عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

عافیت چشم مدار از منِ میخانه نشین / که دَم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم - حافظ

عافیت‌سوزی

من سید نورالله شاهرخی، عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان، دکترای حقوق خصوصی دوره‌ی روزانه‌ دانشگاه علامه طباطبایی تهران (رتبه‌ی 13 آزمون دکتری) ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه (رتبه‌ی 21 آزمون ارشد)، پذیرفته شده‌ی نهایی آزمون قضاوت، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری هستم. این وبلاگ در وهله‌ی اول برای ارتباط با دانشجویان و دوستانم و در وهله‌ی بعد برای ارتباط با هر کسی که علاقمند به مباحث مطروحه در وبلاگ باشد طراحی شده است. سؤالات حقوقی شما را در حد دانش محدودم پاسخ‌گو هستم و در زمینه‌های گوناگون علوم انسانی به‌خصوص ادبیات و آموزش زبان انگلیسی و نیز در صورت تمایل، تجارب شما از زندگی و دید شما به زندگی علاقمند به تبادل نظر هستم.

***
***

جهت تجمیع سؤالات درسی و حقوقی و در یکجا و اجتناب از قرار گرفتن مطالب غیر مرتبط در ذیل پُستهای وبلاگ ، خواهشمند است سؤالات درسی و / یا حقوقی خود را در قسمت اظهار نظرهای مطلبی تحت همین عنوان (که از قسمت طبقه بندی موضوعی در ذیل همین ستون هم قابل دسترسی است) بپرسید. به سؤالات درسی و / یا حقوقی که در ذیل پُستهای دیگر وبلاگ پرسیده شود در کمال احترام ، پاسخ نخواهم داد. ضمناً توجه داشته باشید که امکان پاسخگویی به سؤالات ، از طریق ایمیل وجود ندارد.

***
***
در خصوص انتشار مجدد مطالب این وبلاگ در جاهای دیگر لطفاً قبل از انتشار ، موضوع را با من در میان بگذارید و آدرس سایت یا مجله‌ای که قرار است مطلب در آن منتشر شود را برایم بفرستید؛ (نقل مطالب، بدون کسب اجازه‌ی قبلی ممنوع است!) قبلاً از همکاری شما متشکرم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

زمان برگزاری آزمون ارشد تغییر کرده است

دوشنبه مرداد ۱۲ ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ق.ظ

 دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، افزود: آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار و ثبت نام برای این آزمون در روزهای ۱۶ تا ۲۲ آذرماه ۹۴ انجام می شود.
وی درباره آزمون دکتری نیمه متمرکز نیز گفت: آزمون دکتری ۹۵ (نوبت اول) در روز ۱۴ اسفندماه ۹۴ برگزار و ثبت نام برای این آزمون در روزهای ۶ تا ۱۵ دی ماه ۹۴ انجام می شود.

منبع : این لینک ؛ با تشکر از بازدیدکننده‌ی محترم (احمد) ک این خبر رو در اختیار من قرار دادن.

ارشد نوشت : ارشدیا خوشحال باشید ؛ کمِ کم ، دو ماه و نیم اضافه شد ب وختتون ؛ برید بخونیدا ؛ نشینید ب استراحت کردن !!!!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ق.ظ
  • سید نورالله شاهرخی

نظرات  (۸)

سلام

لینکهایی ک فرمودین مطالعه کردم اما باز سوال پیچ شدم یعنی قراره سوالات بخشی از دروس رو در یک آزمون وبخش دیگر رو در آزمون دوم پاسخ داد یا نه در مرحله ی اول ب سوالات همه ی دروس پاسخ میدیم و اگر در این مرحله پذیرفته شدیم در مرحله ی بعد هم باز ب سوالات دیگری در همه ی دروس پاسخ میدیم 
نقش مصاحبه کمتر شده یعنی؟
حالا این روند خوب هست یا بد؟
پاسخ:
سلام ، متأسفانه در این زمینه من هم در حد همون لینکا اطلاع دارم چون صدا و سیما هم چیزی اعلام نکرد ، چیزی ک واضحه اینه ک هر چی اختیارِ کار ، بیشتر ب دستِ خودِ دانشگاه‌ها باشه احتمال اِعمال سلیقه هم بیشتر میشه ، مخصوصن واسه افرادی ک از دانشگاه‌های دیگه دعوت میشن ب مصاحبه‌ی یه دانشگاه خاص. ولی ب هر حال نا امید نباید بود ، با قدرت استدلال و تسلط بر زبان انگلیسی و فقه ، هیچ چیز نا ممکن نخواهد بود در مصاحبه‌ی شفاهی.
saaaalaaaaam ostad khaste nabashid man emrooz khabar taqire tarikh arshad b dastam resid umadam veblag shoma bebinm hamchi khabari sehat daaare akhe akhbar nagoft o elam nakard hamchin khabar mohemi ro hata bishtar doostan bi etela hastan 

پاسخ:
سلام ، برای جنابعالی و دوستانتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
استاد از علت این تغییر مطلعید؟
پاسخ:
خیر ، متأسفانه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.
به لطف خدا اره یک فرصتی که باید از دست نره به وقتمون اضافه شد؛منم دیشب دوست عزیزم *** * ****** نیم ساعت بعد از این خبر به من اطلاع دادن و خیلی خوشحال شدم،و خدا را باز شاکرم از فرصت...
پاسخ:
سلام ، لیستی ک فرستادید رسیده ، ولی آدرسی ک برای اون تصویر فرستادید این هست که اشتباه هست و در واقع ، همونطور ک خودتون هم میتونید ببینید در اون آدرس ، تصویری وجود نداره ؛ لطفن در صورت امکان دوباره تصویر رو ارسال کنید واسم و قبل از اینکه ارسال کنید خودتون چک کنید اون آدرس رو ک درست باشه. با تشکر از جنابعالی و عرض پوزش بابت زحمتی ک اینکار واستون داره.
سلام استاد اگه بخام فایل صوتی متون فقه گوش بدهم از کجا  و چه سایتی میتونم پیدا کنم ممنون
پاسخ:
سلام ، سایت خاصی ب نظرم نمیرسه متأسفانه ، اما اینجا ، مطالبی در این خصوص نوشتم ک امیدوارم ب درد جنابعالی بخوره.
  1. سلام استاد وقتتون بخیر
  2. با تشکر از اطلاع رسانی سریعتون چون این خبر دیروز منتشر شد و شما به سرعت اطلاع رسانی فرمودین.
  3. باتوجه به اینکه زمان ازمون رو تغییر دادن، به نظرتون نتیجه ازمون رو به صورت قطعی میتونن تا شهریور همون سال بدن؟
پاسخ:
  1. سلام ، عاقبت جنابعالی بخیر.
  2. خواهش میکنم ، وظیفه‌س.
  3. بله ، حتمن همین طور خواهد بود.

سلام استاد مگه آزمون دکنری دو مرحله ای هستش؟!
پاسخ:
سلام.
این لینک و این لینک رو مطالعه بفرمائید.
واااااااااای!!!!! وااااااقعن؟؟؟؟!!!!!!!!! خیییییییلی خوبه اینجوری که!!!!!
پاسخ:
خیلی خوبه ؛ ب شرطی ک از همین حالا برنامه ریزی کنید و از مدت باقی مونده استفاده‌ی مناسب کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">