عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نام درس

دانشگاه

20 ها

19 ها

افتاده

کار تحقیقی (1) - بانوان

آیت‌الله بروجردی

2 نفر

2 نفر

داشته


نکات :

1 – سطح نمرات :  خوب

2 – به دلیل دستور دانشگاه ، مبنی بر تعیین تکلیف دروس معرفی به استاد که نیاز به تسریع در امرِ اعلام نمراتِ مقطعِ کارشناسیِ دانشگاه آیت الله بروجردی داشت ، نمرات ، به محض ورود در سایت دانشگاه ، نهایی شد و امکان درخواست تجدیدنظر مقدور نمی باشد. خیالتان رااااحتِ راحت ؛ اگر زیاد نمره نداده باشم ، قطعاً و حتماً کم نمره نداده ام.

3 – نمره ی اضافی برای دانشجویان محترمی که در امتحان شفاهی هم شرکت کردند در نظر گرفته شد. 

4 - نمرات ، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ کار تحقیقی ها با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو !!!!!! لحاظ شده است .

5 – به کسانی که کار تحقیقی خود را تحویل نداده و در ضمن ، درس را نیز به هر دلیل حذف نکردند یا موفق به حذف آن نشدند ، نمره ی صفر ، تعلق گرفت ؛ چون باید بین کسی که کار تحقیقی تحویل داده ولی به دلیل عدم رعایت معیارها موفق به اخذ نمره ی قبولی نشده و بین کسی که به کلی کار تحقیقی تحویل نداده تفاوتی وجود داشته باشد.

مورد خاص : یه بزرگواری اومده کار تحقیقی داده ، بعد کارش نه خلاصه نظرات داره ، نه نمودار داره ، نه بیان موارد اختلاف انگیز داره و نه نظر برگزیده ی محقق !!!!!!! بعد چقــــــــــــــد هم واسطه فرستاده ک فلانه و بهمانه و این شخص حتتتتتمن باید نمره ی قبولی بگیره !!!! هیچی دیگه .... نیازی ب گفتن نیس ک این دانشجوی بزرگوار ، موفق به اخذ نمره ی قبولی از دست من نشد !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۶)

  1. خیلی ممنون استاد
  2. لطف کردید 
  3. انشالله که ایراد نگیرن ایشون...
  4. پ.ن:الان که دارم کارهای نهایی تحقیق ایشون رو انجام می دم حس روز تحویل دادن کار تحقیقی 2 رو دارم (انقد شبش استرس داشتم که تا 4 صبح هی متن رو الکی ویرایش می کردم)(یه حس خوب از به خوبی تموم شدن اون و یه حس بد از اینکه 6.7 ماه باید منتظر نتیجه این تحقیق باشم.؛
  5.  امیدوارم خوششون بیاد)..
پاسخ:
  1. خواهش میکنم.
  2. وظیفه بود.
  3. ایشالا.
  4. احساس شیرینی هست ؛ در عین اضطرابی ک ب آدم وارد میشه.
  5. ایشالا.
استاد با عرض معذرت انقد من هول بودم که سوالمو بپرسم اصلا پست رو نگاه نکردم
فک کنم نباید اینجا می پرسیدم(پوزش میطلبم)
اسم همیشه گیمم یادم رفت بنویسم (آدمی که انقد گیجه که نمیدونه داره چی کار میکنه)
پاسخ:
خواهش میکنم ، عب نداره.
سلام استاد
خوب هستید؟
طاعات و عباداتتون قبول باشه
تو این روزا و شبای عزیز ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید...

استاد یک سوال فوری از خدمتتون داشتم
من باید شنبه تحقیق د.رحیمی رو تحویل بدم
الان کارش تموم شده
فقط مشکلم اینه که شد 60 صفحه
به نظرتون خیلی زیاده؟
ممکن ایراد بگیرن؟
تحقیق من هم مبانی هم ارکان و هم آثار رو داشت
حدود 10 صفحه هم شد کلیات
الان هر چی نگاش میکنم که از کجا کم کنم هیچی به ذهنم نمیرسه
چون انقد گسترده س مطلب که واقعا جایی نداره
ممنون میشم جوابمو زود بدید استاد
خیلی نگرانم
پاسخ:
سلام ، ممنونم. از جنابعالی هم قبول باشه‌ محتاجیم ب دعا.
اتفاقن سابقش رو دارم ک از خود من ایشون انتقاد کردن ب دلیل زیاد نوشتن (آخه رساله‌ی ارشد من شد 500 صفحه !!!) ولی ب هر حال بضی وختا موضوع ، میطلبه و چاره‌ای نیس. تحقیق دکتری هم ک ب ایشون دادم البته شد 90 صفحه و ایشون ایراد خاصی توی تحقیق دکتری نگرفتن. ایشالا چیزی نمیشه ، نگران نباشید ، ب خدا توکل کنید.
میدونم امشب توی بین الحرمینی
برات بمیرم که غریب تر از حسینی
قربون چشمای ترت
منم همون در به درت
عرضه ندارم بشم از
سیصد و سیزده نفرت(من خاک پای اونا هم نیستم)
من که ابن مهزیارت نمیشم
خوب میدونم اینو یارت نمیشم
به اسم خوبا بی قرارت نمیشم
روز ظهورت عشق بی حد میشه
روزی که واسه دشمنت بد میشه
روز ظهورت عشق بارون میشه
چشمای عاشقات گریون میشه
عموت اباالفضل علم میگیره
سپاهت از زیر علم رد میشه

اینو کربلایی جواد مقدم خونده،آدمو مست میکنه(واقعا به معنای حقیقی مست و از خود بی خودت میکنه)
اللهم عجل لولیک الفرج .اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود



پاسخ:
آمین ، بسیار ممنونم. لطف کردید ، متأسفانه قطعه‌ای ک جنابعالی فرمودید رو گوش ندادم.
استاد.خبری از جناب استاد کاظم پور نیست.خدایی دلم واسش تنگ شده با اینکه توفیق نداشتم از محضرشون استفاده کنم اما تو دانشکده همیشه لبخندهاش یه حسی به آدم میده که نمیشه بیانش کرد.قبلنا دلمون(دلم)به این خوش بود که تو وبلاگشون میشه اون حسو دوباره از نوشته هاشون گرفت اما مدتیه نمینویسند شاید ایشونم با بلاگفا قهرن یا مشغله کاری فرصت نمیده.در هر حال اگه خبری از ایشون بدستتون رسید ما رو بی نصیب نذارید به این خاطر میگم یحتمل در ارتباط هستید و البته شاید نباشید.برای هر دو جناب آرزوی سلامت و سعادت رو دارم.
پاسخ:
بله ، من هم متأسفانه جدیدن توفیق نداشتم با ایشون از نزدیک تماس داشته باشم. ایشالا هر جا هستن خدا خودشون و خونواده‌ی محترمشون رو سالم و موفق بداره.
سلام.خسته نباشید واقعا.میدونم که خیلی سرتون شلوغه.خدا قوت
پاسخ:
سلام ، ممنونم. ب هر حال معلمی هست و دردسرای خاص خودش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">