عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اطلاع دارید که بنا به پیشنهاد برخی از دانشجویان محترم مبنی بر تشکیل کلاس کنکور، چنین ایده‌ای در من شکل گرفت و جزئیات شکل‌گیری این ایده رو اینجا نوشته بودم، اکنون با توجه به پرسش‌های مکرر متقاضیان در خصوص روز تشکیل کلاس، قیمت لازم برای شرکت در کلاس، کتاب معرفی شده برای منبع درس زبان انگلیسی و حتی سایر دروسی که میشه در این کلاس‌ها تدریس بشه، لازمه که یه جلسه‌ی هم اندیشی با متقاضیان تشکیل بدیم و در خصوص موارد فوق، توافق کنیم.

چون جلسه‌ی اولی هست که قراره تشکیل بشه باید در ساعتی تشکیل می‌شد که قطعاً با کلاس‌های احتمالی هیچکدام از متقاضیان تداخل پیدا نمی‌کرد. برای این منظور، ساعت 17 روز چهارشنبه 21 آذر در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی محل دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی در یکی از کلاس‌های طبقه‌ی همکف رو انتخاب کردم.

میدونم که بدموقع هست و میخوره به تاریکی هوا. ولی فعلاً برای همین یک جلسه، به ناچار باید ساعتی می‌بود که با کلاس‌های متقاضیان احتمالی تداخل نمی‌کرد اگر إن شاء الله بنا بر تشکیل کلاس شد، قطعاً ساعت بهتری برای تشکیل کلاس اصلی مد نظر قرار خواهد گرفت. 


لذا از همه‌ی متقاضیان در کلیه‌ی دروس دعوت می‌کنم در روز و ساعت مقرر در محل دانشکده حضور داشته باشن تا در خصوص موارد بیان شده توافقات لازم رو انجام بدیم. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۵)

سلام استادمیشه لطف بفرماییدونتیجه جلسه روزچهارشنبه رواینجابگیدماهم مطلع بشیم.سپاسگزارم
پاسخ:
سلامٌ علیکم.
عرض خواهم کرد. 

زندگی رسم خوشایندی است

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ

پرشی دارد اندازه عشق

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یادمن و تو برود

سلام علیکم . وقتتون بخیر 
بله این حرف شمارو که کاملا موافق هستم و من خودمم راضی نیستم به پرداخت نکردن هزینه .بالاخره هم شما و هم موسسه وقت میذارید برای این جریان .اما اگه  کسانیکه میخوان مجازی شرکت کنن هم هزینه ی کلاس رو پرداخت کنن و حق کسی هم ضایع نشه چی ؟احتمال میدم باشن افرادی که تمایل داشته باشن به صورت مجازی تو این کلاسها حضور داشته باشن . مثلا برای خود من که ترم سه هستم این کلاسها مفیده یا نه الان زوده ؟
ممنونم که وقت میذارید و پاسخ نظرات مارو دلسوزانه میدید 
پاسخ:
سلامٌ علیکم. عاقبت جنابعالی به خیر.
حالا بذارید ببینیم اصلاً کلاسی تشکیل میشه یا خیر. 
سلام و عرض ادب . آخه استاد اصلا شما در هاله ای از ابهام هم نباید از دست ما دانشجوها خلاصی داشته باشید ....خلاصه ما در هرصورت در نظر بگیرید در هاله هم اشکال نداره .....😌
پاسخ:
سلامٌ علیکم.
اگر کلاسی تشکیل بشه چون این بندگان خدایی که میان در کلاس شرکت کنن پول میدن، استفاده از فایل صوتی کلاس، حق مالی برای اونهاست و متأسفانه بعید میدونم امکان انتشار فایل‌های کلاس‌های کنکور وجود داشته باشه. از جنابعالی عذرخواهی می‌کنم. 
سلام . 
کاش ترتیبی مقرر میشد که کسانیکه دسترسی و امکان حضور ندارن هم بتونن ازین کلاسا بهرهمند بشن . ممنون . 
پاسخ:
سلامٌ علیکم. حالا فعلاً اصل تشکیل کلاس‌ها در خود بروجرد هم در هاله‌ای از ابهام هست! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">