اعلام نمرات درس حقوق مدنی 3 - نیمسال اول سال تحصیلی 95 / 94 - دانشگاه آیتالله العظمی بروجردی
نام درس |
دانشگاه |
20 ها |
19 ها |
افتاده |
حقوق مدنی 3 |
آیتالله بروجردی |
- |
1 نفر |
داشته |
نکات:
1 – نمرات این درس، اعلام شدهاند و هم اکنون از طریق سایت دانشگاه قابل مشاهده هستند؛ در صورتی که از طریق وبلاگ قصد اعتراض به نمرهی خود را دارید قبل از اعتراض، اینجا را بخوانید؛ (اعتراض خود را هم اینجا ذیل این مطلب ننویسید، ذیل همان مطلب و با رعایت نکاتی که در آن مطلب نوشتهام بیان بفرمائید) مخصوصاً مواظب باشید که اگر پس از نوشتن اشکالات برگهتان، جمعبندی بر این باشد که اشتباهی در تصحیح رخ نداده ارفاقهای صورتگرفته در تصحیح، پس گرفته شده و نمرهی شما به همان میزان کاهش داده خواهد شد.
2 – نمرات، مقطوع و با رعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاق وووو!!!!!! لحاظ شده است؛ نمراتِ پائینتر از پنج، به پنج افزایش داده شده است. ضمناً به کسانی که در همهی جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد، نمرهی فعالیت کلاسی نیز لحاظ شده است. دانشجویان محترمی که علیرغم همهٔ این موارد باز هم موفق به کسب نمرهٔ قبولی نشدند یا از نمرهٔ خود راضی نیستند و فکر میکنند باید نمرهٔ بیشتری کسب میکردند خودشان بدانند که در برگهٔ امتحانی چه دستهگلهایی به آب سپردهاند !!!
3 – سطح نمرات: اسفبار !!!
4 - موارد خاص:
1 – 4: آیا بین ساده بودن سطح سؤالات و بالا رفتن سطح نمرات ارتباط مستقیمی وجود دارد ؟ خیر !!!! من فک میکردم اگه مسأله ، توی امتحانام نباشه و همهی سؤالا تشریحی و ساده باشه ، اووووونقد سطح نمرات در کلاس بالا خواهد رفت ک مثلن ممکنه از طرف دانشگاه مورد ایراد قرار بگیرم ک چرا ایییینهمه نمرهی بیست توی نمراتت هست !!!!! اما کم کَمَک تجربه داره بهم ثابت میکنه ک اون بزرگوارانی ک در طول ترم ، ب هر دلیل یا ب علت مشغولیات زندگی یا اونچنان ک خودشون بیان میکنن ب علت استرس پرسش ، خوب درس نمیخونن سطح سؤالات ، زیاد فرقی نداره واسشون ، و هر چقدر هم مسأله نباشه توی سؤالات و هر چقدر هم ک سؤالات ساده باشن باز اونا در پاسخگویی مشکل خواهند داشت !!!!!
2 – 4: آیا پرسش کلاسی و منفی گذاشتن ، طرح شکست خوردهای است ؟ خیر !!! باز هم تجربهی ترمهای متوالی تدریس از جمله همین ترم و همین درس بهم ثابت کرد نه تنها پرسش کلاسی چیز بدی نیس ، بلکه در بسیاری از موارد باعث میشه بتونیم با ضریب اطمینان بالایی پیشبینی کنیم اون بزرگوارانی ک در پرسش کلاسی حضور فعالی ندارن در امتحان پایان ترم موفق نخواهند شد و اون بزرگوارانی ک در پرسش کلاسی حضور فعال دارن و بالاخره با استرس پرسش ب نحوی کنار میان ، نمیگم توی امتحان پایان ترم حتمن بیس میگیرن ، اما لااقل پاس میکنن درس رو ؛ بنابراین بر خلاف نظر اون بزرگوارانی ک میفرمودن این پرسش کلاسی و منفی گذاشتن باید متوقف بشه ، مشاهدات میدانی چیز دیگهای رو ثابت میکنه ، چون اگر اون بزرگوارانی ک معتقدن پرسش کلاسی خوب نیس میخان صحت حرفشون رو اثبات کنن لااقل توی برگه باید نوزده یا بیست بگیرن بعد بگن ما با وجود اینکه در طول ترم درس نخوندیم یا در طول ترم خوندیم اما حاضر ب پاسخ دادن ب پرسش کلاسی نشدیم اما الان نوزده گرفتیم ، پس پرسش کلاسی چیز خوبی نیس !!! ولی الان نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه کسانی پائینترین نمرات رو گرفتن ک در پرسش کلاسی ، بیشترین منفیها رو داشتن !!!! منفی زدن حداقل حُسنی ک داره اینه ک ب دانشجو تلنگر میزنه ک آقای دانشجوی محترم ، ترم داره شتابان میگذره و تو اون تلاشی ک باید و شاید رو نمیکنی ؛ اگر اوضاع ب همین منوال باشه آخر ترم انتظار قبولی نداشته باش. لااقل دانشجو حساب کارش میاد دستش.
3 – 4: آیا اگر به دانشجویانی ک نمرهی پنج واسشون رد شده ، پنج نمره هم ارفاق میکردم اونا قبول میشدن ؟ خیر !!! اون دانشجویان محترمی ک نمرهی پنج رد شده واسشون ، حتا اگر بر فرض محال ، پنج نمره هم بهشون ارفاق میکردم بازم قبول نمیشدن ! چون نمرهی واقعیشون پنج نبوده و کمتر از پنج بوده.
- جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ