالیست ، ممنونم از کامنت جنابعالی.
    خوب بود اون وقت هایی که میومدی و تو وبلاگ مینوشتی یکی از دانشجو ها کارتحقیقی ش اینجوری بوده بهش صفر دادم.یکی اونجوری بودی بهش صفر دادم??میفهمیدی اگه همون شخص این پست رو میخوند چقققققققققققققدر تو روحیه ش تاثیر میزاشت??با اینکه اسمش هم حتی نمیاوردی .الانم منم اسمی نیاوردم.مثل خودت ی خبر رو رسوندم.حالا ببین چطور آتیشی شدی???!!!
    پاسخ:
    ممنونم از کامنت جنابعالی.
    از گفتن این حرف که چیزی عایدم نمیشد.فقط خواستم بگمش.حالا شما کماکان مقابله کن با قبول حرف طرف مقابل.اصلااااا برام مهم نیست که باور کنی یا نکنی.به اینم افتخار میکنم و خوشحالم که تونستم کسی که خییییلی ادعاش میشه رو بشونم سرجاش!!!
    پاسخ:
    ممنونم از کامنت جنابعالی.
    ممنونم.اتفاقا خیلی بیشتر از اینا با هم همکاری کردیم.فقط شما دیگه جایی نگی که کسی نمیتونه منو گول بزنه و من مچ میگیرم و غیب میدونم و اینجور چیزا!!!حالا غیب نگفتی.شوخی کردم.ولی کلا بدون دست بالا دست زیاااااااده.
    پاسخ:
    خواهش میکنم. بله ، دست بالا دست ک زیاده ، ولی در زمینه‌ی فرمایش خاصِ جنابعالی در خصوص تقلب در درس کار تحقیقی باید عرض کنم :
    بزرگوار ، بی دلیل حرف زدن هزینه‌ی زیادی نداره ، همونطور ک جنابعالی بدون ارائه‌ی هیچ دلیلی الان میفرمائید ک در درس کار تحقیقی موفق ب تقلب شدید ، من هم بدون ارائه‌ی دلیل میتونم عرض کنم چنین چیزی اتفاق نیفتاده. بنابراین من برای کوتاه کردن بحث و ب دلیل بی ارزش بودنِ ادامه‌ی بحث در این زمینه ، در کامنت‌های قبلی ک این موضوع رو مطرح فرمودید فرمایش جنابعالی رو قبول کردم. حالا هم باشه ، قبول ؛ تشریف ببرید خوش باشید ک تقلب کردید و من متوجه نشدم !!!!!
    دیگه بماااااند.نرو تو فکرش سید.جفتمون فارغ التحصیل شدیم رفت
    پاسخ:
    آفرین بر هر دو نفر شما بزرگواران. ایشالا در سایر مراحل زندگی هم همین همکاری نزدیک رو با یکدیگر حفظ بفرمائید.
    خواهش میکنم ،موفق باشید.
    استاد یه سوال:
    در عقد بیع منعقده بایع شرط میکند که مشتری تا 5سال حق فروش مبیع را ندارد و مشتری در اثنا این مدت اقدام به فروش مبیع به غیر مینماید لطفا اعلام نمایید ماهیت حقوقی عقد دوم چگونه است؟آیا برای بایع حق فسخ عقد موخر ایجاد شده است؟آیا عقد معلق است ؟
    عذر خواهی بابت اینکه اینجا سوال حقوقی مطرح کردم،چون من لینک اون قسمت رو پیدا نکردم.
    پاسخ:
    لطفن سؤال خودتون رو در قسمت مربوطه بپرسید.
    رجوع کنید به طبقه بندی موضوعی (حاشیه‌ی سمت چپ وبلاگ) ؛ موضوعات رو یکی یکی خوب مطالعه کنید ؛ قول میدم موضوعی مشاهده خواهید فرمود تحت عنوان سؤالات درسی و یا حقوقی شما ؛ روش کلیک کنید و سؤالتون رو اونجا بپرسید.
    نفرمایید ، شما اختیار دارید 
     خب لازمه اش اینه ک شما برنامه ی تلگرام را نصب نمایید ،بعد اگه شماره ی همراه اساتید یا دانشجویانی را که در گروه هستند رو دارید می تونید به این بزرگواران اطلاع دهید تا شما را به گروه دعوت کنند .اگر هم مایل به عضویت در گروه نیستید متاسفانه نمی تونید پروفایل گروه رو ببینید حتی، چه رسد ب گفتگو های‌ داخل گروه!
    ولی خب  خدمت جنابعالی عارضم که خوشحال میشیم اگه به گروه تشریف بیارید .
    اگر هم تشریف نیاوردید  که درب گروه  به روی بزرگوارانی چون شما هر وقت صلاح دانستید باز میباشد.
    ب قول معروف هیچکس مجبور نیست.
    پاسخ:
    بله ، حق با جنابعالی است من منظور جنابعالی رو درست متوجه نشدم ، فک کردم راجع ب وبلاگ ، سایت یا چیزی از این قبیل حرف میزنید ، من برنامه‌ی تلگرام ندارم و بنا ب دلائلی ک البته واسه خودم فقط محترم هست و ممکنه خیلی از بزرگواران و اساتید محترم دیگه باهاش موافق نباشن تمایلی ب حضور در شبکه‌های اجتماعی ندارم. ممنونم از نظر لطف جنابعالی ک منو دعوت کردید.
    سلام استاد
    وقتتان بخیر 
     خدمت شما عرض کنم که بنده و دوستان همکلاسی با مساعدت اساتید محترم گروهی حقوقی مربوط به انجمن علمی حقوق دانشگاه را در فضای مجازی تاسیس نمودیم ،خوشحال میشویم شما هم به این گروه  تشریف بیارید .
    قابل ذکر می باشد که اکثر اساتید حقوق دانشگاه در این گروه حضور دارند.
    اگر مایل به عضویت در این گروه هستید آدرس گروه را ارسال خواهم کرد .
    لطفا نظر دهید 

    پاسخ:
    سلام. وخت جنابعالی هم بخیر.
    ینی اگر فقط بخام ببینم و تمایلی ب عضویت نداشته باشم آدرسش رو ب من نمیدید ؟ چون مرقوم فرمودید ( اگر مایل ب عضویت هستید آدرس این گروه رو ارسال خواهم کرد)
    سلام.من کارتحقیقی یکی از دوستامو دادم بهت و نفهمیدی!!!!
    پاسخ:
    سلام ، اسم دوست جنابعالی چی بوده ک کار تحقیقیش رو دادید ب من ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">